Bet tad, kā zibens no skaidrām debesīm, man iespēra apskaidrība par to, ka vajag to, ko vienmēr visvairāk esmu vēlējies un velkošo riteņu skaits bija jādala ar 2 un mazliet jāpieliek jauda un jāatņem pustonna no dzīvsvara, lai dzīve uzņemtu apgriezienus. Domāts, sacīts, darīts. Neilgā laikā shēma galvā bija gatava un IXs tika iemainīts draugam pret e36, ko viņš gribēja pārdot un fiksi realizēts e36 un paņemts vietā PRIEKS (dzīvā formā). Kas tad manā izpratnē būtu tas iedomātais "prieks"? Jā, tieši tā - dzīvē saskaroties ar daudz un dažādiem auto (vairumā gadījumu - BMW), tika saprasts - kas īsti ir nepieciešams, lai Miķelis būtu tehniski apmierināts un nerastos iekāre pēc vairuma citu auto. Tam jābūt nelielam, universālam, vieglam, tumši violetam, ar dizainiski pieskaņotu salonu, vienkārši sērferizējamam, bloķi, adekvātiem jaudas rādītājiem, bez rūsas, relatīvi retam, bet tajā pat laikā salīdzinoši viegli pieejamam, bet ar rozīnīti. Tieši tā, pāris vārdos to varētu raksturot kā 93/94g e30 design edition touringu ar M5x saimes spēka agregātiem un bez rūsas utml. lalala (jau aizmirsu, ko esmu sarakstījis).

Tad nu tā, pie kā es paliku ... Visas tās penteres finālā izvēlējos praktiski nesaprotamāko vidējā aritmētiskā praktiskā latvieša izvēli, jeb vecu, rūsējošas sugas auto par kosmodiska cenu, kas manā skatījumā pat bija ļoti pieklājīga un nebūt ne kosmodisks, jo rūsas tur nav, bet paka ir

Īsumā par auto:
Rūsas nav
M52B28
3.15 LSD
Design edition + alcantaras malas
Mtech2 pilnā komplektā
Hello nakts
R17 lietie
Pustukšais OBC
Suņu siets
Melnie griesti
Lūka
Pr.el logi
El.ventilators
e36 stūres zobstienis
Ko esmu paspējis tam nodarīt:
1. Motoram sakārtots elektroniskais aspekts un tagad iet līdz 6.5k nevis 5.5k
2. Nomainīta 1 lambda zonde (attiecīgi viss darbojas kā pienākas)
3. Uzinstalēts M50 ieplūdes kolektors
4. Veikta pilna KROWN pretrūsas apstrāde
5. Nomainīts spriegotājrullis
6. Nomainīts stūres hidrosūknis
7. Sapirkti trūkstošie paspārņi un gaisa tuneļi
8. Sērferizēts ar MontBlanc jumta šķērsstieņiem un DAKINE sērfa dēļu polsteriem
9. Labi, vairāk nevaru atcerēties neko uz sitiena
Ko būtu jāizdara:
1. Vējstikls nomatējies, ganjau jānomaina ar laiku
2. Gaisa filtru gribētos uzlikt nopietnāku
3. Nomainīt izplūdi visā garumā, jo šķiet pašaura
4. Uzlikt tematiskākus diskus
5. Iztapsēt bagāžas nodalījumu ar kautko tumšu
6. Sakārtot audio līdz galam
7. 5 skrūvju kits
8. koili
9. karoč e30 vienmēr būs ko darīt

Labi, ko nu vairs - ķeramies pie bildēm


Šeit pēc iegādes un vēl ar draudzenes golfāru



Šeit top ieplūde un motoram būs otrā elpa

Šeit top KRAUKLIS, jeb KROWN


Šeit KRAUKLIS un ieplūde jau ir uztapuši


Tajā dienā pat manam kaķim pauti TĀĀĀ nespīdēja


Un šeit auto pēc sērferizēšanas, jeb noslēdzu vindsērfinga sezonu @ pēdējā vētra 28.nov


Tas īsumā viss

