
Riitvara GER JAP savienība
Re: Riitvara GER JAP savienība
Nu es kā reiz esmu gandrīz 7 gadus nobraucis ar vecais labais 81kw iekš Passat. Labs motors, bet nu es viņu nopirku atgrieztu (īstais nobraukums ~ 400k km) un pardevu ar 600k km, bet tajā laikā paspēju nomainīt galvas blīvi (beidza dzīvi) un pie viena visu galvu ar sadalenem, vārstiem, kompensatoriem utt, jo reizēm tukšgaitā viens cilindrs piekliboja. Augstspiediena sūknim visas blīves jo dīzeli sāka spiest pa visām malām ārā it sevišķi ziemā, turbīnas ģeometrija visu laiku auga ciet ( nezinu kāpēc, varbūt turbīna pati laida eļļu garām), problēma beidzās kad turbīnu nomainīju, protams pret lielāku no pd130 motora, pa vidam mirstoši temperatūras devēji kas apgrūtināja iedarbināšanu. Tad vēl Vācijā uz bāņa nomira ģenerators, bet es kā kārtīgs partizāns pirmajā stāvlaukumā ātri pieskrūvēju oglītes šķībi, ka tik vēl ir kontakts ar rotoru un lādē, tā vēl nedēļu nobraukāju līdz uzlodeju jaunu slip ring un ogles ģeneratoram. Beigās sāka grabēt divmastnieks un tad es izlēmu ka laiks to auto tirgot tālāk, jo pēc teju 7 gadiem kaisle bija zudusi.
Stāsta morāle ir tāda, ka vecs auto ir vecs auto, un viņi visi prasa remontus. Un laikam pēdējo 13 gadu laikā, puse no laika ar vecais labais braukta, otra puse ar diviem BMW neuzticamais dīzelis, uz ceļa paliku vienu reizi, kad vecais labais VW sūkņa motors ūdenssūknis izdomāja pateikt čau. No maiņas labi ja 30k km bija nobraukti kad gultnis izjuka. Bet nu tā nebija oriģinālā detaļa, tā kā nevaru daudz dirst, pats vainīgs.
Stāsta morāle ir tāda, ka vecs auto ir vecs auto, un viņi visi prasa remontus. Un laikam pēdējo 13 gadu laikā, puse no laika ar vecais labais braukta, otra puse ar diviem BMW neuzticamais dīzelis, uz ceļa paliku vienu reizi, kad vecais labais VW sūkņa motors ūdenssūknis izdomāja pateikt čau. No maiņas labi ja 30k km bija nobraukti kad gultnis izjuka. Bet nu tā nebija oriģinālā detaļa, tā kā nevaru daudz dirst, pats vainīgs.
- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Riitvara GER JAP savienība
Topika update 10/10, parecu un paraudaju, paldies. TDI > viss pārējais. Kad miatā būs vecajs labajs motora swaps?
- petka17
- Posts: 7112
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Riitvara GER JAP savienība
ONCE IN A LIFETIME EXPERIENCE REĀLI, OFFERED BY VECAS BEHAS
Paldies. Lielisks topiks!
Es domāju, ka katrs no šejieniešiem, kas ir pēdējos gados bijis īpašnieks vecam BMW, lasot šo topiku tevi saprot
Paldies. Lielisks topiks!
Es domāju, ka katrs no šejieniešiem, kas ir pēdējos gados bijis īpašnieks vecam BMW, lasot šo topiku tevi saprot
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- AtmoBenzin
- Posts: 12023
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Riitvara GER JAP savienība
Oh jā!
Ļoti kvalitatīvs stāsts par vidējā behas īpašnieka pieredzi! Paldies Ritvar!
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Riitvara GER JAP savienība
Paldies. Šis bija tiešām izkalidējoši.


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- UldisUldis
- Posts: 5016
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- Rii
- Posts: 7700
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara GER JAP savienība
Nu tā, kaut ko bik jāparaksta, šis tas šo gadu laikā ir mainījies. Es ceru, ka forumam ir auto resize, jo es nepipelēšos ar attēlu izmēru maiņu
Sāksim ar Ļoņčiku. TL;DR – pārdots
Bet līdz pārdošanai labi pavadījām laiku, vizinoties gan pa Latviju, gan Gejropu. Kaut kādas random bildes, kas saglabājušās



imposter, bet nemīžam, tajā pagalmā noteikti vairāk bija bail pārējiem

Pirms ~10 gadiem šajā pašā kompānijā visi bija ar BMW, tagad palikuši tikai divis, jo žureks sedans jau arī pārdots

Pa lielam vienīgā bēda, kas atgadījās, izjuka turbīnas ģeometrijas aktuators.

Uzliku jaunu un pie reizes arī pieķēru N75 vārstu just in case. Sākumā saregulēju aktuatoru pēc vecā garuma, bet boosts bija pie apakšām un pie augšām meta limp mode. Uzliekot, lai pie augšām nemet limp mode, apakšās jaudas nebija vispār. Kādas reizes 20 mēģināju dabūt dziesmā, bet nekas prātīgs nesanāca. Reāli apnika, pasūtīju visus dirst, saliku, lai ir +- normāli braucams, var droši pārvietoties un braucu pie dīzeļprinceses bračkas, lai tiek ar to hujātu galā. Tika arī, viss bija čotka, vērās lupatās
Prasīju, lai pie reizes arī kaut ko uzčipo, bet to nevarot, jo turbīna pīķo, lai ko tas arī nozīmētu
Tad vēl dāmai braucot uz laukiem, lietusgāzes laikā salonā sāka tecēt ūdens. Nu tā, ka bikses slapjas, beņķis slapjš, uz paklājiņa peļķe
Tajā vakarā saņēmu pirmo signālu, ka 1) vajag normālāku daily 2) dāmai vajag savu auto
Bet nu anyway, stiklumeistars aši atrisināja bēdu, pārlīmēja stiklu, izkasīja rūsu un maucam tālāk

