Sizdid Dor Blue Sierra
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Uzzvani ja nu kas, šōdien brīvs esmu, jo vairs nelietojusizdid wrote:Redzēs, kas vakarā darīsies... moš šovakar..?Nāriņu Sitējs wrote:sizdid wrote:Yolo Erasmus? Varētu kādu dienu saskrietiesNāriņu Sitējs wrote:Ko tajā galā pusgadu darīsi?
Kur tie laiki, kad zīmuļus bārstijām...

Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Tik tagad pamanīju.Zorik wrote:Apstradaji ka?
Apstrādāju - kā?
Apstrādāju ar fleksi un drāšu ripu. Tad rūsas pārveidotājs. Tad kjip grunts vai kas tamlīdzīgs, kjip rūsas apstrādāšanai. Un pušamais piķis, tas kurš mīkstais "nežūstošais". Takšto rūsa ir iebalzamēta kopā ar metālu. Viss kā nākas, kārtīgai Sierrai.
Ford Sierra, Zilais Anatols Anatolijs!
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Pa nedēļu nomainīts:
-degvielas galvenā truba
-bremžu galvenā caurule, tikai garais posms
-mīkstās bremžu caurulītes, kas iet uz supportu\
-aksiālie šarnīri un putekļu gumijas
(jeb vienkārši puļķi, kas iet ārā no reikas uz stūres pirkstiem)
-stūres pirksti
-bremžu virzuļi
-visas skrūves pārskrūvētas un sapičkinātas ar vara smēri, belissimo
-pārskrūvēts izplūdes kolektors (nu jau kādu piekto reizi), blīves noblīvētas ar izpūtēju montēšanas zieķi, lai nekas nepūš garām, ceru, ka nepūtīs
Hadenē vienīgais, kas nav nomainīts ir 4xgultņi un amortizātori, DIEVS dod, lai viņi čoki poki kalpo ilgi...
Priekšā viena no galvenajām lietām - nomainīt vārstu blīvslēgus, citādi tek kā no udenkrituma
-degvielas galvenā truba
-bremžu galvenā caurule, tikai garais posms
-mīkstās bremžu caurulītes, kas iet uz supportu\
-aksiālie šarnīri un putekļu gumijas

-stūres pirksti
-bremžu virzuļi
-visas skrūves pārskrūvētas un sapičkinātas ar vara smēri, belissimo

-pārskrūvēts izplūdes kolektors (nu jau kādu piekto reizi), blīves noblīvētas ar izpūtēju montēšanas zieķi, lai nekas nepūš garām, ceru, ka nepūtīs
Hadenē vienīgais, kas nav nomainīts ir 4xgultņi un amortizātori, DIEVS dod, lai viņi čoki poki kalpo ilgi...


Priekšā viena no galvenajām lietām - nomainīt vārstu blīvslēgus, citādi tek kā no udenkrituma

Ford Sierra, Zilais Anatols Anatolijs!
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Gatavošanās ir viena lieta, otra lieta, ka gribas, lai viss irMelnais wrote:Vaitad tik traki jagatavojas? Doma, ka tur nevares salabot lol nu

Bēt, protams, ka labot tur var, tikai neesmu tik bagāts, lai varētu atļauties tur aizdzīt uz servisu. Kā arī uz bāņa negribētos palikt ar kādu nieku un samaksāt pāris simtus par aizvilkšanu..
Ford Sierra, Zilais Anatols Anatolijs!
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
SERVUS! (Sveiciens, ko lieto Bavārijā)
Daudz jau tehniski nav ko rakstīt, nu vienīgi tas, ko veca tehnika ir spējusi izdarīt. Tad nu vismaz mazs ieskats...
Tā kā NOTEIKTI lasījāt un sekojāt līdzi šim topicam, tad zināt, ka bija prātā doma par došanos uz Vāciju ar auto... khm, Sierru! Vārstu blīvslēgus tā arī nenomainīju!
Pirmais, ko varu teikt - HA, es to izdarīju, MĒS TO IZDARĪJĀM! Sierra ar mani ir nonākusi - BĻĒĢ BAVĀRIJĀ!
~1700km kā ņehuij! Droši, Sierristi, ņemiet un brauciet, brauciet cik tālu varat!
Protams, brauciena laikā eļļas līmenis kritās, skaņas parādījās, kaut kas bukšķināja un grabēja - skaļāk mūziku un viss kārtībā.
Daudz resursi iztērēti, lai šo te procesu novestu līdz tam, kur tas ir tagad. Jo ķibeles leca ārā viena pēc otras tieši dienu pirms brauciena.. (maza avārija, nobeidzies karbis).
(Sajūta tāda, ka runātu pa nez kādu tuning projektu
)
Lai nu kā - man tas ir bijis vesels pārbaudījums!
Priekštatam:

Ceļā tika pavadītas 2 dienas!
13.00 izbraucu no Rīgas. Negribu sameloties, bet ap kādiem 2 naktī braucu gar Varšavu.

Tālāk ik pa laikam miegs, ceļs, miegs, ceļš! Kādos 11 iečunčināju Regensburgā!
Pirmā diena Regensburgā, tad arī nāca pirmās pārdomas par to, ko pie velna esmu izdarījis:

Bet nu šīs ir Sierras mājas nākamo pusgadu:

Draudziņu Sierras saimniekam daudz, acis blisinās apkārt kā trakas... Sākot no ahriņeniem Audi, Golfiem un Bembjiem līdz a-zajibeniem retro autiņiem...

[Bildē - VW 1500 Coupe]
Te ir daudz, daudz jaunu auto. Sākuma šķita, ka nu točna esmu bomārs, bet ar laiku sāku arī manīt parastus sarūsējušus dampjus ar. Ir arī e36... nu tikai tie ir perfektā vizuāla stāvoklī, puse ir kabrioleti un lielākā daļa ir M pakas. (Simple day in Germany)
Daudz zvēru te ir - lielus motorus viņi mīl! Katru dienu dzirdu kādu iespiežam, tā ka dvēselīte notrīc!
Paspēju pabūt BMW "pārdošanas telpā" Minhenē, kjip skaitijās muzejs vai, kas tamlīdzīgs, bet nu vairāk izskatījās pēc mega pārdošanas zāles! Jauni auto, M-pakas, Cooperi, pāris Rolsroisi, mocīši, viss zajebis, tajā pašā laikā huiņa.
Šķiet, ka nebija īstā vieta.
Ak jā, autobānis! Tā ir interesanta vieta. Braucot ar 120 šķiet, ka stāvi uz vietas. Autiņi lido nevis brauc. Turējos pirmajā rindā, kā panācu fūru, tā apdzinu, tā arī uz priekšu čunčināju - kabatasprincipabraukšanauzpriekšu tā saucas. Kad fūre fūri dzen, to sauc vārda vistiešākajā nozīmē par "bruņurupuču cīņām". Viņas to dara ilgi!
Man kā čunčinātājam 100-120 km/h, vietām 140 kad vajadzēja apdzīties Vācijas autobānis tīri ok, naktī es pat teiktu ciešami var dragāt. Bet nu Polija man nepatika. Naktī gandrīz iepirdu vienam gliemezim dirsā, jo busiņš, kurš laida pa priekšu pēkšņi viņu apdzina. Bānis nakts vidū nozīmē tu brauc pa tumsu. Visi kas ir skrējēji brauc ar tālajām gaismām. Polijas bānis nav forš nakts laikā.
+500km
Heh! Kāda runa, jāaizrauj arī līdz Austrijai, Klagenfurtai.


Sieriņš kalnus pamanīja, jo it īpaši, kad pacēlums tikai 7%, bet kad pāris kilometri jāčunčina, tad jūt! Kā arī tuneļu tur ir daudz!


Uzskrēju arī uz pāris brataniem Klagenfurtā. Lūk tur varētu teikt - izcilā tehniskā stāvoklī.

otru nepaspēju noķert!
Sveicieni no aitām, zaķīši!
CHECK IN AUSTRIA - DONE! WHATZ NEXT?

