Kādu laiku domāju par topicu - atrādīt, kas ir izdarīts, saņemt kritiku, saņemt atbalstu...
Diena, kurā tika izlemts, kā es pavadīšu savus turpmākos divus gadus... un gan jau ka vairāk.
Stāsts sākās ar to, ka iestājās nākamais posms manā dzīvē - pirmā mašīna.
Pilnīgi neko nezinādams par mašīnām - skatījos ss.lv, man tās bildes un apraksti pilnīgi palielam neko neizteica. Naudas arī uz to mirkli bija tikai tik cik, lai aizņemtos no radiem, lai nopirktu to pirmo auto.
Laikam, jau klausījos, ko citi ieteica.. pakaļ piedziņa.. būs zajebis.. ņem Sierru, būs čoki poki.. It will be fun they said!
Nu un palielam ko tev saka darīt, tas arī jādara.
Tā nu tika sazvanīta čornā Sierra Jelgavā. Pēc apraksta - nu moins, būs zajebis. Sasēdāmies mašīnā un Jūdas komentāru pavadījumā devāmies uz to Jelgav.
Pa ceļam Jūda laikam jau juta ka sūdu tūlīt skatīsim, tādēļ pa ceļam tika apcerēts kungs vārdā Ch.
Ierodamies Jelgavā. Domāju, kāpēc to Jelgavu sauc par uzmetēju pilsētu, tagad saprotu kapēc. Norunātajā vietā, norunātajā laika ierodas melnā Sierra. Pēc 3 sekundēm pieripo ceļu policija. Acīmredzot kaut ko pārkāpa. Mašīna miskaste, īpašnieki lauķi. Viss caurumos, lāpīta, piekrāsota, salons kaka, lūka caura. Viss dirsā. Es uztraucies. Pēc Jūdas un Māra mazliet awkward poker faciem saprotu, ka jāatstāj šī nelaimes čupa formēt protokolu vienatnē.
Gaidām nākamo. Vārdu sakot pieripo zilais liktenis.
Nokrītu uz ceļiem, paskatos apakšā, papētu sliekšņus. Paklapēju un skaļi izsaku spriedumu..hmm.. pat sliekšņi nav metināti (par to vēlāk). Izbraucam riņķi pa veikala teritoriju. Viss zajibis! Vārdu sakot neko nesapratu, kas tur labi, kas nav. Viss zajibis!
Pēc 2 dienām došu ziņu.
Nauda tika sakasīta, ziņa tika dota.. Nezinu, kas tas bija - uz 3 dienām ievilcies prāta aptumsums?? gurķis.
Satiekamies CSDD. Auto pārraksta. Iekāpjam Sierra nu jau ar bijušo saimnieku. Atskaitu naudu. Skatos - pusbāka pilna. Prasu, cik par degvielu? Man atbild - būs labi. Manī iekšā ronis pēkšķināja pleznas.






Satvēru stūri. Iedarbināju. MANS PIRMAIS AUTO! WUHUU!

Tajā mirklī es sapratu. Esmu pirmais čalis rajonā. Mana dzīve var sākties (tad es vel nesapratu, ka mana dzīve sāksies servisā)
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Nākamās domas - galvenais nenoslāpt.
Ieguvums.
Ford Sierra 1988 gada. 2.0 karburātors, OHC motors, 77kw.




Pēc kāda laika tiek ielikta gāzes sistēma, tik tiešām pie meistariem, cepuri nost.
Un tiek iegādāti diski, nakts melnumā.



Pirmā seksuālā selfmade foto sesija.




Pirmā ziema pie sava auto stūres. Gāja diezgan jautri. Tad arī sākās pirmās rezerves daļu maiņas - tad arī sāku mācīties, kaut ko par mašīnas uzbūvi.





Pēc tam, kad nedēļu spīdēja rocenes gaismiņa panelī un ieripoju krustojumā gandrīz bez bremzēm tika konstatēs, ka bremžu cilindri pakaļējā tiltā kapitāli tek. Un protams, citi defekti nāca ar laiku, piemēram, okeāns, zem manām kājām slapjā un neslapjā laikā. Kā arī nācās radināties ar mašīnas raksturu. Pa šo laiku daudz sūdiem iziets cauri. Viens no labākajiem ir, kad nedēļu meklēju, kāpēc nevar piešķilt auto, vajadzēja tik atraut kompi nost un atpakaļ.

Pietiek penterēt.
Kas ir izdarīts
-uzlikta gāze
-nomainīti bremžu diski, kluči, aizmugurē cilindri
-nomainīti stoiku atbalsta gūltņi
-nomainīta zobsiksna, ģen siksna, blīvslēgi
-nomainītas visas bukses, sailentbloki
-nomainīta motora eļļa, kārbas eļļa, diff eļļa
-nomainīts aķis
-nometināta apakša, sliekšņos caurumi
-nomainīts bremžu šķidrums (ar beigto cilindru palīdzību)
-nomainīti visi sēdekļi, stūre
-nomainītas aizm. lampas uz mellajām
-elektro logi priekšā
-elektro, apsildāmie spoguļi, bet nav pieslēgti, ta redzēs
Kad beidzās TA, dzīve mācīja mani par rūsu. Šķita, ka būs jāpametina, sanāca METINĀT.
Atceros pirkuma dienu, kauns paliek, kad klauvēju par slieksni, teicu zajebis un vel nodomāju, zajibenā, nerūsējusī mašīna tu būsi mana.

Kas plānos.
-nomainīt stūres pirkstus
-blīvslēgus vārstiem, jo tek eļļa iekšā kamerās
-noslīpēt izplūdes kolektoru, lai nepūš garām, jo tika uzlikts, mazāk saplaisājis
-ielikt pareizo roceni, kas der roku balstam
-nomainīt apšivkas
-uzlikt jaunu stūri (vajag pāreju

-nopucēt karburātoru (nezinu vai būtu laba doma)
-saregulēt gāzi
-samaksāt nodokli
-iziet TA ar vienu vieninieku par rūsu
-nomainīt kardāna muftu
-nomainīt dzesēšanas šķidrumu
-nomainīt diskus, kas jau ir sagādāti, uzbortēt riepuļus
-uzlīmēt uzlīmi ar tektu "Dor blue"
-izcelt no viena donora motoru rezervei
-ielikt citus, īpašumā esošus, lukturus ar papildus tālo
-dabūt bamperi ar miglu caurumiem
-pārvilkt visu degvielas un bremžu sistēmu pirms brauciena uz tēvzemi
Izdarīts jau ir daudz kas, kas jau ir aizmirsies un, protams, viss vel priekšā. Maciņ, saturies.











Vienītī iemācījos noņemt tiltu un tad tik sākās..



Pa caurumu lanžeronā, kamēr auto stāvēja pie garāžas pele vai kāds cits susurs bija sanesusi paiku bagāžneika. Ok.
Metinām ciet.










Tīrot jauno salonu ar Turtle Wax putām, starpība IEVĒROJAMA






Topošie diski, stūre


Šobrīd izskatāmies aptuveni šādi

Ļoti liela pateicība jāizsaka GenaGaraž īpašniekam, Genam! Kungs, kurš palielam ar man dotajām iespējām arī izglāba šo Sierru no tolmeta.



Protams, virsbūve nav labākajā stāvokli, bet gan kādu dienu tikšu ar to visu galā. Pagaidām auto ir jāsaved tehniski perfektā stāvoklī. Protams, naher es to daru, ja virsbūve pūst nost... es nezinu, es vienkārši par to nedomāju.
Mašīnai priekšā ir liels pārbaudījums. Tai mani ir jāaizgādā līdz Bavārijai un pa turieni jāvizina pusgads un pats galvenais man ar viņu jāatbrauc mājup, jo uz ceļa to lūzni es točna neatstāšu.
Tad nu tā. Tādi ir bijuši mani pēdējie divi gadi. Un savs šarms ir tajās misenēs. Jau pa daudz aizrunājos, paldies par uzmanību.

Ceru turpmākā mēneša laikā visu savest tip top...
