

PM vai 29223573 Normunds
nu pēc bildēm izskatās ,ka tur nekā navanorchii wrote:Ir dzinējs, tikai konkrēti nezinu, kas tur iekšā ir likts vai tas pats oriģināls vai kaut kas niknāks.
Kamon,izskataas, ka taas bildes tagad ir uzņemtas?Izbanotais wrote:nu pēc bildēm izskatās ,ka tur nekā navanorchii wrote:Ir dzinējs, tikai konkrēti nezinu, kas tur iekšā ir likts vai tas pats oriģināls vai kaut kas niknāks.
Kāpēc tad TA iziet nevar? Pārrakstīt tik nevar, bet piedalīties ceļu satiksmē un iziet TA var. Vienīgi kurš tā parakstīsies pirkt mašīnu bez pārrakstīšanas, ko celt un frišināt augšā. Ja trasei, tad jā, tur jau po, iznīcina un nodod lūžņos, bet šajā gadījumā ir kā ir.krissis wrote:Ko vēl ar viņu var darīt? Dokumentu nav, TA iziet nevar tb. braukt pa ielu nevar. Nopirkt un likt aiz stikla?
kapēc nevar?Focus wrote:nevar iziet TA!
Andis wrote:Muļķības, var pārrakstīt to auto. Vismaz kādreiz, kad man ar māti palika tēva kopīpašums, caur kaut kādu birokrātiju protams vajadzēja iet cauri, aizstāvēt tip bērna, kā mantinieka tiesības no savas mātes(aizbildnes), bet viss tika noformēts un īpašums tika veiksmīgi pārdots.
Protams negalvoju, ka tagad kaut kas nav manījies, jo mans gadījums bija sen.
Uzprasīšu vēl konkrētāk mātei, kā bija.
Bļin tak beidz runāt muļķības par lietām ko nezini! Ir ļoti liela atšķirība vai vnk auto nav uz tava vārda vai auto reālais īpašnieks ir aizsaulē, auto ar mirušu īpašnieku NEVAR iziet tehnisko apskati!!! Pats esmu izgājis tam visam procesam cauri un zinu ko runāju. Pārrakstīšana ja ja ir tavs minētais mantojuma papīrs nav vispār nekādu problēmu, problēma ir viņu iegūt! Reāli ir jātaisa tiesa ar visiem potenciālajiem mantiniekiem kaut viņi mutiski atsakās no tās mašīnas, tas nevienam neinteresē, visam vajag papīru oficeālu , tas ir laikietilpīgi un dārgi!ttd wrote:Ja nav īpašnieks tāpat var skati iziet. Nevajag muldēt te tukši, ja nav saprašanas. Šovasar vien ne-īpašnieki man tepat kaimiņos 3 mašīnas izdzina caur skati. Un pagājšgad vēl tēvs mātes mašīnai skati gāja...
Un mašīnu var mierīgi parrakstīt mantinieks, ja ir mantojuma tiesību papīrs or smth(precīzi neatceros kā saucas) un tad tā mašīna vispirms tiek pārrakstīta uz mantinieka vārda, pēctam no mantninieka uz kura vēlas. Tas viss ir izdarāms CSDD, bet, ja pareizi atceros, tad mašīnu var pārrakstīt tikai pus gadu pēc nāves vai mantojuma iegūšanas. Kaut kā tā. Pagājšgad Opeli, kad savācu savā azotē, tad vienkārši aizbaucām uz CSDD, otra puse parādija mantojuma papīru, pārrakstīja uz viņas vārda, pēctam uz mana un viss.
krissis wrote:Bļin tak beidz runāt muļķības par lietām ko nezini! Ir ļoti liela atšķirība vai vnk auto nav uz tava vārda vai auto reālais īpašnieks ir aizsaulē, auto ar mirušu īpašnieku NEVAR iziet tehnisko apskati!!! Pats esmu izgājis tam visam procesam cauri un zinu ko runāju. Pārrakstīšana ja ja ir tavs minētais mantojuma papīrs nav vispār nekādu problēmu, problēma ir viņu iegūt! Reāli ir jātaisa tiesa ar visiem potenciālajiem mantiniekiem kaut viņi mutiski atsakās no tās mašīnas, tas nevienam neinteresē, visam vajag papīru oficeālu , tas ir laikietilpīgi un dārgi!ttd wrote:Ja nav īpašnieks tāpat var skati iziet. Nevajag muldēt te tukši, ja nav saprašanas. Šovasar vien ne-īpašnieki man tepat kaimiņos 3 mašīnas izdzina caur skati. Un pagājšgad vēl tēvs mātes mašīnai skati gāja...
Un mašīnu var mierīgi parrakstīt mantinieks, ja ir mantojuma tiesību papīrs or smth(precīzi neatceros kā saucas) un tad tā mašīna vispirms tiek pārrakstīta uz mantinieka vārda, pēctam no mantninieka uz kura vēlas. Tas viss ir izdarāms CSDD, bet, ja pareizi atceros, tad mašīnu var pārrakstīt tikai pus gadu pēc nāves vai mantojuma iegūšanas. Kaut kā tā. Pagājšgad Opeli, kad savācu savā azotē, tad vienkārši aizbaucām uz CSDD, otra puse parādija mantojuma papīru, pārrakstīja uz viņas vārda, pēctam uz mana un viss.
Varbūt pēdējos desmit gados kas ir mainījies likumdošanā, bet - pats personīgi esmu gājis skati ar auto, kurš nav uz mana vārda un īpašnieks nav vairs šajā saulē.Focus wrote:krissis wrote:Bļin tak beidz runāt muļķības par lietām ko nezini! Ir ļoti liela atšķirība vai vnk auto nav uz tava vārda vai auto reālais īpašnieks ir aizsaulē, auto ar mirušu īpašnieku NEVAR iziet tehnisko apskati!!! Pats esmu izgājis tam visam procesam cauri un zinu ko runāju. Pārrakstīšana ja ja ir tavs minētais mantojuma papīrs nav vispār nekādu problēmu, problēma ir viņu iegūt! Reāli ir jātaisa tiesa ar visiem potenciālajiem mantiniekiem kaut viņi mutiski atsakās no tās mašīnas, tas nevienam neinteresē, visam vajag papīru oficeālu , tas ir laikietilpīgi un dārgi!ttd wrote:Ja nav īpašnieks tāpat var skati iziet. Nevajag muldēt te tukši, ja nav saprašanas. Šovasar vien ne-īpašnieki man tepat kaimiņos 3 mašīnas izdzina caur skati. Un pagājšgad vēl tēvs mātes mašīnai skati gāja...
Un mašīnu var mierīgi parrakstīt mantinieks, ja ir mantojuma tiesību papīrs or smth(precīzi neatceros kā saucas) un tad tā mašīna vispirms tiek pārrakstīta uz mantinieka vārda, pēctam no mantninieka uz kura vēlas. Tas viss ir izdarāms CSDD, bet, ja pareizi atceros, tad mašīnu var pārrakstīt tikai pus gadu pēc nāves vai mantojuma iegūšanas. Kaut kā tā. Pagājšgad Opeli, kad savācu savā azotē, tad vienkārši aizbaucām uz CSDD, otra puse parādija mantojuma papīru, pārrakstīja uz viņas vārda, pēctam uz mana un viss.
+1
ttd tukši muldi tu pats šoreiz! jautajums bija vai var iziet TA, ja ipašnieks ir miris! NEVAR