Sveiki! Forumā esmu jauniņais,tāpēc nenomētāt ar tomātiem!
Kādu laiku atpakaļ (vēlā rudenī) tiku pie 1988.gada Ford Escort Cabrio 1.6 XR3i.
Pirms tam bija VW Golf Mk2.

- Šis bija pirms kabrio.Bildēts ar superzoom tāpēc rozā. Bet tā sarkans Golfs. :D
Ekstras nav. Aaa! Viena ir-elektriskais jumts no rūpnicas,kas pašam jāsaliek. Jumts manuāli nolaižams. Līdzi iedeva motoriņu ar vienu cilindru. Otrs būs jāsameklē tuvākajā laikā. Virsū ir RS2000 kits-sliekšni un aizmugurējam bamperam "ad on". Priekšā arī bija "ad on" senos laikos (var redzēt tumšāku krāsu tajā vietā un dažus skrūves caurumumus).
Priecēja,ka filtra kastē bija K&N filtrs!

Taisnā izplūde=rezonātors+Bosima bundulis galā. Skaņa tukšgaitā (ar pāris caurumiem) bija tā kā Subaru tukšgaitā.

- Uz doto brīdi šāds. Bildes tieši pirms motora operācijas.
Mašīna nebija pirmā svaiguma. Redzamas vairāku "meistaru" pēdas. Tur tas darīts,tur šis. Kad paņēmu,tad bija sekojošas lietas:

Pielaist varēja ieslēdzot gabarītus-sūknis bija pievienots pie numura apgaismojuma.

Pēc pāris dienām gar vārsta vāku parādījās eļļa.

Pielaist no rītiem nevarēja,jo nedarbojās,t.s.,starta sprausla.

Rūsa arī bija šur tur līdusi ārā,kas piekrāsota ar otiņu.

Miglinieki arī "unknown" ražojuma 4 kantīgie. Pielikti pa taisno bez releja un ar istabas lampas slēdzi!

Un vēl visādi sīkumi.
Kapots bija ar buktītēm. Tika uzreiz meklēts cits vietā. Atradu. Beigās nopirku ar visu mašīnu,t.i.,vēl vienu kabrio-donoru. Tam nebija tikai sajūgs un starteris un daži sīkumi. Bet bija el. logi,kas tiks ielikti tagadējā kabriķī.
Sadarīts bija sekojošais:

Starta sprauslu uatsisīju uz pogu salonā. Pogu ieliku tur,kur nāk Fordiem tumbu balanss (Fordisti un tie,kas būs redzējuši zinās).

Sataisītas tuvās gaismas,ka vienu dienu pazuda!

Izrādās-releja kontakti siluši no slodzes. Pārliku uz blakus ligzdu pagarinot vadus.

Samainīta eļļa un filtrs.

Ik pa laikam pazuda sūknim kontakts.Vadi bija pielikti uz "puņķi". Tos čoms pielika,kad lika izpūtēju,kas nolūza pēc izbrauciena ziemā,bez jumta.

Sataisīts degvielas sūkņa relejs. Atradu,izņēmu ārā. Atjaucu vaļā-viens celiņš pārdedzis. Iepriekšējais īpašnieks teica,ka sūknis mainīts. Vecais sūknis laikam sitis ārā drošinātāju aiz vecuma vai cita iemesla dēļ,kur tika ielikts jaudīgāks drošinātājs,kas releju nobeidzis.
Celiņam "uzlēju alvu" pārskrēju pāri ar lodāmuru vēl dažām vietām un saliku atpakaļ. Ieliku atpakaļ. Atvienoju vadu no numura apgaismojuma (kur bija sūknis pielikts) un pielaidu bez problēmām. Super! Lieko vadu amputēju.
Tas laikam viss! Pārējie izklāsti turpmāk!
Paldies par uzmanību!
