Atrādīšu savu laika kavēkli, un kas sadarīts pēdējā laikā.
A6 c5 1.9tdi Afn 110hp in stock. Ripinos jau vairāk kā 3 gadus.
Sākums

Tika sadarītas visas tehniskās lietas, ieķerti r17, noņemti riņķi.

Spidometra tūnings ar hromriņķiem

Sakrāsoju priekšas lukturus melnus, bamperu apakšas un sliekšņus mašīnas krāsā.

Sekoja audio upgrade
Uz paneļa iemājojās hertz hl70 skaļruņi.

Durvīs hv200 hertz. Viss tika nopakots vairākās kārtās. Podiumu izveide nebija vienkārša.






Restes grieztas ar lāzeru no ņeržas un nedaudz uzpulētas. Individuāls dizains.

Barošana

Subis mājojas bagāžnieka augšā un lūkojas caur plauktu salonā, negribējās samazināt bagāžnieka laukumu.
Bet bagāžniekā vēl jābūvē pastūžiem mājvietas.

Spoguļu trijstūros Hertz pīkstuļi

Tā kā šur tur pie arkām un uz durvīm bija apsista krāsa, nolēmu autiņu pārkrāsot.
Te pēc krāsošanas, krāsoti netika jumts un motora pārsegs



turpināju pie vizuālā.
r17 apnika provēju r18

Pabraucu 3 nedēļas bet likās ka kaut kas nav.
Tad beidzot atradu sen meklēto - RH ar dažādiem platumiem, un nākošajā dienā devos uz leišiem pakaļ.
Vedam mājās

Protams šie diski bez pareiza klīrensa ne pēc kā neizskatītos, tāpēc iegādājos šadas lietiņas.

Diskiem ir nepateicīgs ET tāpēc lietas labā bija kas jādara.
Priekš aizmugures izkausēju alumīniju lai iegūtu izejmateriālu, tad devu virpoties

te izvirpotas 25mm staplikas

Ar priekšu bija sūdīgāk, vajadzēja platāk, nācās taisīt nopietnākus.
40mm flanči.


Koili uzinstalēti


priekšas flanču rezultāts


Izdomāju ka gribu atpakaļ riņķus

Tālāk izdomāju ka negribu aprobežoties ar 110zs, sāku darīt kaut ko lietas labā.
240mm sajūgs ar vienmasas spararatu. Sparats pielāgots no b4 1z 1.9tdi motora, kurvis un disks no c4 2,5tdi
Zinoši vīri saka, ka 200-220zs turot.

Sūknim uzlikts 11mm plunžers, oriģinālais bosch. kad sāks trūkt liks lielāku.

ilgi domāju kādu turbo lai izvēlās, gribējās no 2.7tdi, bet tad nodomāju, ka jāsāk ar ko piejamāku vnt20 no 2,5tdi v6, kā jau daudziem sākumā.
Te ir aptuvens salīdzinājums ar oriģinālā lieluma turbo

Lai tas turbo mazliet ātrāk iegrieztos nekā to liekot pie standarta kolekoriem, nolēmu būvēt zirnekli.
materiāli sapirkti - līkumi kolektoram, ņeržas trubas un līkumi (76mm) izpūtējam, apzāģēts stock ieplūdes koletors, lai uz tā uzbūvētu custom, kā arī jauni bremži un sveces ziemai iestājoties

Zirneklis gandrīz ir pabeigts vēl daži akcenti un tad jau būs bilde.
Tas tā īsumā, vēl jau daudz kas ir sadarīts, bet ej nu atceries.
Mēģināšu rakstu regulāri atjaunot ar padarīto.