Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Nē barabānu un trumuļu tur nav, rocene ir uz suportu!
Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!
Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!
Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Aga, tad tik jāliek uz galda suports.oķis wrote:Nē barabānu un trumuļu tur nav, rocene ir uz suportu!
Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!
Protams pievērs uzmanību kalodku nodilumam, k gan ručņikam manuprāt būtu jāstrādā neatkarīgi no kalodku nodiluma, kaut ar metāliem būtu jābloķē



Re: Tehniska rakstura diskusijas
Cik nu varēja redzēt, tad gan iekšējie gan ārējie abās pusēs izskatās vēl diezgan ok! Takā zinu, kāds darbiņš mani sagaida 

Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
tiem kam ir vienkārši trumuļi parasti to dara no iekšpuses, bet tiem kam suporti un rocene iekšā - čerez riteņu skrūvju caurumuMelnais wrote:tieši šo es biju domājis, tiem arī ir vajadzīgs skrūvgrieznis un gumijas puļķītis.Lambertino wrote: Ja ir suporti un ručņiks ir iekšā pašā diskā (princips kā trumuļiem), tad skrūvgriezis ir jābāž no riteņu skrūves vietas.
D



Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kas varētu būt pie vainas, ka bremžu sistēmā parādās gaiss? 

Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 

- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
lasi starp rindiņāmMelnais wrote:ne vienmēr ir skrūvju caurumi. parasti japāņiem skrūves ir uz trumuļa, bet riteni pievelk ar uzgriežņiem, bet fričiem- otrādi, tb, uzliek riteni un tad laiž cauri skrūves.Lambertino wrote: tiem kam ir vienkārši trumuļi parasti to dara no iekšpuses, bet tiem kam suporti un rocene iekšā - čerez riteņu skrūvju caurumu

Un tev ir taisnība, ka japāņiem parasti nāk špiļkas, bet nav taisnība, ka skrūves nāk UZ trumuļa




- Jackass_cky
- Posts: 92
- Joined: 18 Apr 2009, 20:13
- Location: Kuldiga/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
nu tad jāsāk te.. Kāds jau redzēja kā izgāja ar manu e36. tagad tiek domāts ko darīt ar viņu. ir jau pircēji buņdžai un motoram. Bet pašam liekas,ka labāk būtu ņemt vnk "jaunu" buņdžu un pārlikt visu labo tajā,jo būtu ko ņemt no mana piekares ,tā izskatījās,ka ir ok (cik nu tas iespējams) un motors izskatās,ka tiešām ir ok.
SS'a ir viena kupeja un tieši is. cik būtu grūti pārlikt 97.gada is motoru uz 95.gada is'a kuzovu? kādas varētu būt izmaksas un kādas varētu būt problēmas? izmaksas domāju kādās daļās,nevis servisa. un varbūt kādam kāds cits ieteikums vai zin kur varētu būt kāda laba buņdža? droši var ralstīt.
http://foto.inbox.lv/mz2/07-02-2010-e36-rip" onclick="window.open(this.href);return false;
SS'a ir viena kupeja un tieši is. cik būtu grūti pārlikt 97.gada is motoru uz 95.gada is'a kuzovu? kādas varētu būt izmaksas un kādas varētu būt problēmas? izmaksas domāju kādās daļās,nevis servisa. un varbūt kādam kāds cits ieteikums vai zin kur varētu būt kāda laba buņdža? droši var ralstīt.
http://foto.inbox.lv/mz2/07-02-2010-e36-rip" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
tā nu sanācis, ka labu laiku (apmēram pusotrs-2 mēneši) nebiju piespiedis A/C (kondīcionieris) podziņu. tad nu vakar, kad to izdarīju, sākumā viss ok, logus tākā nedaudz atsvīdināja vaļā, bet pēc brīža motors knapi varēja noturēt tukšgaitu - visu laiku slāpa nost, tad atskan skaļš klišķis no motortelpas un apgriezieni uzlec augšā, tad atkal lejā uz slāpšanas robežas un tā nepārtraukti lēkā. izlēdz kondišku, viss ok, kā atkal ieslēdz, tad atkal sāk rīstīties un lēkāt.
Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem
Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem

Re: Tehniska rakstura diskusijas
nu es nepretendēju uz 100% precīzu atbildi, kuru izlasot uzreiz varēšu visu saremontēt. Gribu uzzināt visas iespējamās vietiņas, kuras ir saistītas ar to kondīcioniera darbību utt. Kad sanāks laiciņš, būs siltāks, tad pats sāktu ar vieglāko, jo es uzskatu, ka ir bezjēdzīgi dzīt auto uz servisu, pašam neko nezinot. Gribu pats maksimāli visu nočekot un tad tik doties uz servisu, lai varu jau +/- norādīt virzienu, kas vēl ir jāpārbauda.
Problēma tik tā, ka nav pieredze vēl, bet kaut kā tak to vajag iegūt..
Problēma tik tā, ka nav pieredze vēl, bet kaut kā tak to vajag iegūt..

- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Tas, ka apgriezieni lēkā ir tikai normāli un tas, ka kondiška izslēdzas, ieslēdzas - arīkarlis wrote:tā nu sanācis, ka labu laiku (apmēram pusotrs-2 mēneši) nebiju piespiedis A/C (kondīcionieris) podziņu. tad nu vakar, kad to izdarīju, sākumā viss ok, logus tākā nedaudz atsvīdināja vaļā, bet pēc brīža motors knapi varēja noturēt tukšgaitu - visu laiku slāpa nost, tad atskan skaļš klišķis no motortelpas un apgriezieni uzlec augšā, tad atkal lejā uz slāpšanas robežas un tā nepārtraukti lēkā. izlēdz kondišku, viss ok, kā atkal ieslēdz, tad atkal sāk rīstīties un lēkāt.
Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem

Tik tālu, ka slāpst nost, gluži nav normāli. Tavā vietā es nedarītu pilnīgi neko un skatītos kas notiks vasarā, kad no kondiškas būs kāda jēga. Vai arī iedzītu siltumā, lai pastāv un tad pamēģinātu ieslēgt. Moš sadzīts sniegs, kurš ir sasalis un neļauj kādam mezglam pareizi strādāt.
Bet lai nesvīstu ciet logi - nomaini salona filtru



Re: Tehniska rakstura diskusijas
iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!
MC Vaitols in da house! hahahaha
Vārdi "stock" un "gay" man ir sinonīmi!
Vārdi "stock" un "gay" man ir sinonīmi!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Varbūt kāds ir kādreiz kalibrējis dinamometriskās atslēgas pie http://www.lnmc.lv" onclick="window.open(this.href);return false;. Aptuveni kādās cenās to var izdarīt?
GP-1714
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Viitols wrote:iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!
Šis arī varētu būt variants. Taču labāk pirms visu skatīties un pārbaudīt būtu vēlams atkausēt visu kaut kur siltumā normāli.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Šai lietai arī varētu palīdzēt siltums. Visi tie sū.. ir sasaluši un neļauj vārstam labi strādātShaman wrote:Viitols wrote:iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!
Šis arī varētu būt variants. Taču labāk pirms visu skatīties un pārbaudīt būtu vēlams atkausēt visu kaut kur siltumā normāli.


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kādam ir varianti kā likt rādio, lai dod iespēju ievadīt nepieciešamo kodu?
Auto Volvo V40 ar orģinālo stereo. Noņēmām aķi, prasija kodu, kodu nevarēju atrast. Acīm redzot katrs ir uzskatijis par vajadzību ievadīt savu iedomāto kodu un maģis pateica atā. Tagad ieslēdzot rādās uzraksts OFF
Mēģinājām ņemt nost klemmi, paturēt kādu laiku, bet nepalīdz...
Auto Volvo V40 ar orģinālo stereo. Noņēmām aķi, prasija kodu, kodu nevarēju atrast. Acīm redzot katrs ir uzskatijis par vajadzību ievadīt savu iedomāto kodu un maģis pateica atā. Tagad ieslēdzot rādās uzraksts OFF
Mēģinājām ņemt nost klemmi, paturēt kādu laiku, bet nepalīdz...


- spainis666
- Posts: 521
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
google powah url
# If your radio says OFF, leave the ignition on in the first position for 2 1/2 to 3 hours in order for it to display CODE. In certain models you can clear the OFF state by pulling the fuse for the radio (#7 in my car). That’s a bit simpler than leaving the ignition in the first position for a couple of hours — particularly if you don’t have a garage.
- ingars
- Posts: 724
- Joined: 31 Oct 2005, 22:09
- Location: Parasti atrodos Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160