Lai nu kā!
Euro OCTA, aptieciņa(jūsu 10 gadus vecā aptieciņa neies cauri, pērkat vien jaunu), ugunsdzēšamais un citi sūdi, tas ir lietas par kurām aizdomāties.
Piemēram, riepas, viena no svarīgākajām lietām. Braucot ar 120-140km/h visu laiku man prātā bija doma par TO!
Tā nav tā lieta uz ko ekonomēt.
Noteikti ir jāplāno ceļš! Es to darīju 10 min pirms izbraukšanas, vienkārši apskatot karti un apzinot pilsētas, tas viss. Ar to nepietiek! Vajag ieplānot gulēšanu, vismaz aptuveno laiku, kad jāliekas gulēt, jo sajūtas baigi spēlējas ar tevi. Ik pēc kādi 50km ir parkingi. Zaļā tēja un cepumi! Energy drinki sūkā, cigaretes arī. Miedz ciet fiksi stūķē mutē iekšā cepumu.
GPS - iestatīt mazākus gabalus, lai mazāk pārrēķina, ja esi aizrāvis garām. Degviela - man tā bija gāze. Nemaz par to nedomāju, tikai rāvu - viss bija ok. Visur Vācijā (jādod ķīla, lai dabūtu pāreju) un Polijā problēmu vispār nebija. ĀāāĀ vot Austriju es pis - ļoti paveicās, ka divreiz iebraucu ar pēdējiem litriem tankstellē. Austrijā ir tikai kādas 40 stacijas pa visu valsti, pizdu!
Kurš to būtu domājis, ka ar Sierru aizčunčināšu tik tālu. Negribu te piesaukt...., bet nu būs vel jātiek atpakaļ!
Gribētos, jau, protams, gluži kā vecajiem VW busiņiem uzlīmes uz sāniem salīmēt, kur pabūts, diemžēl rūsa apsteidz laiku! Tādēļ jaunajā gadā nevis šaušu salūtu, bet gan pagalmā metināšu Sierras sliekšņus..
Lai visiem labs ceļa vējš!
Daudz jau tehniski nav ko rakstīt, nu vienīgi tas, ko veca tehnika ir spējusi izdarīt. Tad nu vismaz mazs ieskats...
Tā kā NOTEIKTI lasījāt un sekojāt līdzi šim topicam, tad zināt, ka bija prātā doma par došanos uz Vāciju ar auto... khm, Sierru! Vārstu blīvslēgus tā arī nenomainīju!
Pirmais, ko varu teikt - HA, es to izdarīju, MĒS TO IZDARĪJĀM! Sierra ar mani ir nonākusi - BĻĒĢ BAVĀRIJĀ!


~1700km kā ņehuij! Droši, Sierristi, ņemiet un brauciet, brauciet cik tālu varat!
Protams, brauciena laikā eļļas līmenis kritās, skaņas parādījās, kaut kas bukšķināja un grabēja - skaļāk mūziku un viss kārtībā.
Daudz resursi iztērēti, lai šo te procesu novestu līdz tam, kur tas ir tagad. Jo ķibeles leca ārā viena pēc otras tieši dienu pirms brauciena.. (maza avārija, nobeidzies karbis).
(Sajūta tāda, ka runātu pa nez kādu tuning projektu

Lai nu kā - man tas ir bijis vesels pārbaudījums!
Priekštatam:

Ceļā tika pavadītas 2 dienas!
13.00 izbraucu no Rīgas. Negribu sameloties, bet ap kādiem 2 naktī braucu gar Varšavu.
Tālāk ik pa laikam miegs, ceļs, miegs, ceļš! Kādos 11 iečunčināju Regensburgā!
Pirmā diena Regensburgā, tad arī nāca pirmās pārdomas par to, ko pie velna esmu izdarījis:
Bet nu šīs ir Sierras mājas nākamo pusgadu:
Draudziņu Sierras saimniekam daudz, acis blisinās apkārt kā trakas... Sākot no ahriņeniem Audi, Golfiem un Bembjiem līdz a-zajibeniem retro autiņiem...
[Bildē - VW 1500 Coupe]
Te ir daudz, daudz jaunu auto. Sākuma šķita, ka nu točna esmu bomārs, bet ar laiku sāku arī manīt parastus sarūsējušus dampjus ar. Ir arī e36... nu tikai tie ir perfektā vizuāla stāvoklī, puse ir kabrioleti un lielākā daļa ir M pakas. (Simple day in Germany)
Daudz zvēru te ir - lielus motorus viņi mīl! Katru dienu dzirdu kādu iespiežam, tā ka dvēselīte notrīc!

Paspēju pabūt BMW "pārdošanas telpā" Minhenē, kjip skaitijās muzejs vai, kas tamlīdzīgs, bet nu vairāk izskatījās pēc mega pārdošanas zāles! Jauni auto, M-pakas, Cooperi, pāris Rolsroisi, mocīši, viss zajebis, tajā pašā laikā huiņa.

Ak jā, autobānis! Tā ir interesanta vieta. Braucot ar 120 šķiet, ka stāvi uz vietas. Autiņi lido nevis brauc. Turējos pirmajā rindā, kā panācu fūru, tā apdzinu, tā arī uz priekšu čunčināju - kabatasprincipabraukšanauzpriekšu tā saucas. Kad fūre fūri dzen, to sauc vārda vistiešākajā nozīmē par "bruņurupuču cīņām". Viņas to dara ilgi!
Man kā čunčinātājam 100-120 km/h, vietām 140 kad vajadzēja apdzīties Vācijas autobānis tīri ok, naktī es pat teiktu ciešami var dragāt. Bet nu Polija man nepatika. Naktī gandrīz iepirdu vienam gliemezim dirsā, jo busiņš, kurš laida pa priekšu pēkšņi viņu apdzina. Bānis nakts vidū nozīmē tu brauc pa tumsu. Visi kas ir skrējēji brauc ar tālajām gaismām. Polijas bānis nav forš nakts laikā.
+500km
Heh! Kāda runa, jāaizrauj arī līdz Austrijai, Klagenfurtai.

Sieriņš kalnus pamanīja, jo it īpaši, kad pacēlums tikai 7%, bet kad pāris kilometri jāčunčina, tad jūt! Kā arī tuneļu tur ir daudz!
Uzskrēju arī uz pāris brataniem Klagenfurtā. Lūk tur varētu teikt - izcilā tehniskā stāvoklī.
otru nepaspēju noķert!
Sveicieni no aitām, zaķīši!
CHECK IN AUSTRIA - DONE! WHATZ NEXT?

Lai nu kā!
Euro OCTA, aptieciņa(jūsu 10 gadus vecā aptieciņa neies cauri, pērkat vien jaunu), ugunsdzēšamais un citi sūdi, tas ir lietas par kurām aizdomāties.
Piemēram, riepas, viena no svarīgākajām lietām. Braucot ar 120-140km/h visu laiku man prātā bija doma par TO!

Noteikti ir jāplāno ceļš! Es to darīju 10 min pirms izbraukšanas, vienkārši apskatot karti un apzinot pilsētas, tas viss. Ar to nepietiek! Vajag ieplānot gulēšanu, vismaz aptuveno laiku, kad jāliekas gulēt, jo sajūtas baigi spēlējas ar tevi. Ik pēc kādi 50km ir parkingi. Zaļā tēja un cepumi! Energy drinki sūkā, cigaretes arī. Miedz ciet fiksi stūķē mutē iekšā cepumu.
GPS - iestatīt mazākus gabalus, lai mazāk pārrēķina, ja esi aizrāvis garām. Degviela - man tā bija gāze. Nemaz par to nedomāju, tikai rāvu - viss bija ok. Visur Vācijā (jādod ķīla, lai dabūtu pāreju) un Polijā problēmu vispār nebija. ĀāāĀ vot Austriju es pis - ļoti paveicās, ka divreiz iebraucu ar pēdējiem litriem tankstellē. Austrijā ir tikai kādas 40 stacijas pa visu valsti, pizdu!
Kurš to būtu domājis, ka ar Sierru aizčunčināšu tik tālu. Negribu te piesaukt...., bet nu būs vel jātiek atpakaļ!
Gribētos, jau, protams, gluži kā vecajiem VW busiņiem uzlīmes uz sāniem salīmēt, kur pabūts, diemžēl rūsa apsteidz laiku! Tādēļ jaunajā gadā nevis šaušu salūtu, bet gan pagalmā metināšu Sierras sliekšņus..

Lai visiem labs ceļa vējš!

Last edited by sizdid on 27 Oct 2015, 01:23, edited 1 time in total.
Ford Sierra, Zilais Anatols Anatolijs!
- GG.
- Posts: 15934
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Izlasīju, ahujenna! 
Tā knābāšana pie stūres ir tāda risky lieta. Kad pēdējo reizi maucu atpakaļ no DE, piestāju Polijā nosnausties motelī, a to acis bija kubikā un pilnīgi sarkanas no piepūles. Bija sajūta ka esmu metinājis bez maskas.
Tā turēt!

Tā knābāšana pie stūres ir tāda risky lieta. Kad pēdējo reizi maucu atpakaļ no DE, piestāju Polijā nosnausties motelī, a to acis bija kubikā un pilnīgi sarkanas no piepūles. Bija sajūta ka esmu metinājis bez maskas.
Tā turēt!
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Nu es gan pieturējos pie ekonomikā varianta - gulēju lielajos parkingos!GG. wrote:Izlasīju, ahujenna!
Tā knābāšana pie stūres ir tāda risky lieta. Kad pēdējo reizi maucu atpakaļ no DE, piestāju Polijā nosnausties motelī, a to acis bija kubikā un pilnīgi sarkanas no piepūles. Bija sajūta ka esmu metinājis bez maskas.
Tā turēt!
Risky lieta, kā jau teicu, sajūtas spēlējas ar tevi. Es piefiksēju to, kad jau sajūta bija tāda, ka stūre griežas manās rokās nevis uz sāniem, bet gan apkārt pa 360 grādi. Neaprakstāmi creepy


Ford Sierra, Zilais Anatols Anatolijs!
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Oh. Been there done that.sizdid wrote:Nu es gan pieturējos pie ekonomikā varianta - gulēju lielajos parkingos!GG. wrote:Izlasīju, ahujenna!
Tā knābāšana pie stūres ir tāda risky lieta. Kad pēdējo reizi maucu atpakaļ no DE, piestāju Polijā nosnausties motelī, a to acis bija kubikā un pilnīgi sarkanas no piepūles. Bija sajūta ka esmu metinājis bez maskas.
Tā turēt!
Risky lieta, kā jau teicu, sajūtas spēlējas ar tevi. Es piefiksēju to, kad jau sajūta bija tāda, ka stūre griežas manās rokās nevis uz sāniem, bet gan apkārt pa 360 grādi. Neaprakstāmi creepy![]()
Bet pārkingos gulēt ir uzvara.
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Labs apraksts!
Hvz, atceros kad ar pežo braucu, man ar bija nogurums un citas štelles.
Ar BMW gan sanāca vienītī nostūrēt Rīga-Berlīne apstājoties tikai LPG uzpildēm un 1x lai normāli paēstu.

Hvz, atceros kad ar pežo braucu, man ar bija nogurums un citas štelles.
Ar BMW gan sanāca vienītī nostūrēt Rīga-Berlīne apstājoties tikai LPG uzpildēm un 1x lai normāli paēstu.

- Rii
- Posts: 7687
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Visu cieņu par apņemšanos un drosmi 

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
-
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Esmu divreiz braucis Bad Gastein - Riga viens pats un gulējis 20 min stāvlaukumā mašīnā. Mocības tās ir baigās, bet ir izdarāms. Bet tagad, kad braukts ir daudz reizes - noteikti izvēlos nakti gulēt motelī. Cita diršana, kad novelk bikses.
Ā, un kaut kad pirms pāris gadiem aizbraucu Rīga - Stuttgart bez gulēšanas
:erasmus: Bet tad bija blakus līdzbraucējs, kas neļāva aizmigt un fords, kas niķojās, kas arī neļāva aizmigt...
Ā, un kaut kad pirms pāris gadiem aizbraucu Rīga - Stuttgart bez gulēšanas

- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
Cepums par apņemšanos.
Bet kā Tu līdz Varšavai varēji braukt kkādas 13h?
Rīga - Berlīne, braucot pēc noteikumiem ir 14-15h, bet tas pie nosacījumiem, ka stājamies tikai tad kad vajag uzpildīties vai atliet. Respektīvi 4-5 paŗkingi uz 1200km. Polijas bānis ir
arī naktī, nezinu kur Tu noķēri tos kas mauc ar tālajiem.
Pret miegu nekā labāka nav, kā kaut kas graužams vai ja esi uz bāņa un auto atļauj, tad kādu gabaliņu pavirināt, lai adrenalīnu uzsit. Mūzika, logu virināšana, blakussēdētāja monotona ļurināšana neko nepalīdz.
Par gulēšanu - ir gulēts gan Austrijā, gan Vācijā lielajos tankos ar paŗkingiem. Pēdējā reizē pat to saplānoju, līdzi bija pumpējams matracis. Atmetām beņķus, matraci bagāžņiekā un kvalitatīvas 4-5h miega. No rīta pamosties, tur pat par pāris eiro ir wc, duša un kafija - tā teikt viss, lai varētu maukt tālāk.
Bet kā Tu līdz Varšavai varēji braukt kkādas 13h?
Rīga - Berlīne, braucot pēc noteikumiem ir 14-15h, bet tas pie nosacījumiem, ka stājamies tikai tad kad vajag uzpildīties vai atliet. Respektīvi 4-5 paŗkingi uz 1200km. Polijas bānis ir

Pret miegu nekā labāka nav, kā kaut kas graužams vai ja esi uz bāņa un auto atļauj, tad kādu gabaliņu pavirināt, lai adrenalīnu uzsit. Mūzika, logu virināšana, blakussēdētāja monotona ļurināšana neko nepalīdz.
Par gulēšanu - ir gulēts gan Austrijā, gan Vācijā lielajos tankos ar paŗkingiem. Pēdējā reizē pat to saplānoju, līdzi bija pumpējams matracis. Atmetām beņķus, matraci bagāžņiekā un kvalitatīvas 4-5h miega. No rīta pamosties, tur pat par pāris eiro ir wc, duša un kafija - tā teikt viss, lai varētu maukt tālāk.


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Sizdid Dor Blue Sierra
sorry par offtopicu, bet arī es septembra sākumā domāju, ka izbraukšu tripiņā ar savu veco drotu no Cēsīm uz Amsterdamu un tālāk uz Birminghamu (UK) . Lieki piebilst, ka auto bija lieliskā tehniskā stāvoklī, neviens šķidrums nezuda, viss darbojās bez jebkādiem trokšņiem un 4. paaudzes LPG un pie sevis nodomāju, tak yolo, tos 2k kilometrus es mēnesī nobraucu un nekad nav bijušas problēmas, kapēc lai tieši šoreiz kas notiktu?
Un protams tieši ŠOREIZ Polijā, netālu no Varšavas parādijās motorā klak klak klak, balti/zils dūmu mākonis aiz muguras un sapratu, ka ceļojums ir beidzies pat mazāk kā pusē, par laimi netālu bija motelis kur palikām 2 dienas kamēr atbrauc čoms pakaļ un tālāk pārvietojāmies kā spoilerī redzams
. Tākā uzmanīgi ar vecajām lamatām , nu patiesībā visiem auto

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)


Spoiler
Show

Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju
