Nu labi, ja jau visi te taisa ilgtermiņa apdeitus, tad es ar. Baigi nekas nav darīts vai braukts, filozofēts gan.
22. gada pavasarī pamainijās situācija un uz lamatu varu skatīties kā tas smuki stāv paša pagalmā. Jap - pagalmā, jo garāžas nav.

Beidzot var filozofēt ar eļļainām rokāma un dzērienu rokā

Golfam vajadzēja xenona lompockas nomainīt. Saskrāpēju rokas, nospļāvos, izdomāju, ka vienkāršāk izņemt lukturus. Nu vismaz ir ko padarīt.
E28 uzsilsilstot bija sācis raustīties. Īpaši jūtams braucot konstantā ātrumā.
Pārgāju pārii visai aizdedzes sistēmai, kur jau kkad daļa bija salikta jauna, bet bez rezultātiem.
Nu neko, samainiju vismaz priekšējam logam moldingu, lai smukāk izskatās stāvot pie žoga.

Aizmugures moldingus nesamainiju, jo kkur biju iedēstijis modinga stūrīšus.
Kkad nedaudz vēlāk nolēmu, ka jāpārskata degvielas sistēma, meklējot problēmu augstāk minētajai problēmai. Nopirku jaunu degvielas sūkni jo tas nebija mainīts un filtru. Palīdu apakšā, tur visas šļaukas, kuras ar Blondo bijām samainijuši - pezda

Sapriecājos, ka šis noteikti pie vainas, saliku visu jaunu. Izbraucu - bez izmaiņām.
Sameklēju iedēstītos moldinga stūrīšus un samainiju aizmugurējam logam moldingu.

Nu jau izskatijās 2x labāk stāvot pie žoga.
Tā, kā pagalms liels, darīt ir ko, jāvadā visādi hlami, izdomāju ka ZB golfā visu laiku atmest beņķi, lai kautkur kaut ko aizvestu.
Noamzgāju, sapucēju

Sabildēju

Sludinājumu tā ar neieliku. Turpināju brOukt, jo galvassāpes tas auto nesagādāja.
Tad kautkad ši gada janvāra beigās, kopā ar dažiem līdzīgi domājošiem tika ieķerts šāds ml270 w163 prefs ar trūkumsviru.
Ja man būtu rančo un vajadzība pēc lēta, džipa, tad šis ir fantastisks auto. Tikai gribētos turīgu cilvēku ātrumkārbu un FL

Tika sapirktas daļas un kopā ar Petku, Atmo, Howi un vēl pāris filozofiem pēc aptuveni 60 stundām LASI auto, MLs ieņēma citu daili

Pēc nedēļas auto jau bija nodots UBS rīcībā.
Tad kā gadijās, ka ne, tepat forumā uzradās interesents manam GTD. Čop-čop un visai zibenīgi Golfs devās pie jaunā saimnieku.
A braukt ar kko vajag. Izvilku no ziemas miega E28
Uzsniga atkal sniegs, atkal uz darbu nācās braukt ar vilcienu

Nē ko nopirkt nav, viss dārgs. Zinu ko gribu, bet viss skumīgi gan pie fričiem, gan izsolēs.
Beigās čoma kaimiņš filozofēja, ka grib savu auto tirgot. Beigās tiku pie w212 feislifta ar mazo motoru. Idejiski meklēju prefu ar mazmotoru un 5G-troniku, bet neatradu. Tā teikt - bagāts dara kā grbi, nabags, kā var.

Beidzot nav jāatmet beņķi, lai vestu hlamu pa kaifu un nav jāaiztiek rokturis.
Bet var tēlot arī dzelsceļa sastāvu, ja vajag.
Tad ar tiem pašiem domubiedriem pagalmā uzradās šitāds:

Šī pēdējā bilde kas līdz manīm nonākusi

Šitas gan esot kkad sācis vārīties. Nedomāju, ka vēl brauc.
Tad aiz gara laika pagalmā izkasiju bedri

Pazvaniju Arnixam, lai brauc palīgā betonu saliet un bruģi sakrāmēt.
Protams, ka vajadzēja iesvētīt
» Skatīties Youtube
Tad saslējām kaut kādus mietus

Uzklapēju fasādīti, jumtu, septembra beigās ielikām ar čomiem vārtus

Un aizgāju uz sālsmaizi:

Tā, kā VS statuss beidzas agrā pavasarī, nolēmu aizbraukt atrādīties, lai miers. Atmeta atpakaļ par netīru motortelpu.

Nekad mūžā nebiju tīrijis motortelpu, tagad nācās nodarboties ar muļķībām

VSu atjaunoja. Starpcitu, tas verķis joprojām raustās.
Tad mersedesam sāka svīst viens lukturis
Pavingroju gar lukturi, palika labāk, bet tāpat svīst. Kkad pievērsīsimies šim atkārtoti
Tad atkal tika pieaicināta entuziastu grupa gan uz skrūvēšanu, gan uz finansēm un pagalmā ieripoja šitāds

Nedēļas nogale pie Lamberta servisā kopā ar Petku, GG un darba kolēģi un viss pa kaifu. Nu labi, pāris nianses vēl šonedēļ jānovērš un jaunnedēļ ar konvoju prom
Labi, te bik vairāk celtniecības un bobiki. Pavasarī varbūt pievērsīses atkal tam VS verķim.