Re: rufix's Ford Escort Cabrio XR3i
Posted: 21 Aug 2011, 19:19
a to turbo jau taa pat, skruveshanas iespeejas nejeegaa un diezgan vienkaarshi, betv kaa saka, apetiite rodas eedot, un visu laiku gribaas tik veel klaat un veel:))
Nu tu esi parliecinats par tiem 132 zirgirm, man no abiem aktuatoriem neviens netureja lielaku spiedienu, ka 0.2, a standarta laika, bija ap 1.55-1.6. Tapec nopirku eBay T3 aktuatoru un nu jau viss rukaadrago wrote:nu nez, man briiziem ar tiem pat 132 zirgiem bij lielas acis, ka kautkur pa pieskari neaiziet, a taa peec idejas ar saviem 170 - 180 zs man buutu pilniigi pietiekami. it seviskji njemot veeraa, ka peec taadas jaudas bremzu sisteema ljoti prasaas peec upgrade, kaarba buutiiba - jau kaa nepiecieshamiiba, sajuugs, shrusi, un veel visaadi siikumi noteikti.
peec buutiibas katrai mashiinai ir sava robezha liidz kurai vinju veel atmaksaajas patjuuneet, un peec kuras labaak, vienkaarshaak un leetaak jau ir nopirkt vienkaarshi citu auto, kuraa attieciigie raksturlielumi ir jau standartaa.
Laikam pārteicies 0,55 -0.66 standarttāAldis wrote:Nu tu esi parliecinats par tiem 132 zirgirm, man no abiem aktuatoriem neviens netureja lielaku spiedienu, ka 0.2, a standarta laika, bija ap 1.55-1.6. Tapec nopirku eBay T3 aktuatoru un nu jau viss rukaadrago wrote:nu nez, man briiziem ar tiem pat 132 zirgiem bij lielas acis, ka kautkur pa pieskari neaiziet, a taa peec idejas ar saviem 170 - 180 zs man buutu pilniigi pietiekami. it seviskji njemot veeraa, ka peec taadas jaudas bremzu sisteema ljoti prasaas peec upgrade, kaarba buutiiba - jau kaa nepiecieshamiiba, sajuugs, shrusi, un veel visaadi siikumi noteikti.
peec buutiibas katrai mashiinai ir sava robezha liidz kurai vinju veel atmaksaajas patjuuneet, un peec kuras labaak, vienkaarshaak un leetaak jau ir nopirkt vienkaarshi citu auto, kuraa attieciigie raksturlielumi ir jau standartaa.
Tieši tā tas OE vakumcilindrs ,aktuātors kuram iekšā ir atspere ar gadiem ir nolietojusies un nespēja noturēt turbīnas pārplūdes vārstu,neturēja spiedienu!Common problēma visiem veciem rst!drago wrote:man staaveeja turbodeveejs, taa ka spiedieni uzskataami bij monitoreejami.
par ¨aktuators netureeja¨ - man iisti nav izprotams. cik atceros, aktuators bij tas vakuumcilindrs, kursh virinaaja turbiinai paarpluudes vaarstu. vakuuma padoshana uz shamo tika kontroleeta, ja nemaldos, no iesprices ECU. ja tur caurumu / vakuuma nopluudes jebshu kaput pashai membraanai aktuatoraa nevaid, nezinu, kas tur vareetu netureet...
Gazi wrote:kaut kad pagājušo nedēļu braucu garām, nebūtu bijis ar kolēģi pa darba darīšanām, būtu piestājis. kaut ko pie garāžas krāmējies, XR3i stāvēja ārā.
un labi, ka izlaboji niku trīs postus augstāk uz Gsi2, a to domāju, ko tu no mani gribēji..