Kaut kad agrā ziemas rītā kaut kur pie Daugavpils (ceļā uz LT skatīties citu auto
) gadījās savādais atgadījums ar stirnu baru tumsā. Snieg sniegs, drusku putina, redzamība so so, ceļš netīrītis, bet man ir nightbreaker laser un jaunas ziemenes, tāpēc PISS TIK VECUK. Tā arī piss, līdz izbraucot no viena kreisā līkumā hvz 50m attālumā RAK JEBANIJ uz ceļa stāv kādas piecas vai sešas stirnas. Nu tā, ka nosedz pilnīgi visu ceļu un ir vai nu jāuzkapā stirnu boulings, vai nu jārauj nost no ceļa. Ātri sakalkulēju, ka man ir zelta octa, kas sedz zaudējumus sadursmē ar dzīvnieku un izvēlējos iemēģināt stirnu boulingu. Bam, bam, bam, trīs stirnas no bara tā maigi izšķīst pret Ļončika purnu. Viena smuki pa vidu, cita ar purnu, cita ar dirsu. Pārējās aizļekā prom. Kāpju ārā novērtēt rezultātu un nav sūdīgi – viena stirna auksta, otrai pakaļkājas atteikušas, trešā hvz kur. Ļoņčikam tikmēr moldings ir nost, bampera reste ir ārā, un viens lukturis spīd ne tur, kur vajadzētu. Ieriktēju vietā moldingu, resti, atspiežu atpakaļ lukturi cik var, beigto un pusparalizēto stirnas novelku no ceļa grāvī, lai tiek kādam brokastīs, un pisu tālāk. Auto Lietuvā nenopirku, nomīzu no kaut kādiem jocīgiem elektrogļukiem, bet moš vajadzēja nemīzt
Tas bija lolvo V50 2.5t AWD uz ručkas, bet nu labi, nav svarīgi.
Atbraucot atpakaļ dienasgaismā labāk novērtēju bojājumus, pa lielam tikai metams lukturis un viss, pārējais nav sliktākā stāvoklī, kā pirms tam.


Ieliku abus jaunus lukturus un maucu tālāk līdz tika ieķerts cits daily braucamais, tādēļ..
pirmspārdošanas sagatavošana, jeb izvācam kruto maģi un uzliekam r15

Nu un šeit jau kolēģi uztaisīja spyshot, kā darbiņa stāvvietā to nabagu tirgoju nost kaut kādiem dīzeļu faniem

Diezgan aši auto arī tika pārdots un jaunie īpašnieki tehačā kaut kā pamanījās dabūt šādu ciparu dūmainībai
Nezinu, varbūt uzlika kādu stage katastrofa čipu, vai kaut ko rojāli sadirsa, bet nu cipars iespaidīgs

Anyway, hill that I will die on – Ļončiks paliek labākais auto, kāds man jebkad ir bijis. Ja ne rūsa, un virsbūves daļas, kas sāk atdalīties no nesošajām konstrukcijām, tad gan jau brauktu vēl šodien.

Sāksim ar Ļoņčiku. TL;DR – pārdots
Bet līdz pārdošanai labi pavadījām laiku, vizinoties gan pa Latviju, gan Gejropu. Kaut kādas random bildes, kas saglabājušās



imposter, bet nemīžam, tajā pagalmā noteikti vairāk bija bail pārējiem

Pirms ~10 gadiem šajā pašā kompānijā visi bija ar BMW, tagad palikuši tikai divis, jo žureks sedans jau arī pārdots


Pa lielam vienīgā bēda, kas atgadījās, izjuka turbīnas ģeometrijas aktuators.

Uzliku jaunu un pie reizes arī pieķēru N75 vārstu just in case. Sākumā saregulēju aktuatoru pēc vecā garuma, bet boosts bija pie apakšām un pie augšām meta limp mode. Uzliekot, lai pie augšām nemet limp mode, apakšās jaudas nebija vispār. Kādas reizes 20 mēģināju dabūt dziesmā, bet nekas prātīgs nesanāca. Reāli apnika, pasūtīju visus dirst, saliku, lai ir +- normāli braucams, var droši pārvietoties un braucu pie dīzeļprinceses bračkas, lai tiek ar to hujātu galā. Tika arī, viss bija čotka, vērās lupatās
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Tad vēl dāmai braucot uz laukiem, lietusgāzes laikā salonā sāka tecēt ūdens. Nu tā, ka bikses slapjas, beņķis slapjš, uz paklājiņa peļķe



Kaut kad agrā ziemas rītā kaut kur pie Daugavpils (ceļā uz LT skatīties citu auto


Atbraucot atpakaļ dienasgaismā labāk novērtēju bojājumus, pa lielam tikai metams lukturis un viss, pārējais nav sliktākā stāvoklī, kā pirms tam.


Ieliku abus jaunus lukturus un maucu tālāk līdz tika ieķerts cits daily braucamais, tādēļ..
pirmspārdošanas sagatavošana, jeb izvācam kruto maģi un uzliekam r15


Nu un šeit jau kolēģi uztaisīja spyshot, kā darbiņa stāvvietā to nabagu tirgoju nost kaut kādiem dīzeļu faniem

Diezgan aši auto arī tika pārdots un jaunie īpašnieki tehačā kaut kā pamanījās dabūt šādu ciparu dūmainībai


