tas, ka temp. uzkāpj pēc noslāpēšanas ir pilnīgi normāli - motors ir karsts un netiek dzesēts, tāpēc arī vēl mazliet uzsilstpilots wrote:Man ir sada problema, meginashu saprotami pastastiit. Kad pabrauc kaadu laiku un pec tam noslape, pastav kaadu bridi un tad pa patraboku tosolu sita atpakalj, sakuma uzreiz pirma doma nedzesee ka vajag kkas motoru, bet temp nekad vairaak pa kkadi 100 (MAX) nebija uzkapusi, ar to itkaa tiku galaa radiatoriem releji bija apsubejushi, rezultata stradaja tikai 1 un lenajaa atrumaa, beigaas dabuju lai stradaa abi un abos atrumos. BET tas tosols joprojam kad apstajos tek araatemp. pirms noslapeshanas ir apm 90 (biku zem), bet kad pec 1min iesleedz aizdzedzi uzkapj nedaud, apmeram lidz 95 +-.
gari sanaaca, bet kaadam ir kadas idejas kaa tikt no taa sulojoshaa tosola valjaa?
Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


Re: Tehniska rakstura diskusijas
par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Tehniska rakstura diskusijas
līmenis nav par augstu?pilots wrote:par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


Re: Tehniska rakstura diskusijas
Nepareizi taatad bija iepreseets gultnis, taa jau var maniit ik peec katra meenesha.MieziC wrote:Man tāds jautājums - kādu aizmugurējo rumbas gultni jūs ieteiktu... jo iepriekšējais ko nopirku izvilka kādus 4 mēnešus
http://www.200sx.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
rogji limenis ir ok, nesaprotu sitaadu fignju, daudz kas ir bijis bet nu sitaads gljuks. gan jau kaads mehanikis palasiis sito topicu un dos kaadu pavedienu, ar ko vispaar saakt.
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17309
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kad motors ir sasniedzis darba temperatūru paspaidi tosola lielās trubas. Ar roku vari saspiest viņas vai nē?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Tehniska rakstura diskusijas
runa latviski - kas ir patraboks ?pilots wrote:par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
iespejams, ka izplešanas trauka vacinsh isti nestraadaa :neka:
- riibeklis
- Posts: 233
- Joined: 19 Jun 2006, 16:49
- Location: Rīga/mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Rihy wrote:Man tāds jautājums - kā regulē blow off vārtu? Pasen atpakaļ Traubergi to izdarīja, bet nu atkal ir slikti. Slikti - izpūstais gaiss nav izteikts, bet tāds švakāks un saraustītāks. Pēc regulēšanas bija vissAtskrūvēju vaļā, tur tikai viena vienīga atspere :neka: Nav poņas, kas jādara
Ir vēl variants, ka nepūš tā vairs tāpēc, ka spiediens turbīnai ir mazāks. Bija 1.3 bar, bet tas ar veco T, tagad ir nedaudz zem 1a.
Varbūt kāds var kaut ko ietekt?
Gadiena viņš neregulejas ar atsperēm
reku bilde no edzz85 topika >

reku topic > http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... c&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
reku kauds skaidrojums par atsperem (pedejais posts) > http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... res#332279" onclick="window.open(this.href);return false;
a v arbut es te pilnigas auzas staastu
Last edited by riibeklis on 10 Jul 2009, 17:37, edited 2 times in total.
vwmotion.lv 
-
Rihy
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Nedomāju, ka man nāca līdzi citas atsperes. Citādāks nedaudz man tas vārsts ir
Un regulējas visticamāk ar atsperi, jo citādāk tur nav kam regulēties.
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Šodien mēģinot iegūt efektu, saskārāmies ar ahujeno defektu. Fiška tāda, ka likām tiltu no cosworth, kur ir bloķis. Tam tiltam naaca disku bremzes, bet lielaakaa probleema ka taas disku bremzes bija lielaakas nekaa standarta sierrim prieksheejaas. Nu vot, sadabuujaam bremzes visas (supporti + diski + kluči) no 2.9 scorpio cosworth - viss gerai, dereeja, tik priekshaa vajadzeeja biku papisties, lai dabuutu supportus virsuu, bet viss sanaaca. Fishka ir taada, ka prieksha vispaar nebremzee, bet aizmugure minimaali un taa pat raustaas. Bremzes atgaisotas pareizi - viss tur ir chotka. Viens choms no sierrakluba teica, ka pie vainas vareetu buut, ka standarta bremzhu cilindriitis nespeej sapumpeet uz visiem supportiem, jo 2.9 skorpja supporti ir a waaaaay lielaaki kaa sierras defaultie. Vai tas vareetu buut par iemeslu, kaapeec bremzes gandriiz vai nestraadaa? Pedaalis arii diezgan viegli iet gandriiz liidz griidai, pashaa galaa tik paradaas kaads spiediens pedaalim. 
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis!
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība


Re: Tehniska rakstura diskusijas
eu kas tev tur par megaķīmiju, e36 m3 ir lielākais pieejamais galvenais bremžu cilindrs, ja tev bremzes ņem par vēlu, t.i. pedālim pie gājiena apakašas, tad gan jau stāv e36 32x cilindrs, marš uz šrotu pēc 25mm cilindra, jams neko nemaksā, tikkai paskaties lai izvadi un bačoka montāžas vietas sakrīt..., der no praktiski dajebkā(e34/e32/e38), galvenais diametrsLambertino wrote:varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis!![]()
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
meklē lielāka diametra galveno bremžu cilindru...Martinss wrote:Šodien mēģinot iegūt efektu, saskārāmies ar ahujeno defektu. Fiška tāda, ka likām tiltu no cosworth, kur ir bloķis. Tam tiltam naaca disku bremzes, bet lielaakaa probleema ka taas disku bremzes bija lielaakas nekaa standarta sierrim prieksheejaas. Nu vot, sadabuujaam bremzes visas (supporti + diski + kluči) no 2.9 scorpio cosworth - viss gerai, dereeja, tik priekshaa vajadzeeja biku papisties, lai dabuutu supportus virsuu, bet viss sanaaca. Fishka ir taada, ka prieksha vispaar nebremzee, bet aizmugure minimaali un taa pat raustaas. Bremzes atgaisotas pareizi - viss tur ir chotka. Viens choms no sierrakluba teica, ka pie vainas vareetu buut, ka standarta bremzhu cilindriitis nespeej sapumpeet uz visiem supportiem, jo 2.9 skorpja supporti ir a waaaaay lielaaki kaa sierras defaultie. Vai tas vareetu buut par iemeslu, kaapeec bremzes gandriiz vai nestraadaa? Pedaalis arii diezgan viegli iet gandriiz liidz griidai, pashaa galaa tik paradaas kaads spiediens pedaalim.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Man jau nav emkGirtzB wrote:eu kas tev tur par megaķīmiju, e36 m3 ir lielākais pieejamais galvenais bremžu cilindrs, ja tev bremzes ņem par vēlu, t.i. pedālim pie gājiena apakašas, tad gan jau stāv e36 32x cilindrs, marš uz šrotu pēc 25mm cilindra, jams neko nemaksā, tikkai paskaties lai izvadi un bačoka montāžas vietas sakrīt..., der no praktiski dajebkā(e34/e32/e38), galvenais diametrsLambertino wrote:varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis!![]()
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība
Es domāju, ka tās visas ir bauskas nedodelkas


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Nu šitas jau vēl dārgi, šķiet, ka esi uzmestsGirtzB wrote:p.s. galvenais cilindrs ja nemaldos 15 - 20 ls šrotā


- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Diezgan pastulbs jautājums, bēet vakumņiks jau nebūs jāmaina, ja tiek likts lielāks cilindrītis?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
atkarībā no cilindra, ja stiprinājuma vietas nemainās, tad nebūs jāmaina...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.