freimo wrote:Es jau arī godīgi sakot sen nebiju ikdiena daudz braucis (dienā max 7 km) šodien nobraucu gandrīz 50 km + pa ezeru bik pavilku... varbūt viss būs kārtīgi sasildijies un vairs tā nebūs?!
Rīt no rīta redzēs...
Šorīt viss normāli! Piešķiļot 1,5k rpm un pēc ~ 15 sek. nokritās normas robežās!
Problēma: Vakar no rīta iesildīju mašīnu kādas 10minūtes (Ford Focus 1.6 2000g, automāts) Nobraucu labi ja 2km, pēkšņi noslāpa, labi, noripoju ceļa malā, mēģinu pielaist, nešķiļ, domāju, ka varbūt benzīns beidzies, lai gan līdz nullītei vēl bija gabaliņš. Nu neko, sazvanu palīgus, gaidu, sēžu ceļa malā ar avareikām, klausos radio, pēkšņi radio sāk raustīties avareiku ritmā, ok, kkas normāli nav, izslēdzu, domāju moška gļuks. Klāt ir palīgi, aizvelk mani burtiski 500m tālāk līdz benzīntankam, ieleju degvielu, palīgi jau aizbraukuši, tiklīdz kā pagriežu atslēgu 2 pozīcijā, visi dačiki apmetas pa 180 uz labo pusi, pēc tam nosēžas atpkaļ, nesanāk pielaist, beigās pavisam jocīgi palika, kad panelī iedegās airbag lampiņa un vispār nekādas reakcijas no tā kā grozu atslēgu. Tad mani aizvilka atpakaļ mājās, pēc laiciņa pamēģināju vēlreiz pielaist, pieleca uz kādām 5s un uzreiz noslāpa, pēc tam vispār elektrība pazuda, sapratu, ka kaut kas nav labi, uz nakti ienesu aķīti iekšā, vismaz siltumā, gribēju uzlādēt, bet nebija lādera. Šodien aizgāju, pieliku aķīti, elektronika strādā, degvielas sūkni arī dzirdu ieslēdzamies, starteris griež, bet nešķiļ. Kādu laiciņu pamocijos, atkal bija tā, ka uz mirkli pielec un noslāpst. Tad vēl vienā brīdī bija jocīgi, kad zāģēju aizdedzi, viņa sāka tāda noteiktā ritmā skanēt tā tik tik tik, tādā kā avareikas. Pārbaudīju drošinātājus, it kā visi kārtībā. Krīt aizdomas uz kādu no relejiem vai ģeneratoru. Kā jums liekas?
Skala uzmet 180 grādus, ja ir bijis atslēgts aķis vai ļoti maza strāva. Visticamāk startēšanas brīdi ir bijis liels strāvas kritums, man tā bija kad akumulators gāja uz beigām.
klik, klik, klit. Visticamāk dod relejs. Divi varianti, vai nu kaut kur, kaut kas ar strāvām, kas liek relejam aizsardzību slēgt, vai arī akumulators dod pa maz strāvu un relejs slēdzas ārā.
Man bija gandrīz identisks stāsts ar Mondeo. Vaina bija akumulatorā. Lai gan rādija 12.8v. un iedabinats ap 14v. Startējot arī strāvas kritums nebija kritisks, lai noveltu vainu uz aķi.
Es droši vien sāktu ar jauna akumulatora meklēšanu. CIk vecs aķis?
Briedis wrote:Skala uzmet 180 grādus, ja ir bijis atslēgts aķis vai ļoti maza strāva. Visticamāk startēšanas brīdi ir bijis liels strāvas kritums, man tā bija kad akumulators gāja uz beigām.
klik, klik, klit. Visticamāk dod relejs. Divi varianti, vai nu kaut kur, kaut kas ar strāvām, kas liek relejam aizsardzību slēgt, vai arī akumulators dod pa maz strāvu un relejs slēdzas ārā.
Man bija gandrīz identisks stāsts ar Mondeo. Vaina bija akumulatorā. Lai gan rādija 12.8v. un iedabinats ap 14v. Startējot arī strāvas kritums nebija kritisks, lai noveltu vainu uz aķi.
Es droši vien sāktu ar jauna akumulatora meklēšanu. CIk vecs aķis?
Savulaik man Fordam bija identiski, ja aķis pa vāju, tad tie releji sāk lēkāk un klikšķināt, un piešķilt nevar.. jaunu aķi un uz piekšu! (pēc tam var papētīt vai ģenerators vispār lādē)
Briedis wrote:Skala uzmet 180 grādus, ja ir bijis atslēgts aķis vai ļoti maza strāva. Visticamāk startēšanas brīdi ir bijis liels strāvas kritums, man tā bija kad akumulators gāja uz beigām.
klik, klik, klit. Visticamāk dod relejs. Divi varianti, vai nu kaut kur, kaut kas ar strāvām, kas liek relejam aizsardzību slēgt, vai arī akumulators dod pa maz strāvu un relejs slēdzas ārā.
Man bija gandrīz identisks stāsts ar Mondeo. Vaina bija akumulatorā. Lai gan rādija 12.8v. un iedabinats ap 14v. Startējot arī strāvas kritums nebija kritisks, lai noveltu vainu uz aķi.
Es droši vien sāktu ar jauna akumulatora meklēšanu. CIk vecs aķis?
Skaidrs, tad jau noteikti aķis vainīgs, ja tā godīgi, es nezinu, gads točna.
RiCh wrote:Melnais iepriekš viss bija kārtībā , 2 dienas viņam mašīna pastāvēja un tad šitas sākās.
lielākā daļa elektroierīču nobirst veidā "tikko vēl strādāja". Mehāniskās problēmas, piemēram, gultnis vēl kādu laiku gaudo un tad atstiepjas. Elektrība vai nu ir vai nav.
Sveiki, zinu ka jālien uz bedres un jāskatas bet kamēr tas pagaidām nau iespējams gribētu dzirdēt arī citu viedokļus! Tātad problēma sekojoša, auto bmw e36 328 parslēdzot ātrumus vai strauji uzgāzējot, vai strauvi nometot gāzi aizmugurē atskan tāds kā bukšķis, pagaidām ir divas versījas, vainu izlausts tilts, vai reduktora bulses, par buksēm būtu skaidrs tās var samainīt, bet ja izlauzts tilts, tad būtu laikam jājauc visu nost un jāmetina, un varbūt kāds var pastāstīt kā to tiltu varētu pastiprināt?
flyers wrote:Sveiki, zinu ka jālien uz bedres un jāskatas bet kamēr tas pagaidām nau iespējams gribētu dzirdēt arī citu viedokļus! Tātad problēma sekojoša, auto bmw e36 328 parslēdzot ātrumus vai strauji uzgāzējot, vai strauvi nometot gāzi aizmugurē atskan tāds kā bukšķis, pagaidām ir divas versījas, vainu izlausts tilts, vai reduktora bulses, par buksēm būtu skaidrs tās var samainīt, bet ja izlauzts tilts, tad būtu laikam jājauc visu nost un jāmetina, un varbūt kāds var pastāstīt kā to tiltu varētu pastiprināt?
Man čomam k-kas līdzīgs , bet viņam strauji uzsākot , kad pirmie divi ātrumi izspolē , tad tādi kā triecieni no reduktora ir un viņa reduktora bukse beigta ir.
Man čomam k-kas līdzīgs , bet viņam strauji uzsākot , kad pirmie divi ātrumi izspolē , tad tādi kā triecieni no reduktora ir un viņa reduktora bukse beigta ir.[/quote]
Nu man jau ar viņš tā līdzīgi uzvedas, bet nu grūti saprast!
var būt izlauzts arī reduktors no skrūvēm un viņam brīvkustība (tāpat, kad buksēm psc vai tilts izlauzsts, protams, skaņas un izjūtas atšķiras starp visiem trīs )
flyers wrote:Man čomam k-kas līdzīgs , bet viņam strauji uzsākot , kad pirmie divi ātrumi izspolē , tad tādi kā triecieni no reduktora ir un viņa reduktora bukse beigta ir.
Nu man jau ar viņš tā līdzīgi uzvedas, bet nu grūti saprast! [/quote]
Nu es domāju , ka tā tomēr ir reduktora bukse , e36 , laikam 2 tādas ir , e30 viena.