Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

pilots wrote:Man ir sada problema, meginashu saprotami pastastiit. Kad pabrauc kaadu laiku un pec tam noslape, pastav kaadu bridi un tad pa patraboku tosolu sita atpakalj, sakuma uzreiz pirma doma nedzesee ka vajag kkas motoru, bet temp nekad vairaak pa kkadi 100 (MAX) nebija uzkapusi, ar to itkaa tiku galaa radiatoriem releji bija apsubejushi, rezultata stradaja tikai 1 un lenajaa atrumaa, beigaas dabuju lai stradaa abi un abos atrumos. BET tas tosols joprojam kad apstajos tek araa :evil: temp. pirms noslapeshanas ir apm 90 (biku zem), bet kad pec 1min iesleedz aizdzedzi uzkapj nedaud, apmeram lidz 95 +-.

gari sanaaca, bet kaadam ir kadas idejas kaa tikt no taa sulojoshaa tosola valjaa?
tas, ka temp. uzkāpj pēc noslāpēšanas ir pilnīgi normāli - motors ir karsts un netiek dzesēts, tāpēc arī vēl mazliet uzsilst ;)
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
pilots
Posts: 77
Joined: 13 Apr 2009, 13:11
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by pilots »

par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

pilots wrote:par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
līmenis nav par augstu?
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
roliss
Posts: 286
Joined: 21 Mar 2006, 16:30
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by roliss »

MieziC wrote:Man tāds jautājums - kādu aizmugurējo rumbas gultni jūs ieteiktu... jo iepriekšējais ko nopirku izvilka kādus 4 mēnešus
Nepareizi taatad bija iepreseets gultnis, taa jau var maniit ik peec katra meenesha.
http://www.200sx.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
pilots
Posts: 77
Joined: 13 Apr 2009, 13:11
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by pilots »

rogji limenis ir ok, nesaprotu sitaadu fignju, daudz kas ir bijis bet nu sitaads gljuks. gan jau kaads mehanikis palasiis sito topicu un dos kaadu pavedienu, ar ko vispaar saakt.
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17275
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Kad motors ir sasniedzis darba temperatūru paspaidi tosola lielās trubas. Ar roku vari saspiest viņas vai nē?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
ImI
Posts: 490
Joined: 23 Oct 2008, 19:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ImI »

pilots wrote:par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
runa latviski - kas ir patraboks ?
iespejams, ka izplešanas trauka vacinsh isti nestraadaa :neka:
User avatar
riibeklis
Posts: 233
Joined: 19 Jun 2006, 16:49
Location: Rīga/mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by riibeklis »

Rihy wrote:Man tāds jautājums - kā regulē blow off vārtu? Pasen atpakaļ Traubergi to izdarīja, bet nu atkal ir slikti. Slikti - izpūstais gaiss nav izteikts, bet tāds švakāks un saraustītāks. Pēc regulēšanas bija viss :cool: Atskrūvēju vaļā, tur tikai viena vienīga atspere :neka: Nav poņas, kas jādara :roll:
Ir vēl variants, ka nepūš tā vairs tāpēc, ka spiediens turbīnai ir mazāks. Bija 1.3 bar, bet tas ar veco T, tagad ir nedaudz zem 1a.
Varbūt kāds var kaut ko ietekt? :roll:

Gadiena viņš neregulejas ar atsperēm :roll:

reku bilde no edzz85 topika >
Image

reku topic > http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... c&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;

reku kauds skaidrojums par atsperem (pedejais posts) > http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... res#332279" onclick="window.open(this.href);return false;

a v arbut es te pilnigas auzas staastu :D
:roll:
Last edited by riibeklis on 10 Jul 2009, 17:37, edited 2 times in total.
vwmotion.lv :naac:
User avatar
Val
Posts: 368
Joined: 01 Sep 2007, 14:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Val »

izskatās pēc parasta stock bypass :D
80tq gte = 150 poniji un 1 ēzelis :D
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Rihy »

