Page 2 of 5

Posted: 08 Mar 2007, 12:46
by vp_
hazaa wrote:un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas ;)
nu a piemeeram klokjenes tiem motoriem naak vienaadas? piem, T versijai nav kkaada izturiigaaka?

Posted: 08 Mar 2007, 12:56
by ParaTr00per
crashiks wrote:
hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.

Posted: 08 Mar 2007, 13:02
by Wu-Ryder
ParaTr00per wrote:
crashiks wrote:
hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
Davai, bez apvainojumiem un cita izteikumiem par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.

Posted: 08 Mar 2007, 13:04
by hazaa
ParaTr00per wrote:
crashiks wrote:[quote="hazaaEsi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
nu pec lv standartiem daleja taisniba tev ir ;)

bet nu es girbu pameginat daudz vairak par 200zs, un pameginat kas un ka :) tad jau redzes, bet nu sakuma jaizdoma uz ko isti iet turbo vai charger....

p.s. tracina sis izveles :D

Posted: 08 Mar 2007, 13:05
by hazaa
Wu-Ryder wrote: par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
prieks 250-300 zirgiem var iztikt ar c20let ieksam ;)

Posted: 08 Mar 2007, 13:06
by Lord
Tām jaudām, ko tu vēlies panākt kompresors neder ;) tikai ļurba ;)

Posted: 08 Mar 2007, 13:10
by Wu-Ryder
hazaa wrote:
Wu-Ryder wrote: par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
prieks 250-300 zirgiem var iztikt ar c20let ieksam ;)
tas bija domats kaa relativs jedziens lai nebutu parspilejumu!!! :evil:
labi - piemeram 600Zs

Posted: 08 Mar 2007, 13:23
by ParaTr00per
Wu-Ryder wrote:Davai, bez apvainojumiem un cita izteikumiem par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
par tavu sapraata daudzumu visu jau vienreiz noskaidrojaam. ;)

c20let uz 280zs dziivos ar stock kjeskaam. 850EUR - http://www.vmax.de/html/c20let.html :) paskaties taalaak, tur ljoti skaisti ir saziimeec, kas, ko, cik un kaa. tur arii var redzeet, ka ja netiek domaac par 350+ Zs, tad turbo dzineeja paarbuuve buus daudz leetaaka.
Lord wrote:Tām jaudām, ko tu vēlies panākt kompresors neder ;) tikai ļurba ;)
ahem... tieshaam nau dzirdeec par auto ar >300zs un kompresoru? ;) roots tipa kompresoram gan efektiivais virsspiediens izejaa bija tikai 1.2bar, betnu ir arii skruuves tipa kompresori piem, kas liidz +2bar turees. :)

hazaa, tad mosh "oglasitje vesj spisok pozhaluista". :) kam auto buus paredzeec, ko beigaas gribi ieguut un taa kaukaa. citaad tie "daudz vairaak par 200zs" izklausaas peec kaukaa taada, kas pa koplietoshanas celjiem nebuus braucams...

Posted: 08 Mar 2007, 13:30
by Wu-Ryder
oki, par manu sapratu un ta daudzumu katrs var spriest ka grib.

Bet hazzza es nesaprotu vienu lietu - tu ar to savu sobrid esoso motoru ta kartigi esi atvilcis, pamocijis vinju no sirds?? Vai tev galvenais ir tik radisanas process??

Un kada jega vairak par 200Zs (par Nm nerunasim) uz ratiem?? Kur tu to jaudu liksi?? Uz papira lapas un ielimesi logaa???

Nu es domaju vismaz apstasti kas un kaa. Lai aptuveni zin kadam merkjim paredzeets. No taa ari liela dalja ir atkarigas projekta izmaksas

Posted: 08 Mar 2007, 13:34
by juriz
A moš pa Weber karburaotram uz katru cilindru, un vēl degvielu ar piešpricēm...
Būs vismaz kas atšķirīgs.
Nevajadzēs arī starpdzesei vietu.

Posted: 08 Mar 2007, 13:40
by Wu-Ryder
juriz wrote:A moš pa Weber karburaotram uz katru cilindru, un vēl degvielu ar piešpricēm...
Būs vismaz kas atšķirīgs.
Nevajadzēs arī starpdzesei vietu.
Parlasi vina projektu. Un kops kuriem laiiem starpdzese - ir bijusi problema??

Posted: 08 Mar 2007, 14:25
by vp_
ParaTr00per wrote:kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku
nu, piem, zviedri, somi vai kas tur tuuneja saab 900 vai kakaadu taadu, kam, ja nemaldos bija kompresors, priekshpiedzinja un 400m kabinaaja ap 11s

nu un tas aparaats bija ielai piemeerots :roll:

es to skatiijos kkaadaa Getaway in stocholm testaa - vai varbuut sajaucu nosaukumu :roll:

Posted: 08 Mar 2007, 14:27
by crashiks
ParaTr00per wrote:
crashiks wrote:
hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
jau esmu uz zemes. cilvēks teica, ka vajag jaudu - attiecīgi iespēja to izdarīt. piemēram hondas turbinē pat uz 450ZS no d16z motora
bet 200ZS no 2l motora var dabūt pat neturbinizējot.,ja uzliekot mazo turbīnu arī nedaudz vairāk

Posted: 08 Mar 2007, 14:53
by Leaf
crashiks saskatījies bildītes :D

Posted: 08 Mar 2007, 15:42
by U_V6er
hazaa, a tu domaa, ka kompresors nav jaadzesee?
un visas shitaas "dzeltenaa sniega fantaazijas" uz vientilta piedzinju - nu nafig?

Posted: 08 Mar 2007, 15:49
by hazaa
auto pirmkart ir paredzets prieks manis :) gribu lai man pasam vina patiktu un ietu pie sirds un protams ari taisisanas un teresanas prieks :D

runajot pa jaudam velos 250-350 zirgu robezas, smuku motoru, domats bus brauksanai pa ielu, dazreiz trase, un visbiezak kadam uz ielas pakaitinat nervus ;) un gan jau uz kadu dragu aizbraukt un panesaties...

gribu lai kad braucu, lai kad iespiezu grida lai to sajutu ;)

runajjot pa tiltu piedzinam, ja paskatitos piem USA dragreis sacensibas tur dzeki ar prieksejam piedzinam 70% 4x4 izdraz ara ;) un tur uz prieksejiem tiltiem brauc pat dazi eksemplari virs 500zirgiem pat...

Posted: 08 Mar 2007, 16:02
by Lord
un rēķinies ar to, ka lai tos pašus 250-300Zs no priekšpiedziņas dabūtu pie zemes, tev minimums vajadzēs R17-R18 riteņu un platumu 225-245 :roll:

Kā arī bremzes, kas to visu būs spējīgas dabūt mierā vairākas reizes pēc kārtas. Iesaku D2 8)

Posted: 08 Mar 2007, 16:04
by U_V6er
hazaa, beidz eest dzelteno sniegu, ka tev saka :D
1) dragsteriem neesi gadiijumaa redzeejis pakaljaa taadu raami ar riteniiti, lai taa prieksh kaut drusku pie zemes turaas?
2) 195 platuma riepas uz 350lopiem - buagagag :D
3) man ir pretiigas aizdomas, ka pie 250 lopiem "iespiest griidaa" visur citur iznjemot taisnu celju var beigties ar graavi un slimniicu :(
4) mosh beidzot laiks izveeleeties kaadu citu auto platformu?

Posted: 08 Mar 2007, 16:10
by Wu-Ryder
es isteniba atbalstu sitto domu - ka ja grib lai taisa, un domaju, ka ari uzstaisis. Vineigi vins ar so topiku gribeja dzirdet Jusu domas, bet nu jau skas apdirsana. njem kko citu utt. sitas bus ok, un bus ko redzet.

Posted: 08 Mar 2007, 16:12
by Snukzz
Ko juus pieseejaaties ibio... Hazaa prasa ko labaak - turbo vai supercharger, nevis likt vai nelikt/derees nederees/padaudz pamaz. :evil: