Braukšanas apstākļi

Ja kāds redzēja kādu kuriozu/negadījumu - rakstat tik šeit iekšā!

Moderator: omulis

User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

baggy wrote:Attieksmei jāmainās un ne tikai ceļu būvē.
Android - grunts vainīga, naudu nedod un vel 100 atrunas. Un par to ko iedeva ar čiks vien sabūvēts. Un ne man kādi pierādījumi te jāgādā. pasmaidu par to. Tu runā takā ments uz ceļa. "A kas jums te tās švīkas uz ceļa taisa.?" Vecīt katram savs darbs un vajag darīt to ar atbildības sajūtu. Bet kā jau mēs zinam atbildīgs mums valstī nav neviens. ja nu vienīgi grunts :reeka:
Ja gribi runāt par atbildību, sāc ar sevi ;) Un nevajag te tukš tiršan taisīt, labāk brauc uz īriju sēnes medīt, tur noteikti viss ir labi.
Tas, ko es te izklāstu, ir fakti, daļa praktiski, daļa zinātniski pierādīti.
Tas, ko tu te klāsti, ir vaimanāšana ;)
Un pirms salīdzināt LV ar citām valstīm, vispirms salīdzini uz katru ceļa km paredzēto naudas apjomu. Savādāk tas viss nav objektīvi un pielīdzināms tukšu salmu kulšanai.
Good morning? No such thing!
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

nu vecīt. vai tad es saku ka tik tev attieksme jāmaina? Mums visiem. bet nevajag irst ka grunts vainīga, nečiepj neviens, un viss ir slikti. No tevis nopratu ka bēdu leja tā ceļubūve. Naudas nav visur purvi utt. :D Lai viņiem tur īrijā labi aug tās sēnes ar bez manis. :D
Tagad zinu kurš taisās uz turieni :-D
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

baggy wrote:nu vecīt. vai tad es saku ka tik tev attieksme jāmaina? Mums visiem. bet nevajag irst ka grunts vainīga, nečiepj neviens, un viss ir slikti. No tevis nopratu ka bēdu leja tā ceļubūve. Naudas nav visur purvi utt. :D Lai viņiem tur īrijā labi aug tās sēnes ar bez manis. :D
Tagad zinu kurš taisās uz turieni :-D
Tu te vienīgi vaimanā, nevienu faktu nespēj likt priekšā, kā arī nespēj izlasīt un saprast, kas te tiek rakstīts.
Tava attieksme ir "Vse ģebili, a ja super" :cool: Tā tik turēt, tad tā valsts pa tādu purvu arī dzīvosies kā tagad. Visi tikai meklē vainīgos kam vainu uzvelt, ka pats lūzeris, tā vietā, lai vismaz censtos izprast situāciju un cēloņus.
Good morning? No such thing!
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

:reeka: Nu tad meklē cēloņus.
Tev gan šī tēma pie sirds nenormāli ķeras. :(
sapratu vienu pēc tevis teiktā. Tākā es no ceļu būves neko nesaprotu tātad tie ir labi. Nedrīkst muti vērt vaļā. :D
Neesi naivs.
Tu ar laikam nelasi ko rakstu. Visi vienā maisā bāžami. :D A tu gribi būt tas kas tagad pierādīs kapēc ir tā kā ir un ne savādāk.
Lai veicas :)
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by ParaTr00per »

baggy, vairaak ieklausies, mazaak tarkshkji... ;)
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

baggy wrote::reeka: Nu tad meklē cēloņus.
Tev gan šī tēma pie sirds nenormāli ķeras. :(
sapratu vienu pēc tevis teiktā. Tākā es no ceļu būves neko nesaprotu tātad tie ir labi. Nedrīkst muti vērt vaļā. :D
Neesi naivs.
Tu ar laikam nelasi ko rakstu. Visi vienā maisā bāžami. :D A tu gribi būt tas kas tagad pierādīs kapēc ir tā kā ir un ne savādāk.
Lai veicas :)
Katrā ziņā esmu ievērojis vienu: veiksmīgi cilvēki nečīkst ka viss ir slikti un visi apkārt ir vainīgi, parasti ar to lūzeri nodarbojas, kas dzīvē nekur nav tikuši, maz ko sajēdz, parasti izglītība nav augstāka par 9 vai labākajā gadījumā 12 klasēm. Tikai ambīcijas ir.
Un priekš nespeciālistiem ceļu būvē tieši visu izskaidroju kas un kā notiek, kādi ir cēloņi un kādas ir sekas. Tikai ne visiem laikam ir dots to saprast.
Good morning? No such thing!
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Braukšanas apstākļi

Post by *Sicram »

šodien pirms nepilnas stundas braucu pa mūksalas ielas apli, uzmanties, kur ir nogriešanās uz bauskas ielu ir liela bedre !!
Un jāa, braucot pa kalnciema ielu pāri tiltam, virzienā centrs - > spice, kur ir tā nobrauktuve uz reiz aiz tilta pa labi, labāk nebrauciet, tur daudz, daudz, daudz bedru ... nav nekādas lielās :naac: bet ir ! ;)
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Smirnoff »

Mūkusalas aplī tā bedre ir jau mūžību! :D
To pat par bedri grūti nosaukt... Bezdibenis!
Bet var jau saprast, tur Daugava netālu, noteikti, ka apakšā ir Latvijas viltīgā grunts. Takšto - normāli tur viss! :D

Android, neņem personīgi, bet nu ceļu stāvoklis pie mums ir pilnīgā pakaļā.

Par naudam, kas tiek atvelētas ceļu uzturēšanai, nu, piemēram, cik tad reizes šī nauda Lietuvā ir lielāka? vai tik pat nesalīdzināmi lielāka, kā kopējā ceļu segumu kvalitāte?
Es nezinu, varbūt... varbūt...
Bet nu vismaz ceļu nodoklis Lietuva nav salīdzināms ar ceļu nodokli Latvijā. Vai tik Lietuvā šis nodoklis nebij apaļa nulle? :D No kurienes viņiem tik nenormāli daudzn audas ceļu uzturēšanai? Varbūt ne no kurienes? varbūt vienkarši darbs tiek darīts uz goda? :)
Vai nu arī grunts viņiem ir daudz labāka.... ;)

Bla bla :)
313hp/750Nm
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

Tas ceļu nodoklis, ko maksājam ik gadu (25Ls gadā, citam 50 vai cik nu tur) nav tas, no kā tiek ņemta nauda uzturēšanai. Jau rakstīju, ka ceļu uzturēšanas finansēšanai tika 90-to gadu sākumā radīts akcīzes nodoklis - tajā brīdī benžas cenas uzlēca no 0,17 uz 0,35 Ls litrā. Tieši tas nodoklis ir naudas avots ceļu uzturēšanai. Un LT tik tiešām tā nauda nonāk tur, kur tai ir jānonāk, a pie mums no 260mio, kuri tiek gūti no akcīzes nodokļa, uz ceļiem nonāk nepilni 90mio ;) Tur arī ir tā starpība.
Good morning? No such thing!
User avatar
MartinsG
Posts: 1473
Joined: 01 May 2007, 16:03
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by MartinsG »

Pisec. Vakar naktii iebraucu bedree, riepa un disks veseli, salauzu, visticamaak, stabilizatora atsaiti, ceru, ka neko vairaak :dusma: :dusma:
E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte :aiwa:
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Smirnoff »

Melnais, varu derēt, ka Tev džips uz baloniem :D
Bet tas, jebkurā gaījumā, nemaina sutāciju.

Tas ka mums viss REGULĀRI applūst jau nu gan nav Daugavas vai grunts vaina, bet gan ceļu, drenāžas sistēmu vai kā tur vēl projektētāju un darbu izpildītāju nekorektās darbības rezultāts. :)
313hp/750Nm
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

232 wrote:Melnais, varu derēt, ka Tev džips uz baloniem :D
Bet tas, jebkurā gaījumā, nemaina sutāciju.

Tas ka mums viss REGULĀRI applūst jau nu gan nav Daugavas vai grunts vaina, bet gan ceļu, drenāžas sistēmu vai kā tur vēl projektētāju un darbu izpildītāju nekorektās darbības rezultāts. :)
Nē grunts un naudas vaina. Šodien man to beidzot iestāstija. Ā un izglītības. :reeka: :wink:
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

232 wrote:Melnais, varu derēt, ka Tev džips uz baloniem :D
Bet tas, jebkurā gaījumā, nemaina sutāciju.

Tas ka mums viss REGULĀRI applūst jau nu gan nav Daugavas vai grunts vaina, bet gan ceļu, drenāžas sistēmu vai kā tur vēl projektētāju un darbu izpildītāju nekorektās darbības rezultāts. :)
Par brauktuvju applūšanu stiprās lietusgāzēs - ir arī savs skaidrojums: kad taisa kāda projekta tehniski-ekonomisko pamatojumu, tad figurē tādi lielumi, kā minimālās izmaksas, optimālās izmaksas, un maksimālais labums (resp. augstākās izmaksas). Bieži vien, projektējot vienu vai otru būvi, izmaksas tiek ievērtētas vai nu minimālās, vai arī optimālās. Resp. ideja tāda - var, protams, uzbūvēt tādu ūdens atvades sistēmu, ka, pat ja vienas dienas laikā visa baltijas jūra nolīs viena rajona ietvaros, ūdens tiks aizvadīts un peļķes nebūs. Bet uzreiz ir jautājums, cik dārgi tas maksās, un vai pasūtītājs ir gatavs par tādu maksāt. Optimālās izmaksas parasti ir vairākkārt zemākas, bet nodrošina ~90% no maksimālo izmaksu efektīguma. Respektīvi, 90% gadījumos viss strādā nevainojami, 10% gadījumos var būt zināmas neērtības.
Naudas izteiksmē - pieņemsim, ka optimālais variants maksā summu X. Absolūtais kvalitātes skaitlis varētu būt Y.
Parasti tiek izvērtēts, ka minimālā summa ir 0,5X, par kuru var dabūt kvalitāti 0,1Y. Par summu X var dabūt 0,9Y, savukārt, lai iegūtu kvalitātes rādītāju Y, ir jāiegulda 10X naudas.
Vienkārši sakot - ieguldīto līdzekļu un iegūtā rezultāta attiecība nav lineāra. Un jebkurā projektā tiek izvērtēts, kur ir saprātīgo ieguldījumu robeža, aiz kuras izmaksas pieaug daudzkārtīgi, savukārt papildus gūtais labums vairs nav īsti jūtams.
Attiecinot to visu uz Krastenes applūšanu, ir nodrošināta tā 0,9Y kvalitāte. Vismaz tādu skaidrojumu saņēmu no cilvēkiem, kuri tieši ņemās ar lielu projektu realizēšanu.
Good morning? No such thing!
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Smirnoff »

Bet plūdi jau nav tikai rīgā :D
Plūdi ir arī ārpus Rīgas, un kas visvairak tracina - uz pavisam svaigiem ceļiem!

Nez ar kādām amfībijam brauc Dānijā, Nīderlandē........ :D :D
313hp/750Nm
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

Melnais wrote:eu, nu, es saprotu, ka nav naudas LV tik daudz, nav attiecīgu speciālistu, kas ceļus projektētu utt, bet pat ja tas viss būtu, tad vienīgais, kas būtu izdarāms, visi rīgas ceļi jāceļ pa 2m uz augšu, jo nu, pieņemot pašreizējo rejlefa stāvokli, ja nemaldos, rīga ir 1m virs jūras līmeņa un pavasarī šis 1m sarūk līdz dažiem cm.. ieteiku pavasarī atbraukt mazā ekskursijā uz ķengaragu, paskatīties palus, kā ir kad ledus iet un cik augstu ūdens līmenis.. šogad tas varētu būt gana augstu.. :mhm:
Ar vecām pilsētām, kuras daudzviet ir attīstījušās haotiski (tai skaitā arī Rīga), pasaulē ļoti daudzviet ir problēmas, un atsevišķu ielu/ceļu/ietvju applūšana nav nekas īpašs ;)
Vienk ļoti daudzi LV iedzīvotāji nav ar to saskārušies, nezin kādas problēmas ir citās valstīs, līdz ar to ir iespaids, ka pie mums vissirslikti.lv, a citur ir baigā medusmaize :)
Starp citu - pēc dzīvošanas drošības - tb pēc faktoriem, kuri var apdraudēt cilvēka dzīvību - dabas stihijas, kodīgi rāpuļi, plēsēji utt - Latvija ierindojās 5. vai 6. vietā pasaules drošāko valstu vidū ;)
Good morning? No such thing!
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

ok. Vis ir labi un visam ir izskaidrojums. pat maniem Komentāriem. :reeka:
Bet braucējam tie izskaidrojumi pie vienas vietas. būtu kāds labāk teicis un darijis kā vajag nevis izskaidrojis kapēc ir tā kā ir.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

baggy wrote:ok. Vis ir labi un visam ir izskaidrojums. pat maniem Komentāriem. :reeka:
Bet braucējam tie izskaidrojumi pie vienas vietas. būtu kāds labāk teicis un darijis kā vajag nevis izskaidrojis kapēc ir tā kā ir.
Nu tad ej un dari, nevis te vaidi.
Good morning? No such thing!
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

Android wrote:
baggy wrote:ok. Vis ir labi un visam ir izskaidrojums. pat maniem Komentāriem. :reeka:
Bet braucējam tie izskaidrojumi pie vienas vietas. būtu kāds labāk teicis un darijis kā vajag nevis izskaidrojis kapēc ir tā kā ir.
Nu tad ej un dari, nevis te vaidi.
Vecīt kas ar tevi. Kur es vaidu?
Es saku ka ceļi sūdīgi tu saki ka tā jābūt un izskaidro. tad tak vis ir labi :reeka:
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

baggy wrote:
Android wrote:
baggy wrote:ok. Vis ir labi un visam ir izskaidrojums. pat maniem Komentāriem. :reeka:
Bet braucējam tie izskaidrojumi pie vienas vietas. būtu kāds labāk teicis un darijis kā vajag nevis izskaidrojis kapēc ir tā kā ir.
Nu tad ej un dari, nevis te vaidi.
Vecīt kas ar tevi. Kur es vaidu?
Es saku ka ceļi sūdīgi tu saki ka tā jābūt un izskaidro. tad tak vis ir labi :reeka:
Lasi uzmanīgāk - nekur neesmu teicis, ka ceļi ir labi, vai ka bedrēm tur ir jābūt ;)
Vienk skaidroju procesus, kā rodās bedres, un arī kas tiek darīts, lai tās likvidētu ;)
Good morning? No such thing!
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

vis ok. neesmu domājis nekad par tevi savādāk.
Es saku ka bedres ir. Remonts un jaunu ceļu būve švaka. Kur vaidi?
Post Reply