šodien ielikts mājas pagrabā
jājauc ārā un jānokrāso
motoram kapitalka vēl jāuztaisa
jāpieķīlē pedāļi ar ķēdi lai uzrāvienc labāks
un tad jau uz Zelta mopēdu
Tās ir nepiepildīts bērnības sapnis vai bērnības atmiņu ķeršana???
Sludinājumos šito redzēju, drausmas un aizdedze bet efektīvāka par oriģinālo ir
Ja kas tad par šitiem drapakiem http://www.motoentuziasti.lv
Micuks wrote:Tās ir nepiepildīts bērnības sapnis vai bērnības atmiņu ķeršana???
Sludinājumos šito redzēju, drausmas un aizdedze bet efektīvāka par oriģinālo ir
Ja kas tad par šitiem drapakiem http://www.motoentuziasti.lv
savā laikā daudz ar šitiem braukts
prikolīgs aparāc
ja pareizi saskrūvē tad vismaz nedēļu no vietas atslēgas nav mugursomā jāmeklē
ja nu kādam ir kādas detaļas no šitādiem tad welcome te
Pašam tādi ir bijuši tā kā nav sveša lieta nu ja pareizi saskrūvē tad pat sezonu var atslēgas rokās neņem nopietniem remontiem ja nu ko pievilkt iztīrīt.......
Ir vesels D6 pēc apkopes, bet domāju paturēt ko mazbērniem parādīt bet ir vairāki motori izjauktā veidā, paskatīšos kas ir lieks.
Micuks wrote:Pašam tādi ir bijuši tā kā nav sveša lieta nu ja pareizi saskrūvē tad pat sezonu var atslēgas rokās neņem nopietniem remontiem ja nu ko pievilkt iztīrīt.......
Ir vesels D6 pēc apkopes, bet domāju paturēt ko mazbērniem parādīt bet ir vairāki motori izjauktā veidā, paskatīšos kas ir lieks.
šitāds teksts jau der
palūri un dod zināt
man jau labāk patīk originālā aizdedze
vēlkrutāk būtu kaukur dabūt gaujiņas rāmi
tas ir uz pusi vieglāks (ar tādu man kādreiz gāja 75km/h)
Neaizmirsti virzulim vēl vienu gredzenu uzlikt!
Magneto obligāti jāatstāj!
un 21' ritaņi jāliek!
Un vispaŗ krutākais ir hromline aprīkojums ar hroma dubļiniekiem un citiem atribūtiem!
Vēl vienu gredzenu nu galīgi nevajag, tas rada lielāku berzi kā rezultātā motors pārkarst!
Par šito tēmu vajag vairāk palasīties ko raksta pro, mums motoentuziasti.lv ir vairāki speciālisti, kuri būvē mopēdus nopietnām gonkām, sākot ar vienkāršiem uzlabojumiem līdz pat ūdens dzesei un paštaisītām modernām aizdedzēm
Kādus gadus 7-8 atpakaļ iekš žurnāla MOTO Zaruljom bija apraksts ar foto un izmēriem, kā izspiest no rīģeles 100Km/h vai pat vairāk
Pašam kkur tas žurnāls ir, bet nez vai atradīšu.