Un tagad zaļās misenes stāsts. Sanāca brīva piektdiena (sīkie ar sievas aizbrauca uz laukiem) , izdomāju pavergot pie zaļās tāčkas. Plāns bija izcelt motoru, atbrīvot motortelpu no visa liekā un salona visu kas pie uguns sienas nāk.
Motorus izraut H jau spēju ar aizvērtām acīm. Tikko vel čomam uz pacēlaja dzinējs uz zemes stāvēja jau pēc 40 minūtēm.

Tā ka tur nekādu sarežģijumu nebija.

Tad uzkaros uz bremžu caurulēm, jo nebija uz sitiena pieejama atslēga bremžu cauruļu galiem, tāpēc ķēros pie salona. Izrāvu pečku, vadību un tad ar viss uzkāras, dēļ neesošās bremžu cauruļu atslēdziņās.
Tā ka enerģija vel kaut kada bija, mājas braukt neprasijas. Izdomāju palūrēt, kas darās ar kreiso aizmugurējo paneli, jo ar krāsas biezuma mērāmo, tur uzrādija šausmas.
Tas, ka tā vieta ir vismaz 4mm špaktelē, bija skaidrs, bet kas tālāk notiek, to gan nezinaju. Bet nu sildiju un kasiju nost ar domu, ka nogruzišos un varēs meklēt citu Civic.
Špaktele daudz, bet tur iepriekš kas viņu remontējis, nav īpaši centies iztaisnot maksimāli mealu, lai mazāks špakteles darbs. Tā ka paliku pat priecīgs.
Te redzams, cik daudz/maz jāpavelk sāns uz āru, lai būtu čotka.
Šeit īsti neblīvē bagāznieka vāka gumija, dēļ deformēta stūra.
Tā arī neko brismīgu neiraugot, sagruntēju ar aktīvo grunti un metu mieru tam sānam.
Vienu dienu aizgāju pamēgināt cik labi tur kkas taisnosies un pāris sitieni jau uzlaboja skatu.
Bet plans ir dot to sānu izlabot, sataisnot paintless specukam, lai pēc tam maksimali maz špakteles. Tā pat doma, pēc paintless darba visu sākuma izlīdzināt ar alvas aizvietotāju un tad cik nu vajadzēs špakteli, tik arī uzliks, bet....
Atnāca no InteCara divus mēnešus gaidītā Taiwanas brille. Neizdodas atrast oem, tāpec ar sūtiju viņu, lai vismaz kaut kas ir. Mēģinot viņu uzlitk, sapratu, ka kkas nav ritīgi. Tas ka zāļais šķībs ir un Taiwanas brille gan jau arī, nekā neizdevās saprast, vai nav galīga dirsā ta birlle. Tāpēc braucu pie zilā, tam purns super taisns un viss oem, pēc kura var mērīt. Protams samērot ar zilo, tā taiwanas brille ir 8mm šaurāka lamžer vietās un motora parsega slēdzenes vieta pilnībā deformēta.
Karoč gruzons. Pirmdiena aizvedu atpakaļ brilli uz InterCars un turpinaju meklēt oem.
Tad atkal bija brīdis lai paķidātu zaļo un kabatā instruments bremžu trubiņām, bet protams kabatā 11m bremžu trubiņu atslēga, bet oem ir 10mm. Bet ar metinātāju knaiblēm izdevās visas trubas atskrūvēt smuki vaļā, nesapisost neko. Izravējot motora telpu, salona pedāļu grupu, vadus, pakojumu, atradu atkal sūdus.
Kāds kko ar āmuru cītīgi tur taisnojis.

Uguns sienā pie lanžera deformācijas krunkas.

Amortizātora burka mālēta ar špakteli.
Ieraugot šo, gribējas zvanīt ex saimniecei, lai atdod vismaz 300e atpakaļ.

Labi, joks, daļēji. Bet nu vairs dirsas defekts nešķiet liels, atrasti lielāki sūdi un nu jādomā, ka tos salabot. Samērot ar lienālu no centra un katru lanžeru punktiem, saprotu, ka visā garumā lanžers iegajis iekšā savus 8-10mm. Blakus sēdētāju durvis arī enģe ir iestumtas maksimāli uz iekšu, bet prašās vel. Tā ka lanžera deformācija ir izstūmusi uz āru durvju enģu vietu. Tagad plāns atrast Ventspilī kādu kas kko saprot no virsbūves ģeometrijas, atbrauc samēra un dod talāka viziena plānus. Viens fujaks ir kas to dara, otrs, laikam šeit nēeksistē.

Bet nu skaidrs ir tas, ka lanžers nu jameklē pilnā garuma, jamaina būs arī amortizātora burka un pirms maiņās vis tas jāizvelk taisns.

Skaidrs ir tas, ka jāmeklē atkal vesels Civics, kam ir labs lanžers kreisais un brille. Labi, ka der no sedaniem, tie uzpeld pa retam un nemaksā neko. Sliktaka gadijumā, noriposu 2023 sezonu ar zili un graizu kopā lai ir ko žaļam metināt iekšā.