Nedomāju, ka man nāca līdzi citas atsperes. Citādāks nedaudz man tas vārsts ir ;) Un regulējas visticamāk ar atsperi, jo citādāk tur nav kam regulēties.
User avatar
Martinss
Posts: 4932
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Šodien mēģinot iegūt efektu, saskārāmies ar ahujeno defektu. Fiška tāda, ka likām tiltu no cosworth, kur ir bloķis. Tam tiltam naaca disku bremzes, bet lielaakaa probleema ka taas disku bremzes bija lielaakas nekaa standarta sierrim prieksheejaas. Nu vot, sadabuujaam bremzes visas (supporti + diski + kluči) no 2.9 scorpio cosworth - viss gerai, dereeja, tik priekshaa vajadzeeja biku papisties, lai dabuutu supportus virsuu, bet viss sanaaca. Fishka ir taada, ka prieksha vispaar nebremzee, bet aizmugure minimaali un taa pat raustaas. Bremzes atgaisotas pareizi - viss tur ir chotka. Viens choms no sierrakluba teica, ka pie vainas vareetu buut, ka standarta bremzhu cilindriitis nespeej sapumpeet uz visiem supportiem, jo 2.9 skorpja supporti ir a waaaaay lielaaki kaa sierras defaultie. Vai tas vareetu buut par iemeslu, kaapeec bremzes gandriiz vai nestraadaa? Pedaalis arii diezgan viegli iet gandriiz liidz griidai, pashaa galaa tik paradaas kaads spiediens pedaalim. :roll:
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis! :)
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība :D
ImageImage
User avatar
GirtzB
Posts: 2333
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

Lambertino wrote:varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis! :)
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība :D
eu kas tev tur par megaķīmiju, e36 m3 ir lielākais pieejamais galvenais bremžu cilindrs, ja tev bremzes ņem par vēlu, t.i. pedālim pie gājiena apakašas, tad gan jau stāv e36 32x cilindrs, marš uz šrotu pēc 25mm cilindra, jams neko nemaksā, tikkai paskaties lai izvadi un bačoka montāžas vietas sakrīt..., der no praktiski dajebkā(e34/e32/e38), galvenais diametrs
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
GirtzB
Posts: 2333
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

Martinss wrote:Šodien mēģinot iegūt efektu, saskārāmies ar ahujeno defektu. Fiška tāda, ka likām tiltu no cosworth, kur ir bloķis. Tam tiltam naaca disku bremzes, bet lielaakaa probleema ka taas disku bremzes bija lielaakas nekaa standarta sierrim prieksheejaas. Nu vot, sadabuujaam bremzes visas (supporti + diski + kluči) no 2.9 scorpio cosworth - viss gerai, dereeja, tik priekshaa vajadzeeja biku papisties, lai dabuutu supportus virsuu, bet viss sanaaca. Fishka ir taada, ka prieksha vispaar nebremzee, bet aizmugure minimaali un taa pat raustaas. Bremzes atgaisotas pareizi - viss tur ir chotka. Viens choms no sierrakluba teica, ka pie vainas vareetu buut, ka standarta bremzhu cilindriitis nespeej sapumpeet uz visiem supportiem, jo 2.9 skorpja supporti ir a waaaaay lielaaki kaa sierras defaultie. Vai tas vareetu buut par iemeslu, kaapeec bremzes gandriiz vai nestraadaa? Pedaalis arii diezgan viegli iet gandriiz liidz griidai, pashaa galaa tik paradaas kaads spiediens pedaalim. :roll:
meklē lielāka diametra galveno bremžu cilindru...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

GirtzB wrote:
Lambertino wrote:varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis! :)
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība :D
eu kas tev tur par megaķīmiju, e36 m3 ir lielākais pieejamais galvenais bremžu cilindrs, ja tev bremzes ņem par vēlu, t.i. pedālim pie gājiena apakašas, tad gan jau stāv e36 32x cilindrs, marš uz šrotu pēc 25mm cilindra, jams neko nemaksā, tikkai paskaties lai izvadi un bačoka montāžas vietas sakrīt..., der no praktiski dajebkā(e34/e32/e38), galvenais diametrs
Man jau nav emk :urb:

Es domāju, ka tās visas ir bauskas nedodelkas :dusma: Pašreiz man tās bremzes neinteresē, varētu gāzēt arī ar tādām kā ir, bet nav ar ko gāzēt :D
ImageImage
User avatar
GirtzB
Posts: 2333
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

p.s. galvenais cilindrs ja nemaldos 15 - 20 ls šrotā :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

GirtzB wrote:p.s. galvenais cilindrs ja nemaldos 15 - 20 ls šrotā :D
Nu šitas jau vēl dārgi, šķiet, ka esi uzmests :urb:
ImageImage
User avatar
GirtzB
Posts: 2333
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

šitas bija pirms gadiem 4-triem
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Martinss
Posts: 4932
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Diezgan pastulbs jautājums, bēet vakumņiks jau nebūs jāmaina, ja tiek likts lielāks cilindrītis?
User avatar
GirtzB
Posts: 2333
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

atkarībā no cilindra, ja stiprinājuma vietas nemainās, tad nebūs jāmaina...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Locked