
Andrams | Frontera B
- andrams
- Posts: 418
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Nu tā, jopt...
Sestdien bija Vanilla Rīgas pusē, un ir laiks iemest vienu kaudzi ar bildēm
Pa nedēļu saliku redneku troses, uzmetu ZAZa jumta bagūzi un piektdienas vakarā pamanīju, ka ir ielūzis izpūtējs, atkal kaut kur virs tilta. It kā jau likās, ka kkur papūš, bet baigi neiespringu. Piektdien arī neiespringu, vakarā vairs čista negribējās svarčīt to trubu.
Sidenote: Es nezinu, kāpēc, bet mani bobikošanā visvairāk satrauc(-a) ideja par to, ka varētu gadīties piesmelt salonu... Hehe, nē, nu jā..
So, sestdiena, 333... xero mācās nolaist spiedienu riepās

Kaut kādas pirmās vēsmas - protams, jau pats savā striķī sēž
Pats labākais - par enkuru otrā galā Wrangler Rubicon, kas prosta izdomāja sākt braukt uz priekšu, kamēr pret viņu vinčojos




Tad ietrāpījām kūdras placī, pamanījos vienās un tajās pašās pēdās norakties ne vienu, ne divas, a veselas 3 reizes. Pietrūkst ātrums, pietrūkst klīrenss, tas nabags ieraujas pats savās risēs, un viss, tur arī paliek.

Pēc šī bija pusdienlaiks, un pēc pusdienām bija nedaudz kadru maiņa.
Šo konkrēto peļķi pirmo reizi braucu savā pirmajā Vanillā, pretējā virzienā, tad viņa nebija tik traka.
pirms braukšanas iekšā vēl viss ok.

Te es no šofera beņķa ieraudzīju ūdeni uz kapota, un man likās, ka tā vēl nav bijis, bet gaņau saies. Nesagāja...

Vilnis noskrējis, atkal pietrūka klīrenss

Un kamēr no ārpuses šādi, tikmēr no iekšpuses...:

Tik ilgi notusējām pa ūdeni, ka gar durvju gumijām iemuka ūdens, piesmēlās salons, piesmēlās pastūzis zem krēsla
piesmēlās arī kompresoram gultnis, bet to es vēl nezinu šeit
Nu neko, pēc tam jau visiem bija tik jautri, ka varēja maukt "full send"


Te atkal pietrūka klīrenss. Bija lēnām, smuki jāiebrauc peļķē, bet pusceļā uzkāros uz vēdera

Noslēgumā 333 bobiku parks, jau atkal. Izbraukājāmies, vienu dubļu apli izlaidām, jau pietika.
"Ja Tu domā šito braukt, tad es kāpju ārā".
Izdomāju, ka nobraukšu no lielā kalna vēlreiz.


Jau lejā, ā, pag, kas par...?

Braucot lejā pa kalnu, pakaļējā truba atdalījās pavisam.
No problem, uzsēju stabuli uz jumta

Dzeivs.

Mājupceļā no Rīgas pamodās nereāla gaudošana. Domāju, ka stūres sūknis, bet, izrādās, ka kompresora gultnim, kamēr ūdenī patusēja, izskalojās smēre.
Zaudējumi kopumā - kompresora gultnis, piemircis salons un nolūzis izpūtējs. Nereāli patika, tikai skaidrs, ka dubļos pie stūres man reizēm abas kreisās

Waterline.
Svētdienas vakarā, pašsaprotami, izcēlu visus paklājus un salonu izskalot un izžāvēt.


Šis pasākums piespieda mani izdarīt lietas, ko visu laiku it kā gribēju izdarīt, bet nevarēju saņemties. Nu neko, brīvprātīgi obligāti nu jau.
Citādi - šovakar pārskrūvēju kompresoru uz rezerves opciju, pie viena nomainīju arī "it kā" cauro A/C cauruli, bet izrādās, ka jaunais filtrs/sausinātājs no kaut kāda Nissana īsti neder - izvadi par mazu diametrā. Nu neko, domājams, pierunāšu. Ja nē, jāmeklē cits.
Tuvākājās dienās jāsamet atpakaļ salons, laikam būs izžuvis...
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Sestdien bija Vanilla Rīgas pusē, un ir laiks iemest vienu kaudzi ar bildēm