Anyway, hill that I will die on – Ļončiks paliek labākais auto, kāds man jebkad ir bijis. Ja ne rūsa, un virsbūves daļas, kas sāk atdalīties no nesošajām konstrukcijām, tad gan jau brauktu vēl šodien.
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Rii
- Posts: 7700
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara GER JAP savienība
Un runājot par šodienu, jaunais daily, jeb liels cinītis mazs pimpītis, jeb big kermen avant, jeb, īsa pamācība, kā izvēlēties auto, kuru vairs nekad dzīvē nevarēsi pārdot
Tātad, daži zina, ka esmu jebanutijs un automātus neatzīstu, kā sugu. Iespējams, ka tas ir kaut kāds autisma paveids, vai vienkārši esmu dalbajobs, bet nu nevaru es nekā sadzīvot ar automātu. Vienīgais, kas šķiet puslīdz ok ir tajatas variators apvienojumā ar hibrīdu, bet tik dārgu un uzticamu auto pagaidām vēl negribu. Tādēļ jauna daily meklējumos bija daži būtiski kritēriji – a) mint vecajs labajs ar 81kw, b) sagāzējams benzīns, ručka, mehānika, rwd vai awd un sedans. Izskatīju E60, W203, W204, Audi C6, Lolvo V50, W211 sedanu, bet nu viiiiiiissss ir tik fakin bēdīgs, ka nu vnk pizgec. Reāli skatoties, kas notiek auto tirgū, sākās drusku lielāka depresija nekā parasti. Un vēl bēdīgāk ir tas, ka tos bēdīgos auto kāds beigās arī nopērk
LAI NU KĀ, baigi nekā prātīga nebija, bet sapratu, ka mani baigi velk uz MB un tāds perfektais sweetspot būtu W211 fl sedans ne melnā krāsā, ar V6 un ručku. Tobrīd Eiropā tirgū tāds bija TIEŠI VIENS EKSEMPLĀRS
un par to pašu prasīja 6k eur, kas ar atvešanu, reģistrāciju, apkopīti, lpg, beigās nostātos uz hvz 8-10k eur. Tā to domu tālāk arī neattīstīju
BET, atvaļinājuma laikā chillojot laukos redzēju, ka kāds nabags jau diezgan ilgi mēģina pārdot savu W211 universāli ar 4cyl kampresuhu, ručku un bomzhpaket. Globāli auto izskatījās kārtīgs un interesants, tikai tas triperainais motors galīgi neuzrunāja, bet nu, lai sirds mierīga, nolēmām ar dāmu aizbraukt apskatīties. Aizbraucam uz norunāto spotiņu, chillojam mašīnā, gaidām un redzam – brouts klāt. Dāmai pirmais vārds bija – jāņem
Izbraucām, apskatījām, tiešām kārtīgs un normāli kopts auto, baigi nekādu kasjaku nav, viss strādā. Bomzhpaketu pieciestu, universāļa bundžu tjip arī un ar melnu krāsu kaut kā sadzīvotu, bet nu tas motors mani jebatj kā neuzrunā, tāpēc aizbraucām mājās sakot, ka PADOMĀSIM
Šoreiz arī tiešām domāju un pēc kādām 2 dienām braucu vēlreiz skatīties, bet tagad jau paķēru līdzi kompi, lai paraktos dziļāk, sarunāju, lai var piestartēt aukstu un citas tizlas lietas, kuras nevajadzētu darīt pērkot auto pa dažiem tūkstošiem. Nu un reāli NAV PIE KĀ PIEPISTIES, izņemot fakta, ka 2x parkingi miruši, vienam spogulim neiet apsilde un termostats laikam pezda, jo pa šosse braucot ir ap 80 grādiem. Reāli negribu, jo motora nav, BET IR VAIBI tāpēc nodomāju ai [censored] yolo, lai iet, izdarīšu labu darbu un atbrīvošu cilvēku no tā lāsta. Tā nu, drumroll please..
Mercedes Benz E200, facelift, estate, EL MANUEL
a.k.a lielais mersis

Pa lielam nekas nopietnāks arī neatklājās. M271 motoram vājā vieta ir ķēde, tā bija mainīta pirms ~20k km. Vēl problēmatiski ir sadaleņu magnēti, kas ar laiku sāk laist garām eļļu un tālāk eļļa pa vadiem nonāk līdz ECU un to noslīcina, bet tos samainīju profilaktiski. Tāpat arī pie pēciegādes apkopes profilaktiski nomainīju zondi, kartera ventilāciju ar visām caurulēm un kompresorā nomainīju eļļu.
Te kaut kādi pārpalikumi ar vecajām detaļām. Pie reizes nomainīju arī gaisa ieplūdes gofru un ieplūdes rezonatoru, kurus kāds kaut kad bija sakolhozējis

Pirmā lieta – iznīcināti sēdekļu pārvalki. Šofera beņķis vēl ar pārvalku, pasažiera jau bez

Otrā lieta – PERFORMANCE
paklājiņi aizstāti ar mazāk performance, bet vairāk oriģināliem gumijas oem paklājiņiem. Sorix, esmu pāķis, atzīstu tikai gumijas paklājiņus
Pirms

Pēc

Trešā lieta – oem magnetolai piečinīju bluetooth adapteri

Ceturtā lieta – uzliku lpg



Tas bāžnieks W211 ir TIK PERFEKTS, ES REĀLI NESAPROTU, kā inženieri varēja uztaisīt kaut ko tik lielisku. Tur burtiski ielien visa mana pasaule – instrumenti, kompresori, šķidrumi, lukturi utml sūdi UN TAS VISS PAIET ZEM GRĪDAS
Šeit man līdzi ir pilnīgi viss vajadzīgais dzīvei ar vecām misenēm

Anyway, izlasīju vēl, ka viņiem mēdzot mirt droseles, tādēļ preventīvi noņēmu, lai apskatītos, kas tur notiek un nu jā, spīdoši nebija

Iztīrīju, saliku jaunas blīves un pagaidām brauc
ieplūdē gan padaudz eļļas, hvz cik tas ir normāli

Tad vienreiz izmeta šādu joku

Izrādījās nopuvis abs gredzens, kas jau bija izjucis. Nomainīt to ir diezgan pizgec, visas sviras jāatlaiž no stupicas, lai tiktu klāt
Vienā piegājienā nomainīju abas puses, lai ir miers
Tad pienāca ziema un ieķēru KALTOS R16 ziemai, biš trūcīgi, bet saiet


Lielceļu karalis kruizē pa lielceļiem Eiropā. Komforts, bauda un relaksi
Var redzēt arī overengineered cupholderi 

Tuvojoties pavasarim ieķēru pareizā izmēra gumijas aizmugurei, jo pirms tam kāds bija uzlicis šaurākas, jo tas ir izmērs ir lētāks un vieglāk pieejams. Tagad ir 275. sekcija, kā jābūt pēc grāmatiņas

Tad vēl pavasarī braucot uz Rīgu priekšā izģērbās gultnis, pats Rīgā nomainīt nevarēju, tādēļ aizdzinu uz servisu, kur vīriem gadījās bēda

Bet nekādu problēmu, man jau bija pieraksts pie krāsotāja un sarunājām, ka piemetīs klāt arī priekšas buferi un serviss nosegs krāsošanas izmaksas. Vārdu arī turēja un sākotnēji nosaukto ciparu man izmaksāja
Tas, ka tur sanāca rojāls iepisiens ar izmaksām x2 gan ir cits stāsts
Long story short, krāsoju bagāžnieka vāku, jo vienā vietā bija krāsas burbulis, aizmugures buferi, jo gāja nost laka un priekšas buferi, jo nu, bija saskrāpēts. Secinājām, ka buferis ir China (kas jau bija zināms, jo nav no Elegance versijas, bet gan Avantgard ar hroma moldingiem) un ir ļooti sūdīgi sataisīts, attiecīgi pārkrāsot nav jēgas. Tad nu sazīmēju priekšai pareizo Elegance buferi bez hroma un sakrāsojām to. It kā forši, ka viss tagad ir pareizi, bet finansiāls iepisiens drusku sanāca
Un vai es jau stāstīju, cik lielisks ir tā auto bagāžnieks?

