Pirmās saknes pret auto droši vien jau ir meklējamas 90to gadu sākumā, kad sencim bija žigulis, violetā krāsā, lūku, metinātiem platajiem diskiem, tonētajiem logiem, audio sistēmu no 4 tumbām, maģis ar noņemamu paneli, kaut kāds sporta karburators un izvīlēts dzinēju. Ar otro varēja izspolēt. Tā es arī tiku pie sava pirmā spridzekļa, kad palika 18. Problēmas sākās ~2002. gadā, kad sencis nopirka man pirmo "иномарку".
Ford Orion XR3. Pilna rūpnīcas RS pakā, 130 zirgi, kas uz priekšējo tiltu un 2002. gadā bija vairāk kā dafiga.
Bet, gadu man nebija daudz, sākas F&F ēra, Subaru style spoileri... divi logu tīrītāji ir priekš lūzeriem .... Naudas, kā jau studentam nebija. Un rūsa, protams, ar nebija pirmā prioritāte. Īsā versija - fords sarūsēja.
Bildes daudz nav saglabājušas : Ar to viss nebeidzās, tika nopirks jaunāks Orions. Šoreiz jau bija nauda gan atsperēm, gan diskiem. Un pat iedvesmojoties no F&F Skyline pietika nauda oracle plēvēm. Viss bija ideāli, arī oriģinālā RS paka, sēdinājums, labu audio sistēmu saliku, bet tad es atklāju stikla šķiedru un atkal visu sačakarēju. Ar to nepietika, vajadzēja vēl "uzlabot" jaudu. Salasījos PistonHeads un FordPassion forumus un nolēmu ka jāliek RS turbo no iepriekšējās paaudzes escorta. Atradu dzinēju, bet pašam bija jāizskrūvē. Gadu vairs neatceros bet tas bija 18. novembris, un kaut kādi vietēji bija atsaukuši pat pašvaldības policiju, jo domāja ka mēs zogam


Approved by Clarkson https://www.youtube.com/watch?v=M1OBqrfIQOM Pēc ST220 pazuda vēlme vēl kaut ko darīt ar Orionu.
Bet ik pa laikam cerība vēl nebija pavisam pazudusi. Varētu atsevišķu grāmatu sarakstīt par turpmākajiem 10 gadiem, kas tik netika darīts/nedarīts. Gan grillu uztaisīju, strukloju. vēl pa vidu bija nopirkts RS2000 F1 Edition (120tais no 500) detaļām ar domu nelikt turbo, bet rs2000. Tad vēl bija nopirkts cits Orions, jo esošo bundžu es jau biju sazāģējis ar domu - nu nafig tos fordus ... Beigu beigās VISS izņemot RS beņķus un OZ diskus tika pārdots, atdots, izmests.
Pirms mēneša atradu kasti ar ford vecajiem pierakstiem, elektriskajām shēmām, Haynes manuāliem.... visu sadedzināju. Tad vienu dienu izdomāju ka vajag arī diskus pārdot, tāpat viņiem pielietojuma nav ar 4x108 izmēru, tik vietu aizņem. Atvēru SS, pie reizes paskatīties kar tirgu notiek, atveru escort sadaļu un ir tikai viena lapa ar sludinājumu un tikai viens sludinājums - Balts escort sedans. Pēc 4 stundām escorts jau bija pagalmā. Vēl līdz galam nezinu ko ar viņu darīt, bet vismaz diski no pagraba ir aizvākti. p.s. par Subaru varētu otru grāmatu uzrakstīt, visdrīzāk citā topikā, kad būs iedvesma. Īsā versija - ar "topošo" sievu nolēmām davai uzbūvējam normālu subāru, mēnesi ceļojam apkārt Norvēģijai, tad precamies un taisām bērnus. Subārs tika pabeigts līdz bildē redzamam stāvoklim. Bet pēc divām nedēļām ir 5 gadu kāzu jubileja.