Pa nedēļu saliku redneku troses, uzmetu ZAZa jumta bagūzi un piektdienas vakarā pamanīju, ka ir ielūzis izpūtējs, atkal kaut kur virs tilta. It kā jau likās, ka kkur papūš, bet baigi neiespringu. Piektdien arī neiespringu, vakarā vairs čista negribējās svarčīt to trubu.
Sidenote: Es nezinu, kāpēc, bet mani bobikošanā visvairāk satrauc(-a) ideja par to, ka varētu gadīties piesmelt salonu... Hehe, nē, nu jā..

So, sestdiena, 333... xero mācās nolaist spiedienu riepās

Kaut kādas pirmās vēsmas - protams, jau pats savā striķī sēž






Tad ietrāpījām kūdras placī, pamanījos vienās un tajās pašās pēdās norakties ne vienu, ne divas, a veselas 3 reizes. Pietrūkst ātrums, pietrūkst klīrenss, tas nabags ieraujas pats savās risēs, un viss, tur arī paliek.

Pēc šī bija pusdienlaiks, un pēc pusdienām bija nedaudz kadru maiņa.
Šo konkrēto peļķi pirmo reizi braucu savā pirmajā Vanillā, pretējā virzienā, tad viņa nebija tik traka.


Te es no šofera beņķa ieraudzīju ūdeni uz kapota, un man likās, ka tā vēl nav bijis, bet gaņau saies. Nesagāja...

Vilnis noskrējis, atkal pietrūka klīrenss

Un kamēr no ārpuses šādi, tikmēr no iekšpuses...:

Tik ilgi notusējām pa ūdeni, ka gar durvju gumijām iemuka ūdens, piesmēlās salons, piesmēlās pastūzis zem krēsla


Nu neko, pēc tam jau visiem bija tik jautri, ka varēja maukt "full send"


Te atkal pietrūka klīrenss. Bija lēnām, smuki jāiebrauc peļķē, bet pusceļā uzkāros uz vēdera


Noslēgumā 333 bobiku parks, jau atkal. Izbraukājāmies, vienu dubļu apli izlaidām, jau pietika.
"Ja Tu domā šito braukt, tad es kāpju ārā".
Izdomāju, ka nobraukšu no lielā kalna vēlreiz.


Jau lejā, ā, pag, kas par...?

Braucot lejā pa kalnu, pakaļējā truba atdalījās pavisam.

No problem, uzsēju stabuli uz jumta

Dzeivs.

Mājupceļā no Rīgas pamodās nereāla gaudošana. Domāju, ka stūres sūknis, bet, izrādās, ka kompresora gultnim, kamēr ūdenī patusēja, izskalojās smēre.
Zaudējumi kopumā - kompresora gultnis, piemircis salons un nolūzis izpūtējs. Nereāli patika, tikai skaidrs, ka dubļos pie stūres man reizēm abas kreisās


Waterline.
Svētdienas vakarā, pašsaprotami, izcēlu visus paklājus un salonu izskalot un izžāvēt.


Šis pasākums piespieda mani izdarīt lietas, ko visu laiku it kā gribēju izdarīt, bet nevarēju saņemties. Nu neko, brīvprātīgi obligāti nu jau.
Citādi - šovakar pārskrūvēju kompresoru uz rezerves opciju, pie viena nomainīju arī "it kā" cauro A/C cauruli, bet izrādās, ka jaunais filtrs/sausinātājs no kaut kāda Nissana īsti neder - izvadi par mazu diametrā. Nu neko, domājams, pierunāšu. Ja nē, jāmeklē cits.
Tuvākājās dienās jāsamet atpakaļ salons, laikam būs izžuvis...

- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Andrams | Frontera B
Tā pamazām street legal pārtop par trailer only versiju. 

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- andrams
- Posts: 418
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Tā, tā, tā… Kas vēl ir salauzts..? 
Pēc pēdējām aktivitātēm, stellējot kopā salonu, atcerējos par bituma lentas rulli, kas skumst garāžā un izdomāju, ka jānoprovē 'sound deadening' triāla versija.

Iespējams, ka sataisīju sūdus, nepielipinot lentu pie grīdas, bet efekts ir krietni jūtams (#placebo) un, if everything else fails, var ātri izvilkt no sāniem visu to padarīšanu ārā. Saliku salonu un priecājos.
Principā visu maiju priecīgs vizinājos, līdz pamanīju, ka esmu sācis "Visur tur, kur es reiz skumu, atstāju es zīmējumu" © Intars Busulis jeb tā nesūdīgi tek motoreļļa. Protams, apskate uz pacēlāja/bedres izteica praktiski neko, jo eļļa apakšā bija visur.


Noņēmu pannas, pašaudījos ar Karcheri, aizbraucu mājās un ieraudzīju šo:

Dod pieci, atbraucām. Izskatās, ka pakaļējais kloķenes blīvslēgs ir atkal padevies un tek tā visai nevāji. Aizbraucu līdz Kauņai un atpakaļ, vaktējot eļļas līmeni un pilienu skaitu katrā stajankā.

Šis bija moments, kad sapratu, ka ir laiks rīkoties.
Pēc skata nekā īpaša - blīvslēgam iekšējais diametrs palicis stipri lielāks, un tas arī viss. Pieņemu, ka viņš, peldoties aukstā dubļūdenī, baigo sajūsmu neizrādīja.

Ja ieskatās, var vecajam blīvslēgam cauri redzēt jauno

Jau atkal

Pirms brauciena uz Kauņu sakārtoju kondišinieri, beidzot salonā atgriezās aukstums un pirmajā brīdī arī jocīga meža/purva smaka. Ar aizdomu pilnu seju izskrūvēju pečkas ventilatoru no kastes un ķēru pēc lamuvārdiem.

Nu ja, protams, priekš kam salona filtru… Lol, Isuzu, paldies!
Filtra jautājumam ir risinājums - nedaudz caur izpūtēju pucēt virzuļus, bet tomēr labāk nekā elpot puvušas skujas.
Beidzot, pēc salīdzinoši neaktīviem, bet tomēr meklējumiem saganīju rokās nesagraizītu ķenguru ar visu stiprinājuma plāksni, diezgan stīdzīgus priekšējos pagriezienus un neaplauztu piekabes āķi. Tad nu būs jāpiezāģē ķengurs pret vinčas plauktu un pribambasiem un beidzot jānostiprina +/- kā pienākas.
edit: ā, jā, es neizturēju un uzliku MT vietā Triangle AT riepas, jo nu [censored], tās riepas nav asfaltam un ikdienai paredzētas. Jā, man bija jāpamēģina. Jā, es aplauzos
bet nu MT atstāju saimniecībā, lai nu paliek gadījumiem, kad gribēsies smērēt pa krūmiem. 
+ šonedēļ bez jebkādiem brīdinājumiem atkal nosprāga panelis - visi pulksteņi un odometrs. Pēc konflikta ar plati, mans arguments ar lodāmuru rokās tomēr izrādījās spēcīgāks, un panelis lives to fight another day.

Pēc pēdējām aktivitātēm, stellējot kopā salonu, atcerējos par bituma lentas rulli, kas skumst garāžā un izdomāju, ka jānoprovē 'sound deadening' triāla versija.

Iespējams, ka sataisīju sūdus, nepielipinot lentu pie grīdas, bet efekts ir krietni jūtams (#placebo) un, if everything else fails, var ātri izvilkt no sāniem visu to padarīšanu ārā. Saliku salonu un priecājos.
Principā visu maiju priecīgs vizinājos, līdz pamanīju, ka esmu sācis "Visur tur, kur es reiz skumu, atstāju es zīmējumu" © Intars Busulis jeb tā nesūdīgi tek motoreļļa. Protams, apskate uz pacēlāja/bedres izteica praktiski neko, jo eļļa apakšā bija visur.


Noņēmu pannas, pašaudījos ar Karcheri, aizbraucu mājās un ieraudzīju šo:

Dod pieci, atbraucām. Izskatās, ka pakaļējais kloķenes blīvslēgs ir atkal padevies un tek tā visai nevāji. Aizbraucu līdz Kauņai un atpakaļ, vaktējot eļļas līmeni un pilienu skaitu katrā stajankā.

Šis bija moments, kad sapratu, ka ir laiks rīkoties.

Pēc skata nekā īpaša - blīvslēgam iekšējais diametrs palicis stipri lielāks, un tas arī viss. Pieņemu, ka viņš, peldoties aukstā dubļūdenī, baigo sajūsmu neizrādīja.

Ja ieskatās, var vecajam blīvslēgam cauri redzēt jauno

Jau atkal

Pirms brauciena uz Kauņu sakārtoju kondišinieri, beidzot salonā atgriezās aukstums un pirmajā brīdī arī jocīga meža/purva smaka. Ar aizdomu pilnu seju izskrūvēju pečkas ventilatoru no kastes un ķēru pēc lamuvārdiem.

Nu ja, protams, priekš kam salona filtru… Lol, Isuzu, paldies!
Filtra jautājumam ir risinājums - nedaudz caur izpūtēju pucēt virzuļus, bet tomēr labāk nekā elpot puvušas skujas.
Beidzot, pēc salīdzinoši neaktīviem, bet tomēr meklējumiem saganīju rokās nesagraizītu ķenguru ar visu stiprinājuma plāksni, diezgan stīdzīgus priekšējos pagriezienus un neaplauztu piekabes āķi. Tad nu būs jāpiezāģē ķengurs pret vinčas plauktu un pribambasiem un beidzot jānostiprina +/- kā pienākas.

edit: ā, jā, es neizturēju un uzliku MT vietā Triangle AT riepas, jo nu [censored], tās riepas nav asfaltam un ikdienai paredzētas. Jā, man bija jāpamēģina. Jā, es aplauzos


+ šonedēļ bez jebkādiem brīdinājumiem atkal nosprāga panelis - visi pulksteņi un odometrs. Pēc konflikta ar plati, mans arguments ar lodāmuru rokās tomēr izrādījās spēcīgāks, un panelis lives to fight another day.
- andrams
- Posts: 418
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Ē, nu čau, cienītie un cienītās!
Jāizdomā kaut ko uzrakstīt remontgrāmatā, pirms ir kaut kas jauns atkal, ko rakstīt
Iepriekšējā epizodē palikām pie akūta salona filtra trūkuma un puvušām skujām pečkas kastē. Atvēru aliexpressu, uzsūtīju salona filtru, kas paredzēts gandrīz Fronterai un arī uzliku. Tas gan neatrisināja skuju daudzumu kastē, bet nu tomēr
Nedaudz patizls risinājums, bet "it ain't stupid if it works"



Sānu piezīme: Rudenī pēkšņi sāka svīst ciet logi, likās, ka filtrs taisa sū, izrāvu ārā filtru - izrādījās, ka pečkas radiatoram ir neliela nesaturēšana. Fuck. Nu neko, tam ir - status: pending.
Laikam neko sliktu nedarīju, neko lieku nesalauzu vasarā. Piesvarčīju slieksnīti, ar pirmo reizi izdabūju TA - ļoti ilgi pētīja LED papildniekus

Rudenī bijām visa famīlija Youngtimer 4x4 braucienā, tur viss smuki - 3niekos vilku ārā Geļiku no dubļiem, bet pietrūka dzīvsvara.
Vinča tinas, sāk gurt, pārkabināmies uz 'double-line pull', vinča vairs negurst, bet Geļiks ārā nenāk. Es, savukārt, dodos Geļika virzienā ar 4 šļūcošiem riteņiem
man aizmugurē iesējām Range Roveru, visi apkārt jau pazvaigāja, ka man būs 2 opeļi pēc šitā, bet neko, viss, kā vajag. Pēc tam nedēļu maucām ekspotīcijā pa Latgali. Mēģināju turēties (salīdzinoši) iespējami legāli tuvu Daugavas lokiem, Waze ved šeit:

Nestādos priekšā, kā tur kaut kāds ikdienišķs universālis būtu ticis cauri. Es jau pats ar kāru aci skatījos uz priekšā esošajiem kokiem, domāju, ka vinča dabūs iepīpēt, bet tā arī izspolējos cauri.

Pirms ziemas vēl pamanījos samainīt vienu priekšējā kardāna krustiņu, jo izrādījās, ka švīkstoņa pie slodzes pazeminātajos ar sagrieztiem riteņiem bija tieši tas.
Tad kaut kāda ziema, bet ne gluži. Pašās decembra beigās pierīgā bija Vanilla, kurā atkal gribējās paārdīties. Es būtu gribējis broukt ar MT, jo tur bija kosmisks apjoms ar dubļiem, bet CSN gribēja, lai es brouts ar ziemenēm… Tā nu visu dienu spolēju, centos ar stūri norādīt, kur jābrouts, bet bobiks manus stūres inputus uztvēra kā ne visai svarīgus ieteikumus


Te es biju slaidi plānojis paturēt kreisās puses riteņus uz valnīša, tikai, uzbraucot uz vaļņa, viņš izšķīda - tehniski it kā plāns izdevās

Un šī laikam bija pirmā reize, kad iegriezu savu astmātisko nabagu līdz galam, ejot augšā pa kalnu. Vai tas palīdzēja uzbraukt kalnā? Nē. Vai es uzbraucu kalnā? Arī nē.
Pēc Vanillas atkal sajutu aktuālu problēmu, kura kādu laiku nebija galvu maitājusi, bet te nu atkal uzradās -

Šis beidzot piespieda atkal normāli pārlīmēt miglinieku un sakrāmēt jaunas spuldzes, kas jau sen bija jādara.
Tad janvāra beigās sanāca 2x vienā nedēļas nogalē Ventspils-Rīga-Ventspils, atpakaļceļā otrā reizē ieskrēju pie čomiņa Tukuma pusē, un, laižoties lejā no kalna, mani sveicināja šis:

Nekā ļauna nedomādams, paraustīju plecus, galvā padomāju, cik tad sen nav liets līmenis bremžu eļļai - ā, nu jā, laiciņš pagājis, mh, viss normāli. Tukumā uzlēju līmeni, maucu tālāk, aizmirsu par to. 3 dienas vēlāk, braucot uz darbu, no rīta piešķīlu, atlaidu roceni, bet šitā sarkanā variācija par aladinu tā arī nenodzisa. Sapratu, ka nu būs šmuce kaut kur…

Un te, pie šofera riteņa tā arī atradās. Domāju, kā lai max smuki šito atrisina, bet beigās nospļāvos, uzliku mufti, savilku ašpadsmit reizes, un viss džimmi.
Tajā pašā vakarā "piekārtoju" stūres eļļas trubas, un nākamajā rītā visa eļļa bija pa zemi. Vajadzēja aiztikt, mh. Nu neko, eleganti reanimēju daļu no donora trubu galiem, savienoju ar šļaukas gabalu, savilcējiem, par cik tā ir atplūde un done.
Random ziemas snaps

Reizē ar pirmajiem pavasara pumpuriem noprovēju arī savus jaunākos diskus - Nissan R16 bleķiniekus. Disku/riepu kombo sver gan metrisko tonnu katrs


Reizē ar sniegu, savukārt, nokusa arī kapara kontakti pie gāzes balona

Wifi multivārsts

Atgādinājums sev par mūžīgo prokrastināciju un to, cik ļoti vajag mainīt balonu.
Ir daudz darbu iekrājušies, ko vajag izdarīt, bet pašlaik fuck brouts bez baigā stresa.
Peas out
Jāizdomā kaut ko uzrakstīt remontgrāmatā, pirms ir kaut kas jauns atkal, ko rakstīt

Iepriekšējā epizodē palikām pie akūta salona filtra trūkuma un puvušām skujām pečkas kastē. Atvēru aliexpressu, uzsūtīju salona filtru, kas paredzēts gandrīz Fronterai un arī uzliku. Tas gan neatrisināja skuju daudzumu kastē, bet nu tomēr




Sānu piezīme: Rudenī pēkšņi sāka svīst ciet logi, likās, ka filtrs taisa sū, izrāvu ārā filtru - izrādījās, ka pečkas radiatoram ir neliela nesaturēšana. Fuck. Nu neko, tam ir - status: pending.
Laikam neko sliktu nedarīju, neko lieku nesalauzu vasarā. Piesvarčīju slieksnīti, ar pirmo reizi izdabūju TA - ļoti ilgi pētīja LED papildniekus


Rudenī bijām visa famīlija Youngtimer 4x4 braucienā, tur viss smuki - 3niekos vilku ārā Geļiku no dubļiem, bet pietrūka dzīvsvara.



Nestādos priekšā, kā tur kaut kāds ikdienišķs universālis būtu ticis cauri. Es jau pats ar kāru aci skatījos uz priekšā esošajiem kokiem, domāju, ka vinča dabūs iepīpēt, bet tā arī izspolējos cauri.

Pirms ziemas vēl pamanījos samainīt vienu priekšējā kardāna krustiņu, jo izrādījās, ka švīkstoņa pie slodzes pazeminātajos ar sagrieztiem riteņiem bija tieši tas.

Tad kaut kāda ziema, bet ne gluži. Pašās decembra beigās pierīgā bija Vanilla, kurā atkal gribējās paārdīties. Es būtu gribējis broukt ar MT, jo tur bija kosmisks apjoms ar dubļiem, bet CSN gribēja, lai es brouts ar ziemenēm… Tā nu visu dienu spolēju, centos ar stūri norādīt, kur jābrouts, bet bobiks manus stūres inputus uztvēra kā ne visai svarīgus ieteikumus



Te es biju slaidi plānojis paturēt kreisās puses riteņus uz valnīša, tikai, uzbraucot uz vaļņa, viņš izšķīda - tehniski it kā plāns izdevās


Un šī laikam bija pirmā reize, kad iegriezu savu astmātisko nabagu līdz galam, ejot augšā pa kalnu. Vai tas palīdzēja uzbraukt kalnā? Nē. Vai es uzbraucu kalnā? Arī nē.

Pēc Vanillas atkal sajutu aktuālu problēmu, kura kādu laiku nebija galvu maitājusi, bet te nu atkal uzradās -

Šis beidzot piespieda atkal normāli pārlīmēt miglinieku un sakrāmēt jaunas spuldzes, kas jau sen bija jādara.
Tad janvāra beigās sanāca 2x vienā nedēļas nogalē Ventspils-Rīga-Ventspils, atpakaļceļā otrā reizē ieskrēju pie čomiņa Tukuma pusē, un, laižoties lejā no kalna, mani sveicināja šis:

Nekā ļauna nedomādams, paraustīju plecus, galvā padomāju, cik tad sen nav liets līmenis bremžu eļļai - ā, nu jā, laiciņš pagājis, mh, viss normāli. Tukumā uzlēju līmeni, maucu tālāk, aizmirsu par to. 3 dienas vēlāk, braucot uz darbu, no rīta piešķīlu, atlaidu roceni, bet šitā sarkanā variācija par aladinu tā arī nenodzisa. Sapratu, ka nu būs šmuce kaut kur…

Un te, pie šofera riteņa tā arī atradās. Domāju, kā lai max smuki šito atrisina, bet beigās nospļāvos, uzliku mufti, savilku ašpadsmit reizes, un viss džimmi.
Tajā pašā vakarā "piekārtoju" stūres eļļas trubas, un nākamajā rītā visa eļļa bija pa zemi. Vajadzēja aiztikt, mh. Nu neko, eleganti reanimēju daļu no donora trubu galiem, savienoju ar šļaukas gabalu, savilcējiem, par cik tā ir atplūde un done.
Random ziemas snaps

Reizē ar pirmajiem pavasara pumpuriem noprovēju arī savus jaunākos diskus - Nissan R16 bleķiniekus. Disku/riepu kombo sver gan metrisko tonnu katrs



Reizē ar sniegu, savukārt, nokusa arī kapara kontakti pie gāzes balona

Wifi multivārsts

Atgādinājums sev par mūžīgo prokrastināciju un to, cik ļoti vajag mainīt balonu.
Ir daudz darbu iekrājušies, ko vajag izdarīt, bet pašlaik fuck brouts bez baigā stresa.
Peas out

Last edited by andrams on 20 Apr 2025, 22:14, edited 1 time in total.
- petka17
- Posts: 7087
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Andrams | Frontera B
ļoti labs apdeids, gribam vēl
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8