Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
oķis
Posts: 326
Joined: 27 Dec 2006, 13:18
Location: Smiltene
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by oķis »

Nē barabānu un trumuļu tur nav, rocene ir uz suportu!

Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!
Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

oķis wrote:Nē barabānu un trumuļu tur nav, rocene ir uz suportu!

Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!
Aga, tad tik jāliek uz galda suports.
Protams pievērs uzmanību kalodku nodilumam, k gan ručņikam manuprāt būtu jāstrādā neatkarīgi no kalodku nodiluma, kaut ar metāliem būtu jābloķē :hvz:
ImageImage
oķis
Posts: 326
Joined: 27 Dec 2006, 13:18
Location: Smiltene
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by oķis »

Cik nu varēja redzēt, tad gan iekšējie gan ārējie abās pusēs izskatās vēl diezgan ok! Takā zinu, kāds darbiņš mani sagaida :D
Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Melnais wrote:
Lambertino wrote: Ja ir suporti un ručņiks ir iekšā pašā diskā (princips kā trumuļiem), tad skrūvgriezis ir jābāž no riteņu skrūves vietas.
D
tieši šo es biju domājis, tiem arī ir vajadzīgs skrūvgrieznis un gumijas puļķītis.
tiem kam ir vienkārši trumuļi parasti to dara no iekšpuses, bet tiem kam suporti un rocene iekšā - čerez riteņu skrūvju caurumu ;)
ImageImage
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

Kas varētu būt pie vainas, ka bremžu sistēmā parādās gaiss? :hvz:
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Melnais wrote:
Lambertino wrote: tiem kam ir vienkārši trumuļi parasti to dara no iekšpuses, bet tiem kam suporti un rocene iekšā - čerez riteņu skrūvju caurumu ;)
ne vienmēr ir skrūvju caurumi. parasti japāņiem skrūves ir uz trumuļa, bet riteni pievelk ar uzgriežņiem, bet fričiem- otrādi, tb, uzliek riteni un tad laiž cauri skrūves.
lasi starp rindiņām :shura:

Un tev ir taisnība, ka japāņiem parasti nāk špiļkas, bet nav taisnība, ka skrūves nāk UZ trumuļa :urb:
:reeka:
ImageImage
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Vai kāds nevarētu pateikt kur varētu pa saprātīgām naudām iepirkt powerflex bukses, tā lai nebūtu nez cik ilgi jāgaida uz pasūtījumu?
User avatar
Jackass_cky
Posts: 92
Joined: 18 Apr 2009, 20:13
Location: Kuldiga/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Jackass_cky »

nu tad jāsāk te.. Kāds jau redzēja kā izgāja ar manu e36. tagad tiek domāts ko darīt ar viņu. ir jau pircēji buņdžai un motoram. Bet pašam liekas,ka labāk būtu ņemt vnk "jaunu" buņdžu un pārlikt visu labo tajā,jo būtu ko ņemt no mana piekares ,tā izskatījās,ka ir ok (cik nu tas iespējams) un motors izskatās,ka tiešām ir ok.
SS'a ir viena kupeja un tieši is. cik būtu grūti pārlikt 97.gada is motoru uz 95.gada is'a kuzovu? kādas varētu būt izmaksas un kādas varētu būt problēmas? izmaksas domāju kādās daļās,nevis servisa. un varbūt kādam kāds cits ieteikums vai zin kur varētu būt kāda laba buņdža? droši var ralstīt.

http://foto.inbox.lv/mz2/07-02-2010-e36-rip" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by gintsk »

flyers wrote:Vai kāds nevarētu pateikt kur varētu pa saprātīgām naudām iepirkt powerflex bukses, tā lai nebūtu nez cik ilgi jāgaida uz pasūtījumu?
adparts.lv jeb J.K.jr is bad
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlis »

tā nu sanācis, ka labu laiku (apmēram pusotrs-2 mēneši) nebiju piespiedis A/C (kondīcionieris) podziņu. tad nu vakar, kad to izdarīju, sākumā viss ok, logus tākā nedaudz atsvīdināja vaļā, bet pēc brīža motors knapi varēja noturēt tukšgaitu - visu laiku slāpa nost, tad atskan skaļš klišķis no motortelpas un apgriezieni uzlec augšā, tad atkal lejā uz slāpšanas robežas un tā nepārtraukti lēkā. izlēdz kondišku, viss ok, kā atkal ieslēdz, tad atkal sāk rīstīties un lēkāt.

Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem :hvz:
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlis »

nu es nepretendēju uz 100% precīzu atbildi, kuru izlasot uzreiz varēšu visu saremontēt. Gribu uzzināt visas iespējamās vietiņas, kuras ir saistītas ar to kondīcioniera darbību utt. Kad sanāks laiciņš, būs siltāks, tad pats sāktu ar vieglāko, jo es uzskatu, ka ir bezjēdzīgi dzīt auto uz servisu, pašam neko nezinot. Gribu pats maksimāli visu nočekot un tad tik doties uz servisu, lai varu jau +/- norādīt virzienu, kas vēl ir jāpārbauda.
Problēma tik tā, ka nav pieredze vēl, bet kaut kā tak to vajag iegūt.. :hvz:
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Ford Focus universālis viņam laikam bija.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

karlis wrote:tā nu sanācis, ka labu laiku (apmēram pusotrs-2 mēneši) nebiju piespiedis A/C (kondīcionieris) podziņu. tad nu vakar, kad to izdarīju, sākumā viss ok, logus tākā nedaudz atsvīdināja vaļā, bet pēc brīža motors knapi varēja noturēt tukšgaitu - visu laiku slāpa nost, tad atskan skaļš klišķis no motortelpas un apgriezieni uzlec augšā, tad atkal lejā uz slāpšanas robežas un tā nepārtraukti lēkā. izlēdz kondišku, viss ok, kā atkal ieslēdz, tad atkal sāk rīstīties un lēkāt.

Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem :hvz:
Tas, ka apgriezieni lēkā ir tikai normāli un tas, ka kondiška izslēdzas, ieslēdzas - arī ;)
Tik tālu, ka slāpst nost, gluži nav normāli. Tavā vietā es nedarītu pilnīgi neko un skatītos kas notiks vasarā, kad no kondiškas būs kāda jēga. Vai arī iedzītu siltumā, lai pastāv un tad pamēģinātu ieslēgt. Moš sadzīts sniegs, kurš ir sasalis un neļauj kādam mezglam pareizi strādāt.
Bet lai nesvīstu ciet logi - nomaini salona filtru ;)
ImageImage
User avatar
Viitols
Posts: 607
Joined: 03 Apr 2006, 23:25
Location: purvciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Viitols »

iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!
MC Vaitols in da house! hahahaha

Vārdi "stock" un "gay" man ir sinonīmi!
User avatar
Andis
Posts: 982
Joined: 01 Dec 2005, 22:18
Location: Ziepniekkalns
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Andis »

Varbūt kāds ir kādreiz kalibrējis dinamometriskās atslēgas pie http://www.lnmc.lv" onclick="window.open(this.href);return false;. Aptuveni kādās cenās to var izdarīt?
GP-1714
User avatar
Shaman
Posts: 216
Joined: 11 Jun 2004, 10:01
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Shaman »

Viitols wrote:iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!

Šis arī varētu būt variants. Taču labāk pirms visu skatīties un pārbaudīt būtu vēlams atkausēt visu kaut kur siltumā normāli.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Shaman wrote:
Viitols wrote:iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!

Šis arī varētu būt variants. Taču labāk pirms visu skatīties un pārbaudīt būtu vēlams atkausēt visu kaut kur siltumā normāli.
Šai lietai arī varētu palīdzēt siltums. Visi tie sū.. ir sasaluši un neļauj vārstam labi strādāt
ImageImage
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Kādam ir varianti kā likt rādio, lai dod iespēju ievadīt nepieciešamo kodu?
Auto Volvo V40 ar orģinālo stereo. Noņēmām aķi, prasija kodu, kodu nevarēju atrast. Acīm redzot katrs ir uzskatijis par vajadzību ievadīt savu iedomāto kodu un maģis pateica atā. Tagad ieslēdzot rādās uzraksts OFF
Mēģinājām ņemt nost klemmi, paturēt kādu laiku, bet nepalīdz...
ImageImage
User avatar
spainis666
Posts: 521
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by spainis666 »

google powah url
# If your radio says OFF, leave the ignition on in the first position for 2 1/2 to 3 hours in order for it to display CODE. In certain models you can clear the OFF state by pulling the fuse for the radio (#7 in my car). That’s a bit simpler than leaving the ignition in the first position for a couple of hours — particularly if you don’t have a garage.
User avatar
ingars
Posts: 724
Joined: 31 Oct 2005, 22:09
Location: Parasti atrodos Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ingars »

atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic


AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
Locked