Trīs ēdieni 25 cilvēkiem? Nekādu problēmu, wolt kebabi ar saviem yaris nervozi pīpē stūrī

Šovasar vēl priekšā nomainīju amortizatorus no Elegance uz Avantgard a sporta piekari, kuriem var regulēt atsperes sēžas augstumu un sanāca dabūt ~2cm zemāk purnu. Ieprogrammēju arī zemāk pneimu aizmugurē, lai ir līmenī un tagad ir puslīdz ok. Visticamāk vēlāk pāriešu uz oem spooorta piekares atsperēm, lai ir labāka stancīte, bet pagaidām brauks kā ir. Sapratu gan, ka man nav neviena attēla ar šī brīža stancīti, tādēļ šeit attēls ar pareizo buferi priekšā un pēc krāsošanas

Pēc jāņiem vēl biju aizdzinis uz detailingu, lai sapulē un uzklāj keramiku, redzēs cik ilgi tas pasākums turēsies
Pagaidām esmu nobraucis kaut ko ap 20k km un ir ok, šis tas nomainīts piekarē, bet nekā kritiska. Braucu un priecājos par to, cik lieliski tam auto viss ir izvietots salonā un cik forši viņš brauc. Ja vien būtu normāls motors..
Nu un ņemot vērā, ka tas ir lielais mersis, tad vajadzētu būt arī mazajam mersim, vai ne? Atcerieties, kā pirms tam rakstīju, ka vienā brīdī dāma pateica, ka viņai vajag savu auto? Tad nu lūk, sākumā plānojām nopirkt e36/e46 kompotu vai kādu a3 ar automātu, lai iemācās braukt, apdauzās un saprot, ko grib, tjip lai ir cheap un cheerful. Apskatījām arī VW Beetle, bet paldies dievam tas līdz galam neuzrunāja
Beigās auto nopirkām 2x virs budžeta, jo atkal jau bija VAIBI un pateica, ka vajag un ka viss būšot labi
W203 CLC MY2008 ar SPORTA paketu
jeb MiniMersis
Vecajs labajs OM646 dīzelis jeb mikriņa motors, automāts, pliks, bet ar sportpaketu un hromiem. Orižinal ~250k nobraukums, mint bundža un tehniski puslīdz ok stāvoklis


Gari neizplūstot, viss puslīdz ok, pēc iegādes parastā apkope, drusku bremžu remontdarbi. Lielākā bēda, ka jau nopērkot kārba uzsākot braukt spārdījās. Nomainīju hidromuftas solenoīdu, palika stipri labāk, bet perfekti nav. Kaut kad tuvākajās nedēļās vēl nomainīšu kārbas plati, paskatīsimies vai tad kaut kas mainīsies. Ja nē, tad vnk brauks kamēr izbeigsies pavisam un mainīs visu kārbu
Ziemai nopirku r15 pa 40eur, funkciju pilda


Tad vienā dienā izbraucot ar to auto aiz viņa palika eļļas strīpa
Pannu dēļ nevarēju saprast no kurienes tā gāžas ārā un eļļas ščupa motoram nav, tādēļ braukt savā gaitā nekur neriskēju un uzkrāvu uz traļa


Izrādījās, ka eļļa gāžas ārā no kārbas kontaktligzdas. Vai es jau teicu, kā man besī automāti?
Bet nu, kontaktligzdu nomainījām un braucam tālāk
Atcerieties savādo atgadījumu ar Ļoņu un stirnām ziemā? Šeit arī gadījās savādais atgadījums ar stirnu naktī, tikai ar drusku smagākām sekām. Stirna dzīva, minimersim moldings sabraukts, migla izlauzta no bufera, buferim plaisa.

Dāma tā arī bez moldinga aizbrauca mājās, jo AI TUR TIKAI PLASTMASA ATKRITA, bet izrādās, ka tam fakinajam CLC ir pašam savs priekšas buferis un arī attiecīgi moldings un VĒL viņam ir hrompakets un tādus moldingus vispār nevar atrast. Pagaidu variantā biju domājis kaut ko izcelt šrotos vai no rrr, bet nekā nav. Tādēļ kāpu miatā un dažas dienas vēlāk braucu uz negadījuma vietu meklēt moldingu – atradu
Salīmēju, ar nagu laku piekrāsoju un pieliku atpakaļ. Bet nu eventuāli jāmaina viss buferis, tādēļ monitorēju tirgu, kad parādīsies kaut kas sborā un labā stāvoklī ar tādu komplektāciju, kā man vajag
Nākotnes plāni – septembrī iesim tehaču un tur būs drusku jāpaskrūvē piekare. Vienai buksei bija eļļas noplūde

+ ir prasība ielikt oem magnetolas vietā androidu ar atpakaļskata kameru. Vēl skatos, kādu ne-gatera risinājumu tur varētu uztaisīt. Ā nu un vēl fun fact, ka pie iepriekšējās saimnieces piecos gados tas auto ir nobraucis tikpat cik pie mums viena gada laikā
Rajonā sāk veidoties melno meršu gang![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Nu un beidzot krūzīte, kuru lietoju darbā, ko man čoms reiz piešķīra, jo bija brāķēta partija, beidzot kaut kādā mērā atbilst realitātei

p.s joprojām priecājos, ka vienīgais no bmw man dzīvē ir šis

Tātad, daži zina, ka esmu jebanutijs un automātus neatzīstu, kā sugu. Iespējams, ka tas ir kaut kāds autisma paveids, vai vienkārši esmu dalbajobs, bet nu nevaru es nekā sadzīvot ar automātu. Vienīgais, kas šķiet puslīdz ok ir tajatas variators apvienojumā ar hibrīdu, bet tik dārgu un uzticamu auto pagaidām vēl negribu. Tādēļ jauna daily meklējumos bija daži būtiski kritēriji – a) mint vecajs labajs ar 81kw, b) sagāzējams benzīns, ručka, mehānika, rwd vai awd un sedans. Izskatīju E60, W203, W204, Audi C6, Lolvo V50, W211 sedanu, bet nu viiiiiiissss ir tik fakin bēdīgs, ka nu vnk pizgec. Reāli skatoties, kas notiek auto tirgū, sākās drusku lielāka depresija nekā parasti. Un vēl bēdīgāk ir tas, ka tos bēdīgos auto kāds beigās arī nopērk

LAI NU KĀ, baigi nekā prātīga nebija, bet sapratu, ka mani baigi velk uz MB un tāds perfektais sweetspot būtu W211 fl sedans ne melnā krāsā, ar V6 un ručku. Tobrīd Eiropā tirgū tāds bija TIEŠI VIENS EKSEMPLĀRS




Mercedes Benz E200, facelift, estate, EL MANUEL


Pa lielam nekas nopietnāks arī neatklājās. M271 motoram vājā vieta ir ķēde, tā bija mainīta pirms ~20k km. Vēl problēmatiski ir sadaleņu magnēti, kas ar laiku sāk laist garām eļļu un tālāk eļļa pa vadiem nonāk līdz ECU un to noslīcina, bet tos samainīju profilaktiski. Tāpat arī pie pēciegādes apkopes profilaktiski nomainīju zondi, kartera ventilāciju ar visām caurulēm un kompresorā nomainīju eļļu.
Te kaut kādi pārpalikumi ar vecajām detaļām. Pie reizes nomainīju arī gaisa ieplūdes gofru un ieplūdes rezonatoru, kurus kāds kaut kad bija sakolhozējis

Pirmā lieta – iznīcināti sēdekļu pārvalki. Šofera beņķis vēl ar pārvalku, pasažiera jau bez

Otrā lieta – PERFORMANCE
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Pirms

Pēc

Trešā lieta – oem magnetolai piečinīju bluetooth adapteri

Ceturtā lieta – uzliku lpg




Tas bāžnieks W211 ir TIK PERFEKTS, ES REĀLI NESAPROTU, kā inženieri varēja uztaisīt kaut ko tik lielisku. Tur burtiski ielien visa mana pasaule – instrumenti, kompresori, šķidrumi, lukturi utml sūdi UN TAS VISS PAIET ZEM GRĪDAS

Šeit man līdzi ir pilnīgi viss vajadzīgais dzīvei ar vecām misenēm


Anyway, izlasīju vēl, ka viņiem mēdzot mirt droseles, tādēļ preventīvi noņēmu, lai apskatītos, kas tur notiek un nu jā, spīdoši nebija

Iztīrīju, saliku jaunas blīves un pagaidām brauc
ieplūdē gan padaudz eļļas, hvz cik tas ir normāli

Tad vienreiz izmeta šādu joku

Izrādījās nopuvis abs gredzens, kas jau bija izjucis. Nomainīt to ir diezgan pizgec, visas sviras jāatlaiž no stupicas, lai tiktu klāt

Tad pienāca ziema un ieķēru KALTOS R16 ziemai, biš trūcīgi, bet saiet


Lielceļu karalis kruizē pa lielceļiem Eiropā. Komforts, bauda un relaksi



Tuvojoties pavasarim ieķēru pareizā izmēra gumijas aizmugurei, jo pirms tam kāds bija uzlicis šaurākas, jo tas ir izmērs ir lētāks un vieglāk pieejams. Tagad ir 275. sekcija, kā jābūt pēc grāmatiņas

Tad vēl pavasarī braucot uz Rīgu priekšā izģērbās gultnis, pats Rīgā nomainīt nevarēju, tādēļ aizdzinu uz servisu, kur vīriem gadījās bēda


Bet nekādu problēmu, man jau bija pieraksts pie krāsotāja un sarunājām, ka piemetīs klāt arī priekšas buferi un serviss nosegs krāsošanas izmaksas. Vārdu arī turēja un sākotnēji nosaukto ciparu man izmaksāja



Un vai es jau stāstīju, cik lielisks ir tā auto bagāžnieks?


Trīs ēdieni 25 cilvēkiem? Nekādu problēmu, wolt kebabi ar saviem yaris nervozi pīpē stūrī

Šovasar vēl priekšā nomainīju amortizatorus no Elegance uz Avantgard a sporta piekari, kuriem var regulēt atsperes sēžas augstumu un sanāca dabūt ~2cm zemāk purnu. Ieprogrammēju arī zemāk pneimu aizmugurē, lai ir līmenī un tagad ir puslīdz ok. Visticamāk vēlāk pāriešu uz oem spooorta piekares atsperēm, lai ir labāka stancīte, bet pagaidām brauks kā ir. Sapratu gan, ka man nav neviena attēla ar šī brīža stancīti, tādēļ šeit attēls ar pareizo buferi priekšā un pēc krāsošanas


Pēc jāņiem vēl biju aizdzinis uz detailingu, lai sapulē un uzklāj keramiku, redzēs cik ilgi tas pasākums turēsies
Pagaidām esmu nobraucis kaut ko ap 20k km un ir ok, šis tas nomainīts piekarē, bet nekā kritiska. Braucu un priecājos par to, cik lieliski tam auto viss ir izvietots salonā un cik forši viņš brauc. Ja vien būtu normāls motors..

