Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

freimo wrote:Es jau arī godīgi sakot sen nebiju ikdiena daudz braucis (dienā max 7 km) šodien nobraucu gandrīz 50 km + pa ezeru bik pavilku... varbūt viss būs kārtīgi sasildijies un vairs tā nebūs?! :hvz:
Rīt no rīta redzēs... :roll:

Šorīt viss normāli! Piešķiļot 1,5k rpm un pēc ~ 15 sek. nokritās normas robežās! :roll:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
seventytwo
Posts: 15
Joined: 30 Dec 2009, 18:39
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by seventytwo »

Problēma: Vakar no rīta iesildīju mašīnu kādas 10minūtes (Ford Focus 1.6 2000g, automāts) Nobraucu labi ja 2km, pēkšņi noslāpa, labi, noripoju ceļa malā, mēģinu pielaist, nešķiļ, domāju, ka varbūt benzīns beidzies, lai gan līdz nullītei vēl bija gabaliņš. Nu neko, sazvanu palīgus, gaidu, sēžu ceļa malā ar avareikām, klausos radio, pēkšņi radio sāk raustīties avareiku ritmā, ok, kkas normāli nav, izslēdzu, domāju moška gļuks. Klāt ir palīgi, aizvelk mani burtiski 500m tālāk līdz benzīntankam, ieleju degvielu, palīgi jau aizbraukuši, tiklīdz kā pagriežu atslēgu 2 pozīcijā, visi dačiki apmetas pa 180 uz labo pusi, pēc tam nosēžas atpkaļ, nesanāk pielaist, beigās pavisam jocīgi palika, kad panelī iedegās airbag lampiņa un vispār nekādas reakcijas no tā kā grozu atslēgu. Tad mani aizvilka atpakaļ mājās, pēc laiciņa pamēģināju vēlreiz pielaist, pieleca uz kādām 5s un uzreiz noslāpa, pēc tam vispār elektrība pazuda, sapratu, ka kaut kas nav labi, uz nakti ienesu aķīti iekšā, vismaz siltumā, gribēju uzlādēt, bet nebija lādera. Šodien aizgāju, pieliku aķīti, elektronika strādā, degvielas sūkni arī dzirdu ieslēdzamies, starteris griež, bet nešķiļ. Kādu laiciņu pamocijos, atkal bija tā, ka uz mirkli pielec un noslāpst. Tad vēl vienā brīdī bija jocīgi, kad zāģēju aizdedzi, viņa sāka tāda noteiktā ritmā skanēt tā tik tik tik, tādā kā avareikas. Pārbaudīju drošinātājus, it kā visi kārtībā. Krīt aizdomas uz kādu no relejiem vai ģeneratoru. Kā jums liekas?
Focus Pocus
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Pieliec jaunu aķi un tad mēģini.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
seventytwo
Posts: 15
Joined: 30 Dec 2009, 18:39
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by seventytwo »

rrrainis wrote:Pieliec jaunu aķi un tad mēģini.
Nav kur ņemt jaunu aķi:/

A ja kāds ar krokodiliem atbrauks?
Focus Pocus
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Krokodili arī derēs, bet nu pielaidīsi tikai un tas arī viss. Labāk citu aķi.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Briedis »

Skala uzmet 180 grādus, ja ir bijis atslēgts aķis vai ļoti maza strāva. Visticamāk startēšanas brīdi ir bijis liels strāvas kritums, man tā bija kad akumulators gāja uz beigām.

klik, klik, klit. Visticamāk dod relejs. Divi varianti, vai nu kaut kur, kaut kas ar strāvām, kas liek relejam aizsardzību slēgt, vai arī akumulators dod pa maz strāvu un relejs slēdzas ārā.

Man bija gandrīz identisks stāsts ar Mondeo. Vaina bija akumulatorā. Lai gan rādija 12.8v. un iedabinats ap 14v. Startējot arī strāvas kritums nebija kritisks, lai noveltu vainu uz aķi.
Es droši vien sāktu ar jauna akumulatora meklēšanu. CIk vecs aķis?
Marx
Posts: 110
Joined: 10 Aug 2004, 17:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Marx »

Briedis wrote:Skala uzmet 180 grādus, ja ir bijis atslēgts aķis vai ļoti maza strāva. Visticamāk startēšanas brīdi ir bijis liels strāvas kritums, man tā bija kad akumulators gāja uz beigām.

klik, klik, klit. Visticamāk dod relejs. Divi varianti, vai nu kaut kur, kaut kas ar strāvām, kas liek relejam aizsardzību slēgt, vai arī akumulators dod pa maz strāvu un relejs slēdzas ārā.

Man bija gandrīz identisks stāsts ar Mondeo. Vaina bija akumulatorā. Lai gan rādija 12.8v. un iedabinats ap 14v. Startējot arī strāvas kritums nebija kritisks, lai noveltu vainu uz aķi.
Es droši vien sāktu ar jauna akumulatora meklēšanu. CIk vecs aķis?
Savulaik man Fordam bija identiski, ja aķis pa vāju, tad tie releji sāk lēkāk un klikšķināt, un piešķilt nevar.. jaunu aķi un uz piekšu! (pēc tam var papētīt vai ģenerators vispār lādē)
User avatar
seventytwo
Posts: 15
Joined: 30 Dec 2009, 18:39
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by seventytwo »

Briedis wrote:Skala uzmet 180 grādus, ja ir bijis atslēgts aķis vai ļoti maza strāva. Visticamāk startēšanas brīdi ir bijis liels strāvas kritums, man tā bija kad akumulators gāja uz beigām.

klik, klik, klit. Visticamāk dod relejs. Divi varianti, vai nu kaut kur, kaut kas ar strāvām, kas liek relejam aizsardzību slēgt, vai arī akumulators dod pa maz strāvu un relejs slēdzas ārā.

Man bija gandrīz identisks stāsts ar Mondeo. Vaina bija akumulatorā. Lai gan rādija 12.8v. un iedabinats ap 14v. Startējot arī strāvas kritums nebija kritisks, lai noveltu vainu uz aķi.
Es droši vien sāktu ar jauna akumulatora meklēšanu. CIk vecs aķis?
Skaidrs, tad jau noteikti aķis vainīgs, ja tā godīgi, es nezinu, gads točna.
Focus Pocus
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Briedis »

Ja tikai gads, tad mazliet pa agru uz viņsauli aizgājis. Varbūt tomēr dabū lādētāju un pamēģini kārtīgi uzlādēt. Varbūt vienkārši nosalis un samocīts.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Ar vadiem arī labāk nemēģini - vienkārši vajag citu aķi, pēc simtomiem liekas, ka tev sabiris viņš ir un iet uz īso, kā rezultātā met visādus gļukus ;)
ImageImage
User avatar
RiCh
Spam addicted
Posts: 1991
Joined: 04 Jul 2008, 21:56
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by RiCh »

Melnais iepriekš viss bija kārtībā , 2 dienas viņam mašīna pastāvēja un tad šitas sākās.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Briedis »

RiCh wrote:Melnais iepriekš viss bija kārtībā , 2 dienas viņam mašīna pastāvēja un tad šitas sākās.
lielākā daļa elektroierīču nobirst veidā "tikko vēl strādāja". Mehāniskās problēmas, piemēram, gultnis vēl kādu laiku gaudo un tad atstiepjas. Elektrība vai nu ir vai nav.
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Sveiki, zinu ka jālien uz bedres un jāskatas bet kamēr tas pagaidām nau iespējams gribētu dzirdēt arī citu viedokļus! Tātad problēma sekojoša, auto bmw e36 328 parslēdzot ātrumus vai strauji uzgāzējot, vai strauvi nometot gāzi aizmugurē atskan tāds kā bukšķis, pagaidām ir divas versījas, vainu izlausts tilts, vai reduktora bulses, par buksēm būtu skaidrs tās var samainīt, bet ja izlauzts tilts, tad būtu laikam jājauc visu nost un jāmetina, un varbūt kāds var pastāstīt kā to tiltu varētu pastiprināt?
User avatar
Pauliic
Moderators
Posts: 4390
Joined: 15 Jun 2004, 14:33
Location: Carnikava, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Pauliic »

man ar bija klik, klik un joprojām ik pa laikam ir :shura: , bet tas dēļ tā, ka masas vads nav kartīgi piesaitēts aķim :urb:
User avatar
RiCh
Spam addicted
Posts: 1991
Joined: 04 Jul 2008, 21:56
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by RiCh »

flyers wrote:Sveiki, zinu ka jālien uz bedres un jāskatas bet kamēr tas pagaidām nau iespējams gribētu dzirdēt arī citu viedokļus! Tātad problēma sekojoša, auto bmw e36 328 parslēdzot ātrumus vai strauji uzgāzējot, vai strauvi nometot gāzi aizmugurē atskan tāds kā bukšķis, pagaidām ir divas versījas, vainu izlausts tilts, vai reduktora bulses, par buksēm būtu skaidrs tās var samainīt, bet ja izlauzts tilts, tad būtu laikam jājauc visu nost un jāmetina, un varbūt kāds var pastāstīt kā to tiltu varētu pastiprināt?
Man čomam k-kas līdzīgs , bet viņam strauji uzsākot , kad pirmie divi ātrumi izspolē , tad tādi kā triecieni no reduktora ir un viņa reduktora bukse beigta ir.
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Man čomam k-kas līdzīgs , bet viņam strauji uzsākot , kad pirmie divi ātrumi izspolē , tad tādi kā triecieni no reduktora ir un viņa reduktora bukse beigta ir.[/quote]

Nu man jau ar viņš tā līdzīgi uzvedas, bet nu grūti saprast! :hvz:
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Archuks »

var būt izlauzts arī reduktors no skrūvēm un viņam brīvkustība (tāpat, kad buksēm psc vai tilts izlauzsts, protams, skaņas un izjūtas atšķiras starp visiem trīs :D )
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
RiCh
Spam addicted
Posts: 1991
Joined: 04 Jul 2008, 21:56
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by RiCh »

flyers wrote:Man čomam k-kas līdzīgs , bet viņam strauji uzsākot , kad pirmie divi ātrumi izspolē , tad tādi kā triecieni no reduktora ir un viņa reduktora bukse beigta ir.
Nu man jau ar viņš tā līdzīgi uzvedas, bet nu grūti saprast! :hvz:[/quote]

Nu es domāju , ka tā tomēr ir reduktora bukse , e36 , laikam 2 tādas ir , e30 viena.
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Nu mieru jau nedod tad ka tad bukšķis tāds spēcīgs izklausas, bet vai tad piemērām ja tas būtu izlūzis tilts to nevarētu arī uz stūres just?
User avatar
RiCh
Spam addicted
Posts: 1991
Joined: 04 Jul 2008, 21:56
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by RiCh »

Nezinu , kas notiek , ja tilts izlūzt , bet tie būkšķi tik tiešām ir tādi stipri , liekās , ka bez pakaļējā tilta paliks :D
Locked