
Tātad, šī nav mans pirmais auto, tāpēc sākšu ar pirmo:
tas bija 1993. gada VW Golf Mk3 ar 1.9TD. Aprīkojums - pogas priekš elektro logiem, bet motoriņu nebija, lūka, miglas, arku uzlikas, spoileris, ar baloniņu notonēti pakaļējie lukturi un sānu pavarotņiki. Meklējot auto, domāju - man nekad nebūs golfs un kur nu vēl pirmais, taču paziņa tirgoja šo golfu ļoti lēti, bet nu ar dažiem defektiem. Ar senci iepirkām šito 2012 gada decembrī - kādas 2 nedēļās pēc autoskolas sākšanās. Metinājām mazliet grīdu un slieksni, paši sataisījām degvielas sūkni, samainījām motora paduškas, vienu atsperi, jo bija salūzusi, pakaļā visas bremzes, pakaļējos gultņus, lūku, izžāvējām salonu, jo viss bija slapjš lūkas noteku dēļ, sameklējām r14 bleķiniekus, jo pirms tam bija r13, līdz ar to arī riepas jaunas iepirkām, par spīti mazajai jaudai, tāpat paspēju nolauzt priekšējo motora kronšteinu, bet izrādījās, kas tas jau bija bijis nolauzts un tikai pieķerts. nu nopirkām pa 250ls ielikām vēl apmēram 250ls un pēc apskates iziešanas pārdevām pa 600ls. nobraucu ar viņu apmēram 1500 km.
tāds viņš bija
tāds kkāds man viņš bija sākumā, bet īpaši arī nemainījās vēlāk.

Piereģistrēju (dabūju foršu nr rindas kārtībā), kā jau dīzelim pirms apskates nepieciešams, normāli atveru trubas no CSDD augšā līdz TA. Dīzeļmocīšanas ēkā itkā viss ok, bet es jau pamanīju, ka kkāda dīvaina eļļas peļķe zem mašīnas parādās, bet tad es vēl īsti nesapratu no kā tas ir, ok, iebraucu lielajā boksā, izčakarēja jau par to, ka numura apgaismojums nedeg - 2, tad šis iekāpj mašīnā kko raksta, es atkal ievēroju, ka tajā pašā vieta peļķe veidojas, bremzes viss ok, paceļ augšā es automātiski uz motora pusi. jā, ik pēc 2-3 sekundēm pilīte notek, šīs noplūdes dēļ gandrīz 3nieku ierubīja, bet nu parunāju, pastāstīju, ka tikko nopircis esmu, ķip tikko atvests no DE palaida ar 2nieku (hadenei viss ok bija). Uzreiz pēc tam iebraucu Staķikā saliet kko bākā un vilku uz Olaini tādā normālā tempā, priecādamies, ka beidzot ir auto kurš iet

sākumā izskatījās šādi



jaunais motors

pēc mēneša, kad maks mazliet jau bija atkopies, saregulēju aizdedzi un nodiagnosticēju. kopš tā brīža braucu, var teikt, bez jebkādām problēmām saistībā, kas verētu būt saistībā ar motoru.
kas tika izdarīts vizuāli, apskrūvējot tā paša drauga noslīcināto v70xc:
uzlikti resnie reliņi, kādi nāca tikai 2000. gada v70 un v70xc;
ielikti tonēti pakaļējo durvju logi, jo manam bija netonēti;
Pavasarī nopūtu priekšas resti melnu;
nopirku oem volvo 850 spoileri ar visu bremžuguni;
notonēju pakaļējos lukturus ar ļoti tumšu plēvi, kas izskatās drausmīgi, kad pieiet tuvāk kā 3 metri;
salīmētas stulbas nakļeikas;
šis tas piekrāsots;
no user Vāveris dabūta emblēmiņa, kura vēl nav pielikta (tāpat kā spoileris)


vecie reliņi

jaunie reliņi



kopskats Numuru salīdzināšanā, jo pēc uzzināšanas, ka motors miris, mēģināju notirgot


tagad arī ir izzāģēti visi tie nevajadzīgie plastmasiņi









Plāni, ko gribas izdarīt:
iekrāmēt pilno ādas salonu ar apsildi arī aizmugurē (lai meitenes siltāk mīlēt

piesēdināt
uzlikt spoileri un arī emblēmiņu
sačipot, jo jau sen pa īsu

Paldies, ja izlasīji līdz galam.