Nu un ņemot vērā, ka tas ir lielais mersis, tad vajadzētu būt arī mazajam mersim, vai ne? Atcerieties, kā pirms tam rakstīju, ka vienā brīdī dāma pateica, ka viņai vajag savu auto? Tad nu lūk, sākumā plānojām nopirkt e36/e46 kompotu vai kādu a3 ar automātu, lai iemācās braukt, apdauzās un saprot, ko grib, tjip lai ir cheap un cheerful. Apskatījām arī VW Beetle, bet paldies dievam tas līdz galam neuzrunāja

W203 CLC MY2008 ar SPORTA paketu
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Vecajs labajs OM646 dīzelis jeb mikriņa motors, automāts, pliks, bet ar sportpaketu un hromiem. Orižinal ~250k nobraukums, mint bundža un tehniski puslīdz ok stāvoklis


Gari neizplūstot, viss puslīdz ok, pēc iegādes parastā apkope, drusku bremžu remontdarbi. Lielākā bēda, ka jau nopērkot kārba uzsākot braukt spārdījās. Nomainīju hidromuftas solenoīdu, palika stipri labāk, bet perfekti nav. Kaut kad tuvākajās nedēļās vēl nomainīšu kārbas plati, paskatīsimies vai tad kaut kas mainīsies. Ja nē, tad vnk brauks kamēr izbeigsies pavisam un mainīs visu kārbu
Ziemai nopirku r15 pa 40eur, funkciju pilda



Tad vienā dienā izbraucot ar to auto aiz viņa palika eļļas strīpa



Izrādījās, ka eļļa gāžas ārā no kārbas kontaktligzdas. Vai es jau teicu, kā man besī automāti?

Atcerieties savādo atgadījumu ar Ļoņu un stirnām ziemā? Šeit arī gadījās savādais atgadījums ar stirnu naktī, tikai ar drusku smagākām sekām. Stirna dzīva, minimersim moldings sabraukts, migla izlauzta no bufera, buferim plaisa.

Dāma tā arī bez moldinga aizbrauca mājās, jo AI TUR TIKAI PLASTMASA ATKRITA, bet izrādās, ka tam fakinajam CLC ir pašam savs priekšas buferis un arī attiecīgi moldings un VĒL viņam ir hrompakets un tādus moldingus vispār nevar atrast. Pagaidu variantā biju domājis kaut ko izcelt šrotos vai no rrr, bet nekā nav. Tādēļ kāpu miatā un dažas dienas vēlāk braucu uz negadījuma vietu meklēt moldingu – atradu

Nākotnes plāni – septembrī iesim tehaču un tur būs drusku jāpaskrūvē piekare. Vienai buksei bija eļļas noplūde


+ ir prasība ielikt oem magnetolas vietā androidu ar atpakaļskata kameru. Vēl skatos, kādu ne-gatera risinājumu tur varētu uztaisīt. Ā nu un vēl fun fact, ka pie iepriekšējās saimnieces piecos gados tas auto ir nobraucis tikpat cik pie mums viena gada laikā

Rajonā sāk veidoties melno meršu gang
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Nu un beidzot krūzīte, kuru lietoju darbā, ko man čoms reiz piešķīra, jo bija brāķēta partija, beidzot kaut kādā mērā atbilst realitātei


p.s joprojām priecājos, ka vienīgais no bmw man dzīvē ir šis


NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Rii
- Posts: 7700
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara GER JAP savienība
Pienācis laiks arī kaut ko īsi sadrukāt par Miaaaaat
Godīgi sakot baigi neatceros detaļās visu, kas ir darīts un kas noticis, bet mēģināšu hronoloģiski haotiski atsaukt atmiņā vismaz daļu. Pa lielam vnk brouts, baudi, sezonas sākumā apkop, atkal brouts
Par to, kas ir izdarīts
NB miatai ir dummy eļļas spiediena rādītājs, kas būtībā rāda tikai on/off pozīciju, nevis reālu spiedienu. Mani tas reāli trigeroja, tādēļ pie izdevības nolēmu pāriet uz funkcionālu pulkteni. Lai to izdarītu bija
1) jānomaina spiediena devējs no oem uz aftermarket, kurš nedod tikai on/off rādījumu

2) jānolauž spiediena devēja gals to skrūvējot iekšā motora blokā (nav obligāti, bet homo rukazhopus to izdara pēc noklusējuma). Attēlā tas pa kreisi, pie freeze plug ir caurums, kur ir palicis spiediena devēja gals. [censored] bla
Bet nu ok, ar palīdzību no zāles tiku ar to galā un dabūjām ārā


3) Jāsagatavo miniatūrs kompis uz adruino bāzes, kas eļļas spiediena devēja signālu pārveido signālā ar kuru var kustināt oem eļļas spiediena rādītāju

4) jābauda, ka brīvgaitā karstam motoram spiediens ir tuvu 0

Tas viss ar palīdzību no lv miatu komūnas biedriem

Skrūvējoties ciemos bija piebraucis arī mans ex baklažāns

Ņemot vērā, ka to auto vasarā izmantoju, kā daily un braucu gabalus, kas ir 200+ km vienā piegājienā, tad akūti bija vajadzīgs kruīzs. OEM kruīzs miatai ir ar vakuuma vadību un to atrast pilnā komplektā un uzstādīt ir drusku jebelis, tādēļ tika piemeklēts risinājums no cita auto ar mehānisko droseli un standalone kruīza vadību. Šajā gadījumā no Mazda 6 ar custom vadības pogām salonā. Teorētiski varētu arī pāriet uz Mazda 6 stūri, kas diametrā ir tikpat liela, kā Miatas orižinal stūre, tādējādi dabūjot arī kruīza vadību no stūres, bet pagaidām to negribu darīt. Ja izdosies samedīt miglu retrofit kitu, tad varbūt to apsvēršu nopietnāk. Tas tādēļ, ka šobrīd kruīza pogas ir saliktas priekšas miglu blank switcha vietā. Bildi nevaru atrast
Ir tikai no motortelpas, ar uzstādītu kruīza vadības bloku.

Vadības bloka meklējumi arī bija fun, Preiļos ziemā siroju pa šrotu un ārdīju nost vējstikla palodzes visām Mazda 6, kas tur bija izjauktas ar izceltiem motoriem. Rabotņiki domāja, ka kaut kāds nariks galīgi saspiedies
Vēl ir nopirkts AC retrofit kits, bet trūkst visādi mazie sīkumi, gumijas, skrūves, kronšteini, tādēļ līdz uzstādīšanai neesmu ticis. Nu un viena caurule ir salauzta, bet to varētu sametināt

Kaut kad nomainīju arī kulises gumijas uz HD versijām, kārba tagad slēdzas smukāk un precīzāk. Orižinal bija stipri padzīvojušas

Vēl izdarīju šo, jo man it PTSD no 2022. gada, kad pa ceļam uz Rīgu nosprāga OEM spole

Jeb – pārgāju uz COP

Beeeet, get fucked vecuk, nebūs tev tikt vaļā no traumām. Šoreiz pa ceļam uz Rīgu nosprāga viena no COP spolēm un paliku uz trim cilindriem. Uz sitiena nevarēju sazīmēt tādu spoli, tādēļ nospļāvos un saliku atpakaļ visu OEM
Varbūt kādreiz uztaisīšu jēdzīgāku pārbūvi uz COP, bet pagaidām braukšu ar OEM. Nezinu vai placebo, bet ar COP šķita, ka motors strādā mierīgāk un atsaucīgāk 
Uzsākot un braucot bija visādas random vibrācijas. Atvaļinājumā norāvu kardānu un secināju, ka krustiņi nav baigi dzīvi. Aizvedu uz Aizkraukli, lai nomaina un pārbalansē, tagad ir daaaaudz labāk

Priekšā saliku jaunas Yokohama something something riepas. Gribēju pilotsportus, bet mans izmērs uz sitiena nebija pieejams, tādēļ paņēmu tjip next best thing un ir ļoti labi. Turas perfekti gan uz sausa, gan slapja
Pie reizes pēc tam pie Abravello salika niknāku savirzi, lai drusku mazinātu lift off oversteer un tagad tas auto tiešām stūrējas ļoti forši

Nav bilžu, bet vēl uzliku papildu stiprinājumus priekšējam stabilizatora stienim, lai nelauž ārā kronšteinus. Tjip padara to pasākumu labāku un arī bundžu stingrāku, bet baigi atšķirību nejutu. Tagad gribu sazīmēt kaut kādus niknākus aftermarket stabilizatora stieņus. Pagaidām monitorēju tirgu, varbūt uzpeldēs kaut kas lietots, bet tiktāl nekas nav bijis ne tuvējā Eiropā, ne UK
Burtiski vakar pagalmā pieregulēju preload atsperēm
tagad uz ieplakām vairs nav tāds drops piekarei un brauc pārliecinošāk

Pagājušajā sezonā norullēju ar to auto ~8k km faktiski bez bēdām, ja vien neņem vērā to spoļu nebūšanu
Jūtu gan, ka laikam kļūstu nedaudz par vecu tam auto, jo īpaši pārsēžoties no W211, bet nezinu, ko varētu un gribētu vietā. ND Miata būtu sapnis, bet tādu ciparu locīt par hobijauto negribu. Neko citu interesantu nevaru izdomāt 
Daži random attēli no dzīves ar miat
Gaismekļu piegāde Rīgas Gaismai, nodrošina miata solutions![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Tradicionālais Jāņu pakojums bagāžniekam

Braucu emocionāli atbalstīt čomiņu, kura žureks šosezon nebrauc, jo pRoJeKtS, stāstot, cik ļoti jdm ir labāk par bmw

Nightrun
bet ir nianse

Uz kaut kādiem stilīgo sveiks visiem pasākumiem arī periodiski aizbraucu



Lauku dzīve, jābrauc ar visādiem roadsteriem un kupejām

Kuldīgā stabiņi ir tieši vienas miatas attālumā viens no otra

Liels un mazs

Ja visu vasaru līst, tāpēc vismaz varu paslidināties
» Skatīties Youtube
Drifta kompotam tandēmā turēt līdzi gan nevaru un vairāk par vienu līkumu šķērē paņemt arī neprotu
» Skatīties Youtube
Nu jā – visu vasaru līst

Vēl bija stāsts ar Rigadiffs un mana torsena činīšanu divos piegājienos. Īsumā – gaudoja, tjip sataisīja, bet tāpat gaudoja tikai citā diapazonā un citā skaļumā, tad vēlreiz tjip sataisīja, bet tāpat gaudoja, tikai klusāk un atkal citā diapazonā. Zb raustīt no diffu nost un atpakaļ virsū, tāpēc vnk braukšu kā ir un eventuāli vienkārši sazīmēšu extra torsenu
Nākotnes plāni – hvz. Laikam kaut kad gribu pārkrāsot diskus mazāk pokemoniskā krāsā, uzinstalēt AC un niknākus stabilizatora stieņus. Vai arī vienkārši iemainīt pret kaut ko citu
Nu un vēl gribu rollbaru, lai var uzbraukt Biķerniekus, BET, visi modi tiktāl ir reversable un auto dažu stundu laikā varu atgriezt pilnīgi oem izskatā un komplektācijā, savukārt rollbars jau ir kaut kas tāds, kas veic neatgriezeniskas izmaiņas. Hvz, vai psiholoģiski esmu gatavs tādam solim
Ak jā, Jēkabpilī gāju tehaču un aiz manis nākošais rindā bija e46. Uz bremžu stenda viņam uzsprāga radiators un nācās stumt ārā. Vai es jau teicu, ko domāju par veciem bmw?

cawinaa bucinaaas

Godīgi sakot baigi neatceros detaļās visu, kas ir darīts un kas noticis, bet mēģināšu hronoloģiski haotiski atsaukt atmiņā vismaz daļu. Pa lielam vnk brouts, baudi, sezonas sākumā apkop, atkal brouts
Par to, kas ir izdarīts
NB miatai ir dummy eļļas spiediena rādītājs, kas būtībā rāda tikai on/off pozīciju, nevis reālu spiedienu. Mani tas reāli trigeroja, tādēļ pie izdevības nolēmu pāriet uz funkcionālu pulkteni. Lai to izdarītu bija
1) jānomaina spiediena devējs no oem uz aftermarket, kurš nedod tikai on/off rādījumu

2) jānolauž spiediena devēja gals to skrūvējot iekšā motora blokā (nav obligāti, bet homo rukazhopus to izdara pēc noklusējuma). Attēlā tas pa kreisi, pie freeze plug ir caurums, kur ir palicis spiediena devēja gals. [censored] bla



3) Jāsagatavo miniatūrs kompis uz adruino bāzes, kas eļļas spiediena devēja signālu pārveido signālā ar kuru var kustināt oem eļļas spiediena rādītāju

4) jābauda, ka brīvgaitā karstam motoram spiediens ir tuvu 0


Tas viss ar palīdzību no lv miatu komūnas biedriem


Skrūvējoties ciemos bija piebraucis arī mans ex baklažāns

Ņemot vērā, ka to auto vasarā izmantoju, kā daily un braucu gabalus, kas ir 200+ km vienā piegājienā, tad akūti bija vajadzīgs kruīzs. OEM kruīzs miatai ir ar vakuuma vadību un to atrast pilnā komplektā un uzstādīt ir drusku jebelis, tādēļ tika piemeklēts risinājums no cita auto ar mehānisko droseli un standalone kruīza vadību. Šajā gadījumā no Mazda 6 ar custom vadības pogām salonā. Teorētiski varētu arī pāriet uz Mazda 6 stūri, kas diametrā ir tikpat liela, kā Miatas orižinal stūre, tādējādi dabūjot arī kruīza vadību no stūres, bet pagaidām to negribu darīt. Ja izdosies samedīt miglu retrofit kitu, tad varbūt to apsvēršu nopietnāk. Tas tādēļ, ka šobrīd kruīza pogas ir saliktas priekšas miglu blank switcha vietā. Bildi nevaru atrast


Vadības bloka meklējumi arī bija fun, Preiļos ziemā siroju pa šrotu un ārdīju nost vējstikla palodzes visām Mazda 6, kas tur bija izjauktas ar izceltiem motoriem. Rabotņiki domāja, ka kaut kāds nariks galīgi saspiedies

Vēl ir nopirkts AC retrofit kits, bet trūkst visādi mazie sīkumi, gumijas, skrūves, kronšteini, tādēļ līdz uzstādīšanai neesmu ticis. Nu un viena caurule ir salauzta, bet to varētu sametināt

Kaut kad nomainīju arī kulises gumijas uz HD versijām, kārba tagad slēdzas smukāk un precīzāk. Orižinal bija stipri padzīvojušas

Vēl izdarīju šo, jo man it PTSD no 2022. gada, kad pa ceļam uz Rīgu nosprāga OEM spole


Jeb – pārgāju uz COP

Beeeet, get fucked vecuk, nebūs tev tikt vaļā no traumām. Šoreiz pa ceļam uz Rīgu nosprāga viena no COP spolēm un paliku uz trim cilindriem. Uz sitiena nevarēju sazīmēt tādu spoli, tādēļ nospļāvos un saliku atpakaļ visu OEM


Uzsākot un braucot bija visādas random vibrācijas. Atvaļinājumā norāvu kardānu un secināju, ka krustiņi nav baigi dzīvi. Aizvedu uz Aizkraukli, lai nomaina un pārbalansē, tagad ir daaaaudz labāk


Priekšā saliku jaunas Yokohama something something riepas. Gribēju pilotsportus, bet mans izmērs uz sitiena nebija pieejams, tādēļ paņēmu tjip next best thing un ir ļoti labi. Turas perfekti gan uz sausa, gan slapja


Nav bilžu, bet vēl uzliku papildu stiprinājumus priekšējam stabilizatora stienim, lai nelauž ārā kronšteinus. Tjip padara to pasākumu labāku un arī bundžu stingrāku, bet baigi atšķirību nejutu. Tagad gribu sazīmēt kaut kādus niknākus aftermarket stabilizatora stieņus. Pagaidām monitorēju tirgu, varbūt uzpeldēs kaut kas lietots, bet tiktāl nekas nav bijis ne tuvējā Eiropā, ne UK
Burtiski vakar pagalmā pieregulēju preload atsperēm


Pagājušajā sezonā norullēju ar to auto ~8k km faktiski bez bēdām, ja vien neņem vērā to spoļu nebūšanu


Daži random attēli no dzīves ar miat
Gaismekļu piegāde Rīgas Gaismai, nodrošina miata solutions
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Tradicionālais Jāņu pakojums bagāžniekam


Braucu emocionāli atbalstīt čomiņu, kura žureks šosezon nebrauc, jo pRoJeKtS, stāstot, cik ļoti jdm ir labāk par bmw

Nightrun

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Uz kaut kādiem stilīgo sveiks visiem pasākumiem arī periodiski aizbraucu



Lauku dzīve, jābrauc ar visādiem roadsteriem un kupejām

Kuldīgā stabiņi ir tieši vienas miatas attālumā viens no otra

Liels un mazs

Ja visu vasaru līst, tāpēc vismaz varu paslidināties

Drifta kompotam tandēmā turēt līdzi gan nevaru un vairāk par vienu līkumu šķērē paņemt arī neprotu

Nu jā – visu vasaru līst


Vēl bija stāsts ar Rigadiffs un mana torsena činīšanu divos piegājienos. Īsumā – gaudoja, tjip sataisīja, bet tāpat gaudoja tikai citā diapazonā un citā skaļumā, tad vēlreiz tjip sataisīja, bet tāpat gaudoja, tikai klusāk un atkal citā diapazonā. Zb raustīt no diffu nost un atpakaļ virsū, tāpēc vnk braukšu kā ir un eventuāli vienkārši sazīmēšu extra torsenu

Nākotnes plāni – hvz. Laikam kaut kad gribu pārkrāsot diskus mazāk pokemoniskā krāsā, uzinstalēt AC un niknākus stabilizatora stieņus. Vai arī vienkārši iemainīt pret kaut ko citu


Ak jā, Jēkabpilī gāju tehaču un aiz manis nākošais rindā bija e46. Uz bremžu stenda viņam uzsprāga radiators un nācās stumt ārā. Vai es jau teicu, ko domāju par veciem bmw?


cawinaa bucinaaas

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- VuskansDavis
- Posts: 2468
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8784
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Riitvara GER JAP savienība
Meršu invāzija turpinās
. Par w211 nezinu, bet mošk ir tāpat kā ar w210 un w203 kam no rūpnīcas ir 80°C termostats. Sākumā man likās hujova, bet ir reāli afigenna, var normāli mocīt motoru un nedomāt par temperatūru vispār.

-
- Posts: 374
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Riitvara GER JAP savienība
Atšķirība pēc skata ar pārvalku sēdeklis vai bez, nekāda
t.i. pārvalki perfekti bijuši piemeklēti.
Citādi jau ir labs. Man gan arī tīri tā patīk labāk kāds auduma vai pusādas salons.

Citādi jau ir labs. Man gan arī tīri tā patīk labāk kāds auduma vai pusādas salons.
Re: Riitvara GER JAP savienība
Кто разбирается тот разбирается...