Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
..doux..
Posts: 230
Joined: 13 Feb 2009, 14:33
Location: Rīga (Dreiliņi)
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ..doux.. »

Meklēju kādu karburatoru guru, kas varētu uzmest aci Nissan Sunny 1.3 karburatoram un saregulēt viņu. Šobrīd ir tā, ka visu laiku tā kā lejās ciet un brīvgaitā staigā apgriezieni un slāpst nost.
Ja ir kāds piedāvājums, tad PM.
User avatar
Jackass
Posts: 368
Joined: 06 Jul 2004, 18:35
Location: Dobeles gals
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Jackass »

Jautājums - vai riepai ir iespējams tikt vaļa no "pumpas"? :roll:
User avatar
ImI
Posts: 490
Joined: 23 Oct 2008, 19:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ImI »

Jackass wrote:Jautājums - vai riepai ir iespējams tikt vaļa no "pumpas"? :roll:
atkarībā kaada .. R1 tipa var megjinat vest un vulkanizēt ielāpu .. :hvz: ir jau visādi gadījumi ..
User avatar
emsinjsh
Posts: 1850
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by emsinjsh »

Jackass wrote:Jautājums - vai riepai ir iespējams tikt vaļa no "pumpas"? :roll:
no pumpas vaļā netiksi, ir iespēja vulkanizēt, no iekšuses uzliks lielu ielāpu, bet ārpusē tā pumpa tik un tā būs redzama..
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Vajag kādu kantori, kas nodarbojas ar anodēšanu! :aljo:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
GirtzB
Posts: 2335
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

imho kantoru nav, ir privātperosnas
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Ari derēs!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
..doux..
Posts: 230
Joined: 13 Feb 2009, 14:33
Location: Rīga (Dreiliņi)
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ..doux.. »

kāpēc man liekās, ka 'karlis' tepat no burnouta kaut ko tādu darīja :roll: bet nu varbūt kļūdos.
User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5812
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by omulis »

Kas varētu būt par vainu, kur meklēt problēmu.

Auto Toyota (neatceros modeli, slinkums iet skatīties lejā) buss, kkas līdzīgs Hiacei.

Problēma tāda, ka panelī deg padaudz lampiņas, kurām nevajadzētu degt. Auto saimnieks, saka, ka problēma parādījusies pēc neliela trieciena priekšējam spārnam. Tur ir maza bukte. Viņš domaja, ka zem tā ir kkādi vadi, kuri saspiesti vai izrauts štekers. Man jau uzreiz likās aizdomīgi, ka no tādas mazas buktes var kkas būt.. Noņēmu paspārnu un protams, ka tur vadu nav.

Vēl nepūš silto gaisu, tas ar pēc tā parādījās.

Interesanti tas, ka iebraucot kādā bedrē reizēm lampiņas izdziest..

Bilde.
Attachments
IMG_1275.JPG
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Kungi, palīgā.. Kur var nopirkt šādus verķus.. Auto Audi B4... šrotos neatradu...

Image
B4 TDi
User avatar
janni
Posts: 277
Joined: 11 Sep 2007, 19:06
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by janni »

omulis wrote:Kas varētu būt par vainu, kur meklēt problēmu.

Auto Toyota (neatceros modeli, slinkums iet skatīties lejā) buss, kkas līdzīgs Hiacei.

Problēma tāda, ka panelī deg padaudz lampiņas, kurām nevajadzētu degt. Auto saimnieks, saka, ka problēma parādījusies pēc neliela trieciena priekšējam spārnam. Tur ir maza bukte. Viņš domaja, ka zem tā ir kkādi vadi, kuri saspiesti vai izrauts štekers. Man jau uzreiz likās aizdomīgi, ka no tādas mazas buktes var kkas būt.. Noņēmu paspārnu un protams, ka tur vadu nav.

Vēl nepūš silto gaisu, tas ar pēc tā parādījās.

Interesanti tas, ka iebraucot kādā bedrē reizēm lampiņas izdziest..

Bilde.
aukstais lodējums panelī.. :hvz:
Chrysler Town&Country 3.8 AWD '01.
User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5812
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by omulis »

janni wrote: aukstais lodējums panelī.. :hvz:
Kas tas par zvēru!? :shock:
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Briedis »

omulis wrote:
janni wrote: aukstais lodējums panelī.. :hvz:
Kas tas par zvēru!? :shock:
Tas nozīmē, ka fiziski vads izskatās pielodēts, bet īsti kontakts nav.
Tjipa, kā slikta metinājuma šuve, kad abi metāli nav sasnieguši pareizo temp. metinot.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by howitzer »

Tēks, tagad laikam būs stulbākais jautājums burnouta vēsturē - čaļi, pieturiet vēderus! :naac:
Vai kāds man, lūgtum, varētu apskaidrot kaut ko par bloķējošo reduktoru attiecībām?
Par bloķi zinu tikai tik daudz, ka, kad viens ritenis izspolē, arī otrs sāk izspolēt un vēl es zinu, ka manam auto tāds verķis ir - tas arī viss :D
Zinu, ka gudri veči runā: "manam bloķim ir tāda un tāda attiecība", kā arī pie sludekļiem esmu redzējis kaut kādus, man mistiskus skaitlīšus - ko tās mērvienības īsti nozīmē???? Kas tā reduktora attiecība īsti ir un kā tā ietekmē/neietekmē braukšanu, utt, utjp?
p.s. - lūdzu, pa lūpām nesitiet... :roll: :D
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Wu-Ryder »

howitzer wrote:Tēks, tagad laikam būs stulbākais jautājums burnouta vēsturē - čaļi, pieturiet vēderus! :naac:
Vai kāds man, lūgtum, varētu apskaidrot kaut ko par bloķējošo reduktoru attiecībām?
Par bloķi zinu tikai tik daudz, ka, kad viens ritenis izspolē, arī otrs sāk izspolēt un vēl es zinu, ka manam auto tāds verķis ir - tas arī viss :D
Zinu, ka gudri veči runā: "manam bloķim ir tāda un tāda attiecība", kā arī pie sludekļiem esmu redzējis kaut kādus, man mistiskus skaitlīšus - ko tās mērvienības īsti nozīmē???? Kas tā reduktora attiecība īsti ir un kā tā ietekmē/neietekmē braukšanu, utt, utjp?
p.s. - lūdzu, pa lūpām nesitiet... :roll: :D

Domāju ka šāds piemērs tev vis labāk liktu izprast:

LFS ganjau esi spēlējis, vai da jebkādu braukšanas spēli, kur ir iespēja regulēt kārbu.

Tur parasti pie kārbas ātrumu regulēšanas ir poga FAINAL GEAR vai kautkā tā (sorry par gramatiku) kad to saregulē tur uz vienu un otru pusi redzi atskirības. Vienā variantā robi nenormāli gari, otrā nespēj slēgties utt.

Par skaitļiem: 4.1, 3.9. 3.65 utt. tie parāda to attiecību/pārnesuma skaitli utt. Jo lielāks skaitlis jo īsāks reduktors, jo mazāks, jo garāks.

Dzīvē: piem: 4.10
īss, ātri jāslēdzas, maz maximālais ātrums, neekonomisks - 100km/h ~3,5tk tahometrā. bet nu liekas, ka mašīna iet lopā.

2.90 garš, mašīna gausa, liels max. ātrums bet piem. braucot uz 100km/h tahometrā 2100 apgriezieni. ekonomija utt.

Protams ir vēl kārbas utt. bet pa lielam tie skaitļi to arī apzīmē - reduktora garumu.

P.S. Es tik tā virspusēju domu pametu. Visi pieminētie cipari ir kā piemēri nevis ar zinātniskām analīzēm apstiprināti dati.
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC »

Wu-Ryder wrote:Tur parasti pie kārbas ātrumu regulēšanas ir poga FAINAL GEAR vai kautkā tā (sorry par gramatiku) kad to saregulē tur uz vienu un otru pusi redzi atskirības.
tu bī cauntinued. :lol:

nu sarakstīji te romānu.

var tak vienkārši pateikt - tā ir attiecība, