motora jauda
Moderator: Focus
motora jauda
nu ko izsakiet ludzu savus izteikums, ludzu pamatotus, ko labak izveleties ka celt motora jaudu supercharger vai turbo!!
motors protams c20xe (opel 2.0 16v)
turbo
+
smuka skana
vieglak pielikt
lv lielaka izpratne par viniem
lielaka jauda
-
lielakas izmaksas
problemas ar dzesesanu
jauda nak klat tikai pec noteiktiem apgriezieniem (nav jaudas pie maziem rpm)
compresor
+
letaks
visu laiku vienads jaudas pieaugums
-
mazak jaudas
lv nav par to izpratnes tik lielas (nav cilveki saskarusies)
motors protams c20xe (opel 2.0 16v)
turbo
+
smuka skana
vieglak pielikt
lv lielaka izpratne par viniem
lielaka jauda
-
lielakas izmaksas
problemas ar dzesesanu
jauda nak klat tikai pec noteiktiem apgriezieniem (nav jaudas pie maziem rpm)
compresor
+
letaks
visu laiku vienads jaudas pieaugums
-
mazak jaudas
lv nav par to izpratnes tik lielas (nav cilveki saskarusies)
Principā tu pats uz visiem jautājumiem jau esi atbildējis
Ideālajkā varinatā ir darīt kā ir izdarijis VW koncerns
uzstādijis abus
Kas attiecas uz turbīnu. Lai samazinātu turbo bedri, iesaku likt lodīšgultņu turbīnu, tā iegriežās vieglāk un pie mazākiem apgriezieniem, kā arī ir stipri izturīgāka par parastajām turbīnām
Protams, tādu ir iespējas pie manis pasūtīt un iegādāties 



Kas attiecas uz turbīnu. Lai samazinātu turbo bedri, iesaku likt lodīšgultņu turbīnu, tā iegriežās vieglāk un pie mazākiem apgriezieniem, kā arī ir stipri izturīgāka par parastajām turbīnām


Last edited by Lord on 08 Mar 2007, 01:22, edited 1 time in total.
...
es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
Life is what happens while you're busy making other plans
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
mhh... ko akal es?Kadzhus wrote:a kad runās para trOOper`s??

ja iet runa par dzineeja paarbuuvi - pisuaars nemeeriigs jebkuraa sadaliijumaa, taapeec FWD ieteiktu kompresoru, grieze ir vienmeeriigaaka, nau laga, nau peekshnjas griezes momenta izmainjas, kas vareetu izsaukt neparedzamas sekas nepietiekamas sakjeres apstaakljos.
ja iet runa par cita dzineeja ielikshanu - tad vienkaarshaak / leetaak buus turbo. un opelim shajaa gadiijumaa ir ko teikt. konsulteeties brauc uz PlazaBaltic, nezkaapeec man liekas, ka vinjiem vareetu buut nojeega par par shaadu kombinaaciju...

reku onkulji, kas sho teemu nopietni iztirzaajushi - http://www.vmax.de
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Pilnībā piekrītu HaL. Meklē opeļa turbo dzinēju un to ar liec iekšā. tici man, ka čakars būs daudz, daudz, daudz utt. mazāks. Galvenais pirms tam to dzinēju pārlasīt, lai ir in stock condition.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Mums iet vien labs projektins ar vienu nissanu un izdarijam dazus secinajumus.
Neturbo motora uztaisisan par turbo ir diegan vienlidziga izmaksaas, ka turbo apgreidosana, jo neturbo motoram - tapat liekam kaltos, vieglakus klanjus, sprauslas, kompi, , izpludi, iepludi, utt. Isteniba visi tie pasi darbi, kas javeic jau esosam Turbo motoram.
Un rezultatu iegustam vienlidizgu.
Protams ir dazas pozicijas, kas ir krietni savadakas neka turbo motoroam, bet ar ar radosu domasanu to var atrisinaat
Neturbo motora uztaisisan par turbo ir diegan vienlidziga izmaksaas, ka turbo apgreidosana, jo neturbo motoram - tapat liekam kaltos, vieglakus klanjus, sprauslas, kompi, , izpludi, iepludi, utt. Isteniba visi tie pasi darbi, kas javeic jau esosam Turbo motoram.
Un rezultatu iegustam vienlidizgu.
Protams ir dazas pozicijas, kas ir krietni savadakas neka turbo motoroam, bet ar ar radosu domasanu to var atrisinaat

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
saproti par so es tev pilniba nepiekritu!HaL wrote:es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
Pirmkart daudzi latvija runa par to ka nav verts partaisit atmosferisko motoru par turbo mootru un utt..
bet kapec?
Tapatas labu turbo motoru, nejatu, ir praktiski neiespejami atrast (jo neticas ka kadam opitim alukse vins stav garaza

un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas

tas neatiecas uz to ja tu noperc standarta turbo motoru un ieliec vinu masina un brauc smaidot ka saule, iet runa par to ja ir velem to motoru parjaukt un uzlabot

p.s. Laikam aizmirsu piebilst no motora paliks tikai galva (kuru modifices) un blokis, visas ieksas mainisu

- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
hazaa wrote:saproti par so es tev pilniba nepiekritu!HaL wrote:es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
Pirmkart daudzi latvija runa par to ka nav verts partaisit atmosferisko motoru par turbo mootru un utt..
bet kapec?
Tapatas labu turbo motoru, nejatu, ir praktiski neiespejami atrast (jo neticas ka kadam opitim alukse vins stav garaza)
un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas
tas neatiecas uz to ja tu noperc standarta turbo motoru un ieliec vinu masina un brauc smaidot ka saule, iet runa par to ja ir velem to motoru parjaukt un uzlabot
p.s. Laikam aizmirsu piebilst no motora paliks tikai galva (kuru modifices) un blokis, visas ieksas mainisu





Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
tad jau vairs neko... jāliek kompi ar Antilaghazaa wrote:nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads bliezienscrashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jauduko tad?

...
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.hazaa wrote:nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads bliezienscrashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jauduko tad?
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana