
Uwaga - teksts garš, bet gan jau būs kāds, kam interesē un palasīs arī.
26. novembrī ieguvu 18 gadus un pāris nedēļas pēc tam nāca arī tiesības. Tik pat ātri vajadzēja savu pirmo auto un biju pat pārāk pārliecināts, ka tas nebūs parasts želejgalvu e36, kuru ir pilnas ielas un lauku ceļi, bet gan kaut kas vecāks + tā kā esmu vidusskolnieks un katru dienu jānobrauc gana daudz, meklēju sagāzētu automobīli.
Sākumā sanāca apskatīt ļoti vecu E12 tepat, Gulbenē. Zils bez gala, rūsas kasjaki visādās vietās, iekšā vecs 2.0 motors ar gāzi utt, beigās mani pierunāja tādu lamatu nepirkt

Tad vēl aci metu uz Marrs E30 pre-facelift sedanu, taču šis paspēja notirgot dienu iepriekš, kā devos apskatīt. Tajā pat vakarā ss.lv uzpeldēja šis E30, nākamajā dienā aizbraucu apskatīt un aiznākamajā tikāmies pie CSDD un visu nokārtojām. Par šo auto arī stāsts

BMW E30 325i, 1988. gads, Diamondschwartz (181/9) metālika (cik nu viņa ir saglabājusies, jo pa visu perimetru manu auto izdaiļo rūsa). Uzreiz jau jāsaka, ka pats apzinos, ka E30 krāmēt gāzi + lietot viņu pa ziemu ir diezgan bēdīga izdarīšanās, kā arī, E30 meklējot, pats galvenais, uz ko skatīties, ir bundžas stāvoklis. Šoreiz tā nedarīju, bet nu, apsolu, ka tas viss nākotnē tiks novērsts.





Modē visādi bandītiski atribūti un pats BMW arī ir melns, tad arī sapratu, ka jāpadara melnāks. Sapirku melnos baloniņus, pasūtiju krustus (paldies, RM1) un ķēros pie darba.
Uzreiz varu pateikt, ka visiem daiļd*rsējiem nebūs taisnība par to, ka "vieglāk atdot lampas meistaram, lai ieliek Tev jaunus krustus un stikliņus". Samaksāju 5ls par krustiem un vēl pāris latus par krāsu un silikonu, beigās darba izmaksas ~10ls un homemade hellas + melnās nāsis gatavas.

Paralēli tam visam tika noravētas visas uzlīmes gan uz auto, gan salonā un ar auto tika braukts ..

Lēnām pienāca pavasaris un bija iepirkta arī lūpa, dzeltenā līmplēve un vēl šādi tādi pribambasi, par ko pat tagad neatceros. Bet, pats galvenais, bija sakrātas naudiņas priekš atsperēm un amortizātoriem, tāpēc nekavējos un tās lietderīgi iztērēju, vēršoties pie psih-arno, kas tirgo šo to noderīgu arī man. Pasūtiju FK 75/50 atsperes un KYB īsos amjus.
Tad nu lieldienu vīkendā ķērāmies pie sēdināšanas (milzīgs paldies userim Abit, kurš praktiski visu izdarīja manā vietā, jo esmu zaļš gurķis un tikai mācos taisnot rokas visādā ziņā), kas kopā prasīja gandrīz 2 dienas, jo tur apakšā darījās diezgan liels gateris (lielāks, par mūsu sadarīto

Aptuveni tā viņš izskatījās uz ziemenēm - nevarēju izgriezt stūri un nekas nebija labi


Tad arī pēc iespējas ātrāk bija jāuzliek vasaras riepas. Ļoti jau gribās kaut kādus 16x8 un 16x9 diskus, taču pagaidām iztieku ar šiem pašiem style5. Pārdevējs vienu bija sasitis un virsū bija pagaidu disks, sasisto sanāca salabot (paldies brālim a.k.a poweristam ozo) un beigās bija viss komplekts ar vasaras riepām. Auto nosēdās vēl par pāris cm zemāk un sākās jautrā braukšana, izpūtējām un pannai velkoties pa zemi

Šodien ārā bija pārāk labs laiks, lai visu nesavestu pēc iespējas lielākā kārtībā. Vakardien uzliku ziemā iepirkto passat'a lūpu, šodien visu sapucēju un ķēros pie bildēšanas.
To-do-list :
- Sarkanie aizmugures pavaroti
- Noņemt āķi un uzlikt normālus bampera stiprinājumus
- Sakrāt poli buksēm
- Sakrāt jaunam sajūgam

- Piekrāsot nodauzīto fartuku, novērst citus kasjakus
- Lēnām ķerties pie rūsas un apstrādāt no visām malām
- Izdomāt, ko darīt ar spoileri un sānu arkām
- Cīnīties vēl ar rūsu
un vēl miljons darbi, kurus ceru pabeigt pirms pasaules gala

Koroč vēl noteikti daudz ko neesmu pierakstijis, bet to topika gaitā ..
Drīzumā būs vēl bildes, jo man patīk bildēt

Un beigu beigās, lai runā šodienas bildes. Gaidu jūsu komentus






