Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
- ..doux..
- Posts: 230
- Joined: 13 Feb 2009, 14:33
- Location: Rīga (Dreiliņi)
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Meklēju kādu karburatoru guru, kas varētu uzmest aci Nissan Sunny 1.3 karburatoram un saregulēt viņu. Šobrīd ir tā, ka visu laiku tā kā lejās ciet un brīvgaitā staigā apgriezieni un slāpst nost.
Ja ir kāds piedāvājums, tad PM.
Ja ir kāds piedāvājums, tad PM.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
no pumpas vaļā netiksi, ir iespēja vulkanizēt, no iekšuses uzliks lielu ielāpu, bet ārpusē tā pumpa tik un tā būs redzama..Jackass wrote:Jautājums - vai riepai ir iespējams tikt vaļa no "pumpas"?
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Vajag kādu kantori, kas nodarbojas ar anodēšanu! 



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Ari derēs!


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- omulis
- Moderators
- Posts: 5812
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kas varētu būt par vainu, kur meklēt problēmu.
Auto Toyota (neatceros modeli, slinkums iet skatīties lejā) buss, kkas līdzīgs Hiacei.
Problēma tāda, ka panelī deg padaudz lampiņas, kurām nevajadzētu degt. Auto saimnieks, saka, ka problēma parādījusies pēc neliela trieciena priekšējam spārnam. Tur ir maza bukte. Viņš domaja, ka zem tā ir kkādi vadi, kuri saspiesti vai izrauts štekers. Man jau uzreiz likās aizdomīgi, ka no tādas mazas buktes var kkas būt.. Noņēmu paspārnu un protams, ka tur vadu nav.
Vēl nepūš silto gaisu, tas ar pēc tā parādījās.
Interesanti tas, ka iebraucot kādā bedrē reizēm lampiņas izdziest..
Bilde.
Auto Toyota (neatceros modeli, slinkums iet skatīties lejā) buss, kkas līdzīgs Hiacei.
Problēma tāda, ka panelī deg padaudz lampiņas, kurām nevajadzētu degt. Auto saimnieks, saka, ka problēma parādījusies pēc neliela trieciena priekšējam spārnam. Tur ir maza bukte. Viņš domaja, ka zem tā ir kkādi vadi, kuri saspiesti vai izrauts štekers. Man jau uzreiz likās aizdomīgi, ka no tādas mazas buktes var kkas būt.. Noņēmu paspārnu un protams, ka tur vadu nav.
Vēl nepūš silto gaisu, tas ar pēc tā parādījās.
Interesanti tas, ka iebraucot kādā bedrē reizēm lampiņas izdziest..
Bilde.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
Re: Tehniska rakstura diskusijas
aukstais lodējums panelī..omulis wrote:Kas varētu būt par vainu, kur meklēt problēmu.
Auto Toyota (neatceros modeli, slinkums iet skatīties lejā) buss, kkas līdzīgs Hiacei.
Problēma tāda, ka panelī deg padaudz lampiņas, kurām nevajadzētu degt. Auto saimnieks, saka, ka problēma parādījusies pēc neliela trieciena priekšējam spārnam. Tur ir maza bukte. Viņš domaja, ka zem tā ir kkādi vadi, kuri saspiesti vai izrauts štekers. Man jau uzreiz likās aizdomīgi, ka no tādas mazas buktes var kkas būt.. Noņēmu paspārnu un protams, ka tur vadu nav.
Vēl nepūš silto gaisu, tas ar pēc tā parādījās.
Interesanti tas, ka iebraucot kādā bedrē reizēm lampiņas izdziest..
Bilde.

Chrysler Town&Country 3.8 AWD '01.
- omulis
- Moderators
- Posts: 5812
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kas tas par zvēru!?janni wrote: aukstais lodējums panelī..

www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Tas nozīmē, ka fiziski vads izskatās pielodēts, bet īsti kontakts nav.omulis wrote:Kas tas par zvēru!?janni wrote: aukstais lodējums panelī..
Tjipa, kā slikta metinājuma šuve, kad abi metāli nav sasnieguši pareizo temp. metinot.
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Tēks, tagad laikam būs stulbākais jautājums burnouta vēsturē - čaļi, pieturiet vēderus!
Vai kāds man, lūgtum, varētu apskaidrot kaut ko par bloķējošo reduktoru attiecībām?
Par bloķi zinu tikai tik daudz, ka, kad viens ritenis izspolē, arī otrs sāk izspolēt un vēl es zinu, ka manam auto tāds verķis ir - tas arī viss
Zinu, ka gudri veči runā: "manam bloķim ir tāda un tāda attiecība", kā arī pie sludekļiem esmu redzējis kaut kādus, man mistiskus skaitlīšus - ko tās mērvienības īsti nozīmē???? Kas tā reduktora attiecība īsti ir un kā tā ietekmē/neietekmē braukšanu, utt, utjp?
p.s. - lūdzu, pa lūpām nesitiet...


Vai kāds man, lūgtum, varētu apskaidrot kaut ko par bloķējošo reduktoru attiecībām?
Par bloķi zinu tikai tik daudz, ka, kad viens ritenis izspolē, arī otrs sāk izspolēt un vēl es zinu, ka manam auto tāds verķis ir - tas arī viss

Zinu, ka gudri veči runā: "manam bloķim ir tāda un tāda attiecība", kā arī pie sludekļiem esmu redzējis kaut kādus, man mistiskus skaitlīšus - ko tās mērvienības īsti nozīmē???? Kas tā reduktora attiecība īsti ir un kā tā ietekmē/neietekmē braukšanu, utt, utjp?
p.s. - lūdzu, pa lūpām nesitiet...


"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
howitzer wrote:Tēks, tagad laikam būs stulbākais jautājums burnouta vēsturē - čaļi, pieturiet vēderus!![]()
Vai kāds man, lūgtum, varētu apskaidrot kaut ko par bloķējošo reduktoru attiecībām?
Par bloķi zinu tikai tik daudz, ka, kad viens ritenis izspolē, arī otrs sāk izspolēt un vēl es zinu, ka manam auto tāds verķis ir - tas arī viss![]()
Zinu, ka gudri veči runā: "manam bloķim ir tāda un tāda attiecība", kā arī pie sludekļiem esmu redzējis kaut kādus, man mistiskus skaitlīšus - ko tās mērvienības īsti nozīmē???? Kas tā reduktora attiecība īsti ir un kā tā ietekmē/neietekmē braukšanu, utt, utjp?
p.s. - lūdzu, pa lūpām nesitiet...![]()
Domāju ka šāds piemērs tev vis labāk liktu izprast:
LFS ganjau esi spēlējis, vai da jebkādu braukšanas spēli, kur ir iespēja regulēt kārbu.
Tur parasti pie kārbas ātrumu regulēšanas ir poga FAINAL GEAR vai kautkā tā (sorry par gramatiku) kad to saregulē tur uz vienu un otru pusi redzi atskirības. Vienā variantā robi nenormāli gari, otrā nespēj slēgties utt.
Par skaitļiem: 4.1, 3.9. 3.65 utt. tie parāda to attiecību/pārnesuma skaitli utt. Jo lielāks skaitlis jo īsāks reduktors, jo mazāks, jo garāks.
Dzīvē: piem: 4.10
īss, ātri jāslēdzas, maz maximālais ātrums, neekonomisks - 100km/h ~3,5tk tahometrā. bet nu liekas, ka mašīna iet lopā.
2.90 garš, mašīna gausa, liels max. ātrums bet piem. braucot uz 100km/h tahometrā 2100 apgriezieni. ekonomija utt.
Protams ir vēl kārbas utt. bet pa lielam tie skaitļi to arī apzīmē - reduktora garumu.
P.S. Es tik tā virspusēju domu pametu. Visi pieminētie cipari ir kā piemēri nevis ar zinātniskām analīzēm apstiprināti dati.

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
tu bī cauntinued.Wu-Ryder wrote:Tur parasti pie kārbas ātrumu regulēšanas ir poga FAINAL GEAR vai kautkā tā (sorry par gramatiku) kad to saregulē tur uz vienu un otru pusi redzi atskirības.

nu sarakstīji te romānu.
var tak vienkārši pateikt - tā ir attiecība, kā griežas kardāns pret pusasīm (ja runa par RWD, pārējās jau neesot mašīnas

vai tiem, kas braukuši ar divriteni ar ķēdes pārnesumiem - pedāļu mīšanas attiecība pret riteņa griešanās ātrumu.
p.s. par ekonomiju un "iešanu" vispār var runāt tikai kombinācijā ar motora jaudas līkni. pie pārāk "gara" pēdējais pārnesums var nebūt izmantojams visā apgriezienu diapazonā - jāliek zemākā pārnesumā - lielāki apgriezieni - kāda tur vairs ekonomija.
baigā jau nu zinātniskā analīzeWu-Ryder wrote:Dzīvē: piem: 4.10
īss, ātri jāslēdzas, maz maximālais ātrums, neekonomisks - 100km/h ~3,5tk tahometrā. bet nu liekas, ka mašīna iet lopā.
2.90 garš, mašīna gausa, liels max. ātrums bet piem. braucot uz 100km/h tahometrā 2100 apgriezieni. ekonomija utt.
[...]
P.S. Es tik tā virspusēju domu pametu. Visi pieminētie cipari ir kā piemēri nevis ar zinātniskām analīzēm apstiprināti dati.

ja pie 4.1 @100km/h = 3500 rpm,
tad pie pie 2.9 @100km/h = 3500 * 2.9 / 4.1 = 2475rpm
p.s. jautājuma uzdevējam - tas attiecas uz visiem reduktoriem, ne tikai bloķējošajiem. nevis LFS vajag spēlēt, bet bērnībā kāds konstruktors ar zobratiņiem bija jāpaskrūvē.
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Dimanc - nu piedod, vairs neko necentīšos skaidrot. Jo tas tač muļķim skaidrs, ka attiecība ir kardāns Vs pusasis.
ļoti ļoti atvainjos, vairs tā nedarīšu. Un vispār piedod, ka atļāvos kautko pie tehniskajām diskusijām sākt runāt. Un iešu tagad eng. gramatiku mācīties, nu tā kārtīgi, lai tajā internetā kur tie auto inženieri sēž varu tač pareizi uzrakstīt kautko.
ļoti ļoti atvainjos, vairs tā nedarīšu. Un vispār piedod, ka atļāvos kautko pie tehniskajām diskusijām sākt runāt. Un iešu tagad eng. gramatiku mācīties, nu tā kārtīgi, lai tajā internetā kur tie auto inženieri sēž varu tač pareizi uzrakstīt kautko.

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Wu, paldies, ļoti saprotami izskaidroji. 
Tagad tālāk (
) - kā lai noskaidro, kāda attiecība ir manam reduktoram?
Vai tas ir kaut kur uz paša reduktora rakstīts, vai kā tamlīdzīgi?
Kā arī, kura attiecība ielai būtu vispiemērotākā?
Patīk dažreiz arī šļifavatj un pirduļitj
, bet visā visumā braucu tīri mierīgi ar savu benzīna kapsētu.

Tagad tālāk (

Vai tas ir kaut kur uz paša reduktora rakstīts, vai kā tamlīdzīgi?
Kā arī, kura attiecība ielai būtu vispiemērotākā?
Patīk dažreiz arī šļifavatj un pirduļitj

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Tehniska rakstura diskusijas
ko tu cepies? normāli papildināja tevis rakstīto + palaboja kļūdas. būtu priecājies, ka tev pamāca angļu valodu par brīvu.Wu-Ryder wrote:Dimanc - nu piedod, vairs neko necentīšos skaidrot. Jo tas tač muļķim skaidrs, ka attiecība ir kardāns Vs pusasis.
ļoti ļoti atvainjos, vairs tā nedarīšu. Un vispār piedod, ka atļāvos kautko pie tehniskajām diskusijām sākt runāt. Un iešu tagad eng. gramatiku mācīties, nu tā kārtīgi, lai tajā internetā kur tie auto inženieri sēž varu tač pareizi uzrakstīt kautko.
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
howitzer wrote:Wu, paldies, ļoti saprotami izskaidroji.
Tagad tālāk () - kā lai noskaidro, kāda attiecība ir manam reduktoram?
Vai tas ir kaut kur uz paša reduktora rakstīts, vai kā tamlīdzīgi?
Kā arī, kura attiecība ielai būtu vispiemērotākā?
Patīk dažreiz arī šļifavatj un pirduļitj, bet visā visumā braucu tīri mierīgi ar savu benzīna kapsētu.
Nezinu kā bembim, bet fordam var noskaidrot uz plāksnītes, kas uz reduktora. Ja tā nopuvusi, tad varēja skaitīt pēc tā cik reizes apgriežās pusasis pret kardānu, laikam, ja nekļūdos. Uztaisi vienu pilnu kardāna apgriezienu un zināsi vismaz ~ cik tev ir apgriezieni pusasīm. Ja nemaldos, tad e36 +/- okei bija 3.15, jo ar 3.45 vai kāds tas tur skaitās, apgriezieni aiziet kosmosā uz šosejas.
