turpinājums
Sezona nebija tālu, gribējās ātrāk braukt un tika nolemts, ka jāsameklē vēlviens n42
Tika sagādāts nedaudz lētāk kā tirgus cenā pieejams, bet bez sadales vārpstām, vanosiem, un bez valvetronic.

Ghetto varianta tika noņemts viss vajadzīgais no vecā motora

Viss uzmanīgi jāsaliek jaunā galvā. Pirmo reizi ņemot nost valvetronic setu bija neziņa vai vispār sanāks salikt atpakaļ bez spec instrumentiem
jo intenetā bija noskatīti video kur to dara ar speciāli izgatavotu komplektu šim jebatorijam

beigās ar cepurnieku sanāca salikt, auto tika iedarbināts

Likās interesanti ka no izpūtēja tek ārā ūdens
Bija arī laiks pāriet pāri piekares detaļām. Un šāds arī pa lielam bija pārējais auto stāvoklis
Tad bija klāt svētku laiks un brīvdienas, negribējās tērēt laiku garāžā, nedz arī finansiāli negribējās kautko darīt tajā virzienā.
Bet braukt pa trasi, slīpēt ziemā gribējās. Tāpēc tika ņemta drāts un likts lietā pusautomāts.
Tieši sī iemesla dēļ man vairs negribējās darīt e36 kuzavu.

Ja kādu laiku paskatās uz bildi, tad var saprast, ka tas ir plaukta aizmugurējais stiprinājums pie lonžerona

Tas pats, tikai no ārpuses

Tas pats, tikai no ārpuses 2

Kautkādā veidā sanāca dabūt vietā

Tieši šāda seguma dēļ ir vērts dzīvot. Ziemā nav roteri, un ātrumu var attīstīt pieklājīgāku nekā vasarā, saķere līdzīga asfaltam, tikai ar putekļiem.
Atgriežoties pie naudas rijēja,
Bija pagrieziena punkts, jo motors pēc nobrauktiem pārdesmit kilometriem palika ar vanosu galējā pozīcijā, auto brauca, jauda bija tikai pēc 4k rpm
Stāsts diezgan smieklīgs, samainījām vanosu solenoīdus, pēc tam arī vanosus, un nesaliekot līdz galam vārstu vāku, iedarbijāja motoru, lai pārlieconātos par
eļļas pareizu plūsmu, jo bija aizdomas, ka iepriekšējais vanoss nobeidzās dēļ sadilušām sadales vārpstu sēžām. Un tā arī bija. eļļu laida ārā pa visiem galiem,
tāpēc arī vanoss tikai nokauts.
Bija lūzuma punkts, es ar savām līkajām rokām biju sajājis vēlvienu n42 motoru. beigās secināju, ka motoram izēda iekšu betona gabaliņi kas bija sakrituši
motorā no garāžas griestiem, atkal pats vainīgs, nebiju apsedzis, un nebiju arī uzlicis atpakaļ vārstu vāku kamēr tur neko nedarīju. LLP

Šajā brīdī žurcīte arī beidz savu dzīvi, jo motors tika donorēts citā auto.
Kompakts nostāvēja garāžā līdz vēlam pavasarim
Nebija ar ko braukt, bet atkal tuvojās vasaras sezona....

Rokot ss.lv atradu tepat netālu velvienu kompaktu, bez apskates, un ar kūpošu motoru, un bez bremzēm.
Kā jau ierasts, nedomājot par sekām tika nopirkts.
Lai dabūtu TA samainīju zondi un bremžu pastiprinātāju.
Neko vairāk neieguldīju tajā auto, vienīgi pievilku rokasbremzi.

Bija atkal ar ko braukt - izmantoju gan kā ikdienas transportu gan arī trases auto.
Priekš smiltenes trases auto bija ātrs. n42b18 ar strādājošu valvetronic un saviem 115hp darīja savu darbu jau no zemiem apgriezieniem.
Taču RX challenge biķerniekos tas motors bija par īsu. sevišķi taisnajos gabalos. Kā Taxi3 tika teikts par ātrvilcienu.
''Līkumos iet tā ka prieks, bet taisnos gabalos tā kā drusku par lēnu''
Paralēli visam tam tika vāktas mantas violētajam komatam.

Labākais vēl tikai sekos
Please.
Turpinājums nākošajā postā

Ooo jā, Tu uzminēji pareizi.