Cupra vs GTI vs ST
Moderator: Bastard
neatceros šitam vai iepriekšējam fordam bija priekšā bloķis, kuru top gear baigi lamāja, tip uz trases iet lupatā, bet ikdienā nelietojams
tas seat, manuprāt, ne pēc kā neizskatās, fords liekas smukāks, golps kā golps - absolūti ne kāds, ne slikts ne labs vizuāli
a uz Type-R vai sbāriem neskaties ?
no kasko viedokļa visi +/- vienādi
tas seat, manuprāt, ne pēc kā neizskatās, fords liekas smukāks, golps kā golps - absolūti ne kāds, ne slikts ne labs vizuāli
a uz Type-R vai sbāriem neskaties ?
no kasko viedokļa visi +/- vienādi
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
timrotam ir gti golfs un biezhi sanak ar vinju pabraukat, vinjam gan ir 4 durvis un taa krutaa dsg vai kada tur karba, bet nu kaa mes sakam ar vinju braucot tur viss ir forshi
protams ka gribetos to jaudu uz pakalju, jo tam golfam jau uz taas robezhas starp bezjeegas un jeegas zirgiem. es tagad sezhu un nezinu ko ieteikt seatu vai golfu, jo abi patiiik, bet ar seatu nav nekas pieredzes, starpcitu golfam garantija noderes.


Draugam ir Seat cupra.
Salons tāds, apmēram nekāds - daudz plastmasas, bet iet tiešām labi. Viņš pat kaut kad sacīja, ka bija sasniedzis limitētos 250 km/h.
Kas pašam patīk - priekšējie benķi ir ļoti ērti. Plus vēl tas, ka 4as durvis un nav jāčakarējas ar priekšējo benķu nolaišanu, lai kāds iesēstos aizmugurē.
Salons tāds, apmēram nekāds - daudz plastmasas, bet iet tiešām labi. Viņš pat kaut kad sacīja, ka bija sasniedzis limitētos 250 km/h.
Kas pašam patīk - priekšējie benķi ir ļoti ērti. Plus vēl tas, ka 4as durvis un nav jāčakarējas ar priekšējo benķu nolaišanu, lai kāds iesēstos aizmugurē.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
no savas pieredzes varu teikt, ka biju tādā pašā situācijā kā tu tagad.
un izvēlējos par labu seatam lielāko ties tādēļ, ka pabraucot pa ielu tu sapratīsi, ka tie golfi, focusi, type-r ir tik daudz, ka viņi pazūd mašīnu burzmā. ar to es domāju, ka Cuprai šis apzīmējums Hot Hatch ir visatbilstošākais no pretendentiem.
kvalitātes ziņā nevaru ieteikt, jo neesmu visus testējis, bet Seatam plastmasa noteikti ir vairāk nekā citiem (tāpēc jau arī cena!)
Fordam domāju, ka mīnus ir relatīvi lielā motora mazie zirgi un grieze pie apgriezieniem, jo ja es ar savu 1.8T 225Zs varu braukt uz 100km/h ar 6. pārnesumu pie 2000rpm man turbo nepūš ar spiedienu un attiecīgi nerij degvielu, bet fordam šis "pūtiens" ir jau stingri zem 2000rpm, kas itkā ir baigais plus "dragā", bet pamēģini aizbraukt no Rīgas līdz Ventspilij.
par VW domāju, ka prasītā cena neatbilst auto, jo tā pati RS škoda vai Leon FR vien ir...
kas attiecas uz kasko, tad VW noteikti būs visdārgākā, tad Ford un tad Seat. Es kad drošināju savu seatu man tā arī pateica - pa pagājušo gadu nav nozagts neviens Seats, līdz ar to nekādā riska grupā viņš neietilpst...
un izvēlējos par labu seatam lielāko ties tādēļ, ka pabraucot pa ielu tu sapratīsi, ka tie golfi, focusi, type-r ir tik daudz, ka viņi pazūd mašīnu burzmā. ar to es domāju, ka Cuprai šis apzīmējums Hot Hatch ir visatbilstošākais no pretendentiem.
kvalitātes ziņā nevaru ieteikt, jo neesmu visus testējis, bet Seatam plastmasa noteikti ir vairāk nekā citiem (tāpēc jau arī cena!)
Fordam domāju, ka mīnus ir relatīvi lielā motora mazie zirgi un grieze pie apgriezieniem, jo ja es ar savu 1.8T 225Zs varu braukt uz 100km/h ar 6. pārnesumu pie 2000rpm man turbo nepūš ar spiedienu un attiecīgi nerij degvielu, bet fordam šis "pūtiens" ir jau stingri zem 2000rpm, kas itkā ir baigais plus "dragā", bet pamēģini aizbraukt no Rīgas līdz Ventspilij.
par VW domāju, ka prasītā cena neatbilst auto, jo tā pati RS škoda vai Leon FR vien ir...
kas attiecas uz kasko, tad VW noteikti būs visdārgākā, tad Ford un tad Seat. Es kad drošināju savu seatu man tā arī pateica - pa pagājušo gadu nav nozagts neviens Seats, līdz ar to nekādā riska grupā viņš neietilpst...
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
SEAT..
FR ar diizeļmotoru veras nereāli..
veel it Honda TypeR
p.s. jauda nav noteicošais... jo
jaunais accords ar 2.2 diizeli un 170Zs un 400nm izceļ manu saabu kaa deelu kam ir ~250zs un 400Nm
FR ar diizeļmotoru veras nereāli..

veel it Honda TypeR

p.s. jauda nav noteicošais... jo
jaunais accords ar 2.2 diizeli un 170Zs un 400nm izceļ manu saabu kaa deelu kam ir ~250zs un 400Nm

Last edited by Focus on 14 Jan 2008, 21:53, edited 1 time in total.
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Par fordu gan nepiekristu ka vinju ir TIK daudz, domaju ka noteikti mazaak nekaa Seati.Giks wrote:...un izvēlējos par labu seatam lielāko ties tādēļ, ka pabraucot pa ielu tu sapratīsi, ka tie golfi, focusi, type-r ir tik daudz, ka viņi pazūd mašīnu burzmā.....
Shajaa situacija fords laika nebuutu pareizaakaa izveele, 4durviis nav vairs tik smuks, bet 2durvju ir diezgan neprakstisks stavvietaas un ikdienas lietoshanai paaraak platas un garas durvis. Pardoshana nebuus no atrakajaam. Reti kursh bus gatavs par fordu maksaat taadu naudu.