Cupra vs GTI vs ST
Moderator: Bastard
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Tas nav WRXRepsis wrote:pilnīga taisnība, reku nesen pie lidostas nobildēju vienu WRX, nu galīgi tur nekā navCh. wrote: Jaunā Impreza sanāk dārgāka + ne-STi versijā izskatās, manuprāt, neglīta.![]()

Drīzāk pastāsti kādām vajadzībām Tev tas ir?? Pa kurieni vairāk brauksi, pilsēta, šoseja, grants

Un cik drīz gribēsi to pārdot.
Njā es personīgi ņemtu clio.
LC 120
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
pēc manām domām, tas kā reizi ir labisarkans wrote:Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
...

dikti mīcoties pa sastrēgumu vai kruizējot ar 75 pa Krasteni tā jauda/grieze vajadzīga?

gribi gāzt un d1rsināt bembjus - atceries, ka priekš tam Honda inženieri radījuši VTEC


p.s. ja jāizvēlas no 3 sarakstā minētajiem, es par Seat.
p.p.s. tie, kuri te blurkšķ, ka braukāšanai pa pilsētu/šoseju vajag AWD, toč ir krāna staipītāji

burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
- sarkans
- Posts: 91
- Joined: 27 Nov 2005, 13:20
- Location: Riga, Pļavinieki
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nu es par to AWD biju domājis ja es pirktu... pa grunteni tieši tas kas vajadziigs. Turbiinas pareizi ekspluatējot nekas nenotiek.dimanc wrote:pēc manām domām, tas kā reizi ir labisarkans wrote:Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
...![]()
dikti mīcoties pa sastrēgumu vai kruizējot ar 75 pa Krasteni tā jauda/grieze vajadzīga?čunčini līdz 3.5k un dzīvo laimīgs.
gribi gāzt un d1rsināt bembjus - atceries, ka priekš tam Honda inženieri radījuši VTECtie ir kā 2 motori vienā, plus salīdzinot ar sākumā minētajiem hot hatchiem, nebūs jāuztraucas, ka turbīnai kaut kas varētu notikt
![]()
p.s. ja jāizvēlas no 3 sarakstā minētajiem, es par Seat.
p.p.s. tie, kuri te blurkšķ, ka braukāšanai pa pilsētu/šoseju vajag AWD, toč ir krāna staipītāji
te izpauzhas slimo hondistu izteele ka tik kaadu bmw salikt... pipec un vel saka ka bmw vaditaji ir stulbidimanc wrote:pēc manām domām, tas kā reizi ir labisarkans wrote:Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
...![]()
dikti mīcoties pa sastrēgumu vai kruizējot ar 75 pa Krasteni tā jauda/grieze vajadzīga?čunčini līdz 3.5k un dzīvo laimīgs.
gribi gāzt un d1rsināt bembjus - atceries, ka priekš tam Honda inženieri radījuši VTECtie ir kā 2 motori vienā, plus salīdzinot ar sākumā minētajiem hot hatchiem, nebūs jāuztraucas, ka turbīnai kaut kas varētu notikt
![]()
p.s. ja jāizvēlas no 3 sarakstā minētajiem, es par Seat.
p.p.s. tie, kuri te blurkšķ, ka braukāšanai pa pilsētu/šoseju vajag AWD, toč ir krāna staipītāji

par to ka ja piemeeram mani tads jaunais type r saliktu no krusta, nu i huj s njim vismaz mana mashina neizskatas peec anaalaas zondes



un par teemu kroch laikam izriet ka seats ar dsg kaarbu ir optimaalais variants

- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time