Ledus sakustējies. Tā kā neviens negribēja pirkt viņu, sapratu, ka jābrauc pašam. Ātri vien atcerējos par vienu m20b20 tricāru, kas stāv netālu no Cēsīm. Vedu sarunas un beigās ieguvu viņu savā īpašumā par 175ls.
Tātad, kas viņam labs? m20b20, lielais reduktors(neesmu 100% pārliecināts, likās, ka redzēju, bet moš kļūdos), mtech1 stūre, check kompis, 6 pogu obc, dig. plkst, sedana melnās abšifkas, priekšā ventilējamās bremzes(+ 6cyl atsperes), labs kapots, durvis, rezerves rata vieta(metināšu savam) un taisns labās puses lanžerons.
Te bildes :
Attransportētās dienas vakarā izvācu bagažnieka saturu -
Tikko iedzīts boksā
Te jau sākts jaukt
Motoru uz vietas, kad braucu skatīties, nevarējam dzīvu dabūt. Beigās šo to izdarot - aizgāja. Glupi strādādams, bez tukšgaitas utt.

Zināju, ka gofras vaina, tādēļ ņēmu tāpat. Kad attransportējām ar evakuātoru pie darba, sanāca tā, ka noripināt nevarēja. Ar izpūtēju ierakās zemē un pa ceļam vēl karājošos degvielas sūkni norāva(protams, pēctam evakuātros pabrauca uz priekšu un viss čībā).

Aizvakar ņēmos likt atpakaļ sūkni, bet nesanāca piešķilt.

Sākumā uzsita, pēctam pa tukšo griez(ātri apnika, jo bija jābrauc jau prom). Vakar aizgāju, ar sūkni pasūknēju ārā degvielu no bākas kanniņā, iemetu sūkni tur un piešķīlu.

Pēctam pieliku sūkni atpakaļ pie bākas un gāja tāpat.

Tad nācās viņu pārdzīt uz boksu(vēl var redzēt ar jaunajām trubām manu samoģelu). Iedarbināju, sāku braukt un jebaķ kāds rāviens laižot sajūgu.

Burtiski atmetu sajūgu un nevis noslāpa, bet nospolēja.

Ārā nekādu supertestu nespēju veikt, jo virsū vasaras riepas, bet skan labi un sajūgs ir ļoti, ļoti ass, un motors pat nepagurst laižot sajūgu.

gofra nomainīta un tukšgaita ir laba, strādā motors arī kā vajag.
Tas tā - garākam tekstam.