Re: 316ti naudas bedre
Posted: 05 Jun 2020, 21:01
tātad. teh talonu kaut kur pazaudēju. unn no remonta vai cīņas ar rūsu nerakstīšu neko.
vispirms 31. maijā 333 trasē izbraucu trackday. Likās baigi labi pēc ziemas un rudens klusuma izkustēties. auto arī turējās godam. ja neskaita plikās riepas aizmugurē
ar aplikāciju sanāca par sekundi atrak nekā 333 laika ņemšanas iekārtu 58.774

pēc 333 sapratu ka motoram nav jauda zemos apgriezienos, konsultējos ar pieredzējušu m54 zinātāju un nonācām pie secinājuma, ka vanoss nav pareizi uzstādīts.
ar visu vanosa problēmu pēc tam braucu 4. jūnija MANO Motorsport events organizētajā auto treniņu dienā Biķernieku auto aplī
» Skatīties Youtube
arī Biķerniekos auto izturēja, pašam par pārsteigumu arī ar bremzēm nebija nekādu problēmu vai aizdomas ka varētu kāds ritenis nebremzēt vai pārtraukt to darīt no pārkaršanas
ieliets motul racing bremžu šķidrums
par laiku īsti nav ko komentēt, pašam liekas labi, jo sākumā bija doma neielikt neviena betonā un lai auto iztur.
jo cieņa pret tiem kuri ziedo savu laiku lai organizētu šādu lietu. un arī tiem kuri atbraukuši braukt, nevis gaidīt kad kāds iepis betonā

izskatās ka kluči dilst, tātad strādā.

Par bildēm liels paldies Edgaram Tomsonam. sorry- Bilžu kvalitāte laikam kautkur noklīda ig message sistēmā

Tiltiņa līkums iepatikās jau pirmajā aplī





otrajā braucienā vel neizbraucot no elkoņa parādījās problēma ka auto noslāpst vai noraustās, sākumā likās ka iekšējais rats izspolē vai izslīd sajūgs
tad atcerējos ko kars uzrakstīja pie iz auto tēmas par pus bāku
arī kā nāca zem pus bākas tā parādījās tukšums vilkmē.
Tas pagaidām viss.
nākošā plānotā trases diena varētu būt 20. junija Smiltenes Teparī autosprinta kauss.
līdz tam vanoss'i jāsakārto, jaizdomā riepas un jāturpina sapņot par LSD instalēšanu
vispirms 31. maijā 333 trasē izbraucu trackday. Likās baigi labi pēc ziemas un rudens klusuma izkustēties. auto arī turējās godam. ja neskaita plikās riepas aizmugurē
ar aplikāciju sanāca par sekundi atrak nekā 333 laika ņemšanas iekārtu 58.774

pēc 333 sapratu ka motoram nav jauda zemos apgriezienos, konsultējos ar pieredzējušu m54 zinātāju un nonācām pie secinājuma, ka vanoss nav pareizi uzstādīts.
ar visu vanosa problēmu pēc tam braucu 4. jūnija MANO Motorsport events organizētajā auto treniņu dienā Biķernieku auto aplī
» Skatīties Youtube
arī Biķerniekos auto izturēja, pašam par pārsteigumu arī ar bremzēm nebija nekādu problēmu vai aizdomas ka varētu kāds ritenis nebremzēt vai pārtraukt to darīt no pārkaršanas
ieliets motul racing bremžu šķidrums
par laiku īsti nav ko komentēt, pašam liekas labi, jo sākumā bija doma neielikt neviena betonā un lai auto iztur.
jo cieņa pret tiem kuri ziedo savu laiku lai organizētu šādu lietu. un arī tiem kuri atbraukuši braukt, nevis gaidīt kad kāds iepis betonā

izskatās ka kluči dilst, tātad strādā.

Par bildēm liels paldies Edgaram Tomsonam. sorry- Bilžu kvalitāte laikam kautkur noklīda ig message sistēmā

Tiltiņa līkums iepatikās jau pirmajā aplī






otrajā braucienā vel neizbraucot no elkoņa parādījās problēma ka auto noslāpst vai noraustās, sākumā likās ka iekšējais rats izspolē vai izslīd sajūgs
tad atcerējos ko kars uzrakstīja pie iz auto tēmas par pus bāku

arī kā nāca zem pus bākas tā parādījās tukšums vilkmē.
Tas pagaidām viss.
nākošā plānotā trases diena varētu būt 20. junija Smiltenes Teparī autosprinta kauss.
līdz tam vanoss'i jāsakārto, jaizdomā riepas un jāturpina sapņot par LSD instalēšanu