спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- spainis666
- Posts: 521
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
youyouyou, darbi nerimstas ne uz mirkli
gatavojamies Teperītim, gribētos beidzot norm nobraukt
sataisīju spoles pa taisno uz svecēm, lai nav lieku vadu, viss ir pa taisno un aiziet
šito visu nafig..

..ar Fretkas palīdzību no Gustiņa dabūta plāksne un aiziet...

liekas būs diezgan ok

tād nākamais uzdevums bija piesēdināt aizmuguri, lai ir super super saķerīte un labāk vadās
pirms, itkā vajadzētu būt stock kompakta atsperēm

ar e30 ''sarkanajām''
bet nu būs pa nedaudz vairāk kā centimetru augstāk...visdrīzāk

nav brīnums, ka likās ka mašīna stāv šķībi

garage laif
vēl šis tas atlicis, bet pa lielam auto gatavs.


gatavojamies Teperītim, gribētos beidzot norm nobraukt

sataisīju spoles pa taisno uz svecēm, lai nav lieku vadu, viss ir pa taisno un aiziet

šito visu nafig..

..ar Fretkas palīdzību no Gustiņa dabūta plāksne un aiziet...

liekas būs diezgan ok

tād nākamais uzdevums bija piesēdināt aizmuguri, lai ir super super saķerīte un labāk vadās

pirms, itkā vajadzētu būt stock kompakta atsperēm

ar e30 ''sarkanajām''

bet nu būs pa nedaudz vairāk kā centimetru augstāk...visdrīzāk

nav brīnums, ka likās ka mašīna stāv šķībi


garage laif

vēl šis tas atlicis, bet pa lielam auto gatavs.

- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Lai veicas! Minišoseja, cik saprotu, nav plānā, jo šis grunts urklis, ne?
EVO X SST / RACE CAR INCOMING


- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
ir, ir doma par minišoseju. kādu treniņu pamēģināt, lai saprastu kas tas ir par zvēru tā minišosejaArchuks wrote:Lai veicas! Minišoseja, cik saprotu, nav plānā, jo šis grunts urklis, ne?

būs tādas asfaltīgas riepas uz r16, šosejai atlikts tika ipriekšu nomest vēl lejā

šodien uztaisīta savirze, -1.65* sagāzta priekša ar ghetto paņēmieniem


- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Toč labs! Vēl kādu citu kompotiņu piemeklēt un tāds kā tusiņš trasē sanāksFoxijs wrote:Būtu labs kādu minišosejas treniņu kopā nogāzt:kompotpower:

- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
tas tik būtu kaut kas! super, SUPER!Fretka wrote:Toč labs! Vēl kādu citu kompotiņu piemeklēt un tāds kā tusiņš trasē sanāksFoxijs wrote:Būtu labs kādu minišosejas treniņu kopā nogāzt:kompotpower:
noteikti jāsavācas kādreiz kopā!
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Interesanti ka tu tomēr ar spolēm izdomāji grūtākos ceļu - bez svečvadiem. Kaut arī autosportā vairums cenšas tieši spoles attālināt no motora, noslēpt no mitruma un karstuma tālāk no galvas.
Arī sev apsveru domu likt svečvadus un spoles blakus, bet no performance ziņas motoram kurš griežas līdz 8k Max nav jēga no plug un spolēm. Bet es nosliecos uz kompaktumu un smukumu. Tavā gadījumā
huizin vai smukums spēlē lomu.
Arī sev apsveru domu likt svečvadus un spoles blakus, bet no performance ziņas motoram kurš griežas līdz 8k Max nav jēga no plug un spolēm. Bet es nosliecos uz kompaktumu un smukumu. Tavā gadījumā

"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Spoiler
Show
Hancels wrote:Foxijs wrote:Es redzēju tur tādz dzeltens gāž, tas arī 318 is


Vairāk kā 2 gadus.
Spoiler
Show

- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
ehh, lai jau paliek tie biezo motori buržujiem...
tātad pirmais vasaras sprints aizvadīts, mašīna gandrīz izturējusi, kā jau sportā pienākas, viss notiek pirms gonkas
iepriekšējajā vakarā samainīju ārējo balsta šarnīru, kurš čīkstēja, un izrādās arī jau labi kustējās, ko gan nevarēja nemaz dzirdēt
un piecēlām aizmuguri pa pusotru sanķiku.
tālāk pēdējais vakars pirms gonkas, savācu ripuļus, beidzot sporta riepas

samontēju, izskatās labi

tālāk braucam uz krāsotavu, lai nedaudz piepucētu un viss būtu tad gatavs... pa ceļam normālas čūskas taisam lai saprastu kā turās un tā. iebraucu krāsotavā, noslāpētam grozu stūri, lai saprastu cik traki ķeras riepas pret lanžeronu un herasj, aiziet pa brīvo
standarta e36 problēma..protams, labi ka tas notika tagad un stāvot uz vietas

tālāk protams sročna vajag nomainīt, pirmais variants bija salikt esošo pa cieto, pagaidu variantā

bet sūdu, protams, viens krustiņš nespēj to visu tā čotka sagrozīt un ķērās stūre, tālāk zvans čomam, un braucam pēc e34 krustiņa

kamēr izjaucu, saliku, izjaucu, izjaucu e34, saliku šito, pusnakts klāt
un nekas skaistumam netika paspēts sadarīt, tik cik līmes pēdas no noplēstajiem numuriem notīrītas
kkādos 1nos naktī samazgājām to lamatu un jābrauc gulēt pāris stundas

parks gana pilns

gonka tika aizvadīta bez nekādiem trakiem starpgadījumiem, vien buferi dabūja trūkties, nolūza izpūtējs aiz vidus bunduļa, bet veiksmīgi, un nenokrita, ūn motors uzkarstot eļļai sāka dīvaini skanēt, kā padzisa, viss norm, nu neskaitot ķēdes grabēšanu..kgan mož tā bij tā pati ķēde, tikai stiprāk
oi... BET tika sataisīts uz vietas

aizmugures buferis, kā vienu reizi tika norauts, tā pēctam pēc katra brauciena...nu vismaz Kretīna... bija jāliek atpakaļ pa jaunu

jauna izpūtēja vieta

pēc gonkas varēja braukāties, kko paākstījāmies, amītis atkal atskrūvējās, bet gana ātri tika atklāts un pievilkts
braukājām tik ilgi kamēr praktiski beidzās bendzīns, sāka raustīties, tad metām mieru

kko prikola pēc iefilmējām
es prātīgi » Skatīties Youtube
Arča ne tik prātīgi bet ar kļūdiņu » Skatīties Youtube
kkā tā pagaidām,
un nu...atpakaļ uz garāžu


tātad pirmais vasaras sprints aizvadīts, mašīna gandrīz izturējusi, kā jau sportā pienākas, viss notiek pirms gonkas

iepriekšējajā vakarā samainīju ārējo balsta šarnīru, kurš čīkstēja, un izrādās arī jau labi kustējās, ko gan nevarēja nemaz dzirdēt

un piecēlām aizmuguri pa pusotru sanķiku.
tālāk pēdējais vakars pirms gonkas, savācu ripuļus, beidzot sporta riepas


samontēju, izskatās labi


tālāk braucam uz krāsotavu, lai nedaudz piepucētu un viss būtu tad gatavs... pa ceļam normālas čūskas taisam lai saprastu kā turās un tā. iebraucu krāsotavā, noslāpētam grozu stūri, lai saprastu cik traki ķeras riepas pret lanžeronu un herasj, aiziet pa brīvo

standarta e36 problēma..protams, labi ka tas notika tagad un stāvot uz vietas


tālāk protams sročna vajag nomainīt, pirmais variants bija salikt esošo pa cieto, pagaidu variantā

bet sūdu, protams, viens krustiņš nespēj to visu tā čotka sagrozīt un ķērās stūre, tālāk zvans čomam, un braucam pēc e34 krustiņa

kamēr izjaucu, saliku, izjaucu, izjaucu e34, saliku šito, pusnakts klāt


kkādos 1nos naktī samazgājām to lamatu un jābrauc gulēt pāris stundas


parks gana pilns

gonka tika aizvadīta bez nekādiem trakiem starpgadījumiem, vien buferi dabūja trūkties, nolūza izpūtējs aiz vidus bunduļa, bet veiksmīgi, un nenokrita, ūn motors uzkarstot eļļai sāka dīvaini skanēt, kā padzisa, viss norm, nu neskaitot ķēdes grabēšanu..kgan mož tā bij tā pati ķēde, tikai stiprāk

oi... BET tika sataisīts uz vietas


aizmugures buferis, kā vienu reizi tika norauts, tā pēctam pēc katra brauciena...nu vismaz Kretīna... bija jāliek atpakaļ pa jaunu


jauna izpūtēja vieta
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

pēc gonkas varēja braukāties, kko paākstījāmies, amītis atkal atskrūvējās, bet gana ātri tika atklāts un pievilkts

braukājām tik ilgi kamēr praktiski beidzās bendzīns, sāka raustīties, tad metām mieru


kko prikola pēc iefilmējām
es prātīgi » Skatīties Youtube
Arča ne tik prātīgi bet ar kļūdiņu » Skatīties Youtube
kkā tā pagaidām,
un nu...atpakaļ uz garāžu


- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
bija doma, bet nav jēgas īsti, jo nav bijušas problēmas pieraut un uzbloķēt arī standartu, te vnk Arča uzbloķēja priekšu, tāpēc izslīdēja, ja par to domāFretka wrote:Vai nebūtu laiks hidro rūķim?:pistaisni_japierauj:

- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
yoyo yoo
dzirdēju ka tuvojas kādas gonkāāās, tāpēc kompakts tām netiek gatavots..
reāli tā arī ir, tiek vnk salabotas iepriekšējās nepilnības
atradās pāris foto no Tepera
rally

ir pamatotas aizdomas, ka moldings priekšā ritenim, ir no šīs pašas mašīnas

tātad, bija runa par to ka nolūza izpūtējs, nu jā, plus karstuma aizsarga arī vairs nav, nav viņš tik ļoti vajadzīgs
turbo soma...tfu liesmu slāpētāja soma

oppan
vietā iemetināju citu, nedaudz garāku, viss tiptop

stāsts no mpack life...
nomnom

tālāk, sāka kustēties stūre, uz augšu/leju, uz sāniem,
norāvu stūri, nomainīju gultni kas tur nāk, nekādu izmaiņu
parādījās, pēc stūres krustiņa maiņas un pastiprnājās pēc tam gonkā. Viens kolēga teica, ka mož visa kalonka ir iesitusies uz salonu kad mainīju/situ virsū krustiņu, hz, mēģināju pasist atpakaļ...nesanāca
jo rēāli tas variants liekas varētu būt pareizs, bet, atpakaļ tā kalonka nesitās, jo noraujot stūri, ir divi tie gredzeni, pirmais uzreiz aiz stūres, otrs aiz tā sprostgredzena, ja to otro pispiež nedaudz pie gulņa, viss ir ok, respektīvi ,ja kalonkas stienis būtu pa kādi 5mm dziļāk viņs arī to gredzenu piespiestu, bet tagad vins tur brīvi slidinās

kustās biš mazāk, bet nu kā vajag vēl nav :/

un tad pats skumjākais brīdis....
m poket gōne..... tik daudz skaistu brīžu kopā...bet tur vairs tiešām nebija ko salapīt


kā arī pēdējais sitiens pret riepu ir bijis gana letāls, balku knapi varēja noņemt, jo biaj tik līka ka dūrās restē zem lukturiem, un kronšteins arī galīgi aizlocījeis prom, nācās zu 1nas skrūves pievilkt jauno buferi

tad vēl atradām kur palika centrālā

utttt...kkad drīz iemetīšu vēl kādu apdeitu ganjau, cīnamies ar putekļiem salonā, nēnormāli nāk iekšā putekļi, no bagāžas nodalījuma, vainīgie elementi itkā nodiagnosticēti, būs atskaite
dzirdēju ka tuvojas kādas gonkāāās, tāpēc kompakts tām netiek gatavots..
reāli tā arī ir, tiek vnk salabotas iepriekšējās nepilnības

atradās pāris foto no Tepera
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
rally

ir pamatotas aizdomas, ka moldings priekšā ritenim, ir no šīs pašas mašīnas



tātad, bija runa par to ka nolūza izpūtējs, nu jā, plus karstuma aizsarga arī vairs nav, nav viņš tik ļoti vajadzīgs

turbo soma...tfu liesmu slāpētāja soma
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

oppan
vietā iemetināju citu, nedaudz garāku, viss tiptop

stāsts no mpack life...
nomnom

tālāk, sāka kustēties stūre, uz augšu/leju, uz sāniem,
norāvu stūri, nomainīju gultni kas tur nāk, nekādu izmaiņu

parādījās, pēc stūres krustiņa maiņas un pastiprnājās pēc tam gonkā. Viens kolēga teica, ka mož visa kalonka ir iesitusies uz salonu kad mainīju/situ virsū krustiņu, hz, mēģināju pasist atpakaļ...nesanāca

jo rēāli tas variants liekas varētu būt pareizs, bet, atpakaļ tā kalonka nesitās, jo noraujot stūri, ir divi tie gredzeni, pirmais uzreiz aiz stūres, otrs aiz tā sprostgredzena, ja to otro pispiež nedaudz pie gulņa, viss ir ok, respektīvi ,ja kalonkas stienis būtu pa kādi 5mm dziļāk viņs arī to gredzenu piespiestu, bet tagad vins tur brīvi slidinās


kustās biš mazāk, bet nu kā vajag vēl nav :/

un tad pats skumjākais brīdis....
m poket gōne..... tik daudz skaistu brīžu kopā...bet tur vairs tiešām nebija ko salapīt




kā arī pēdējais sitiens pret riepu ir bijis gana letāls, balku knapi varēja noņemt, jo biaj tik līka ka dūrās restē zem lukturiem, un kronšteins arī galīgi aizlocījeis prom, nācās zu 1nas skrūves pievilkt jauno buferi


tad vēl atradām kur palika centrālā

utttt...kkad drīz iemetīšu vēl kādu apdeitu ganjau, cīnamies ar putekļiem salonā, nēnormāli nāk iekšā putekļi, no bagāžas nodalījuma, vainīgie elementi itkā nodiagnosticēti, būs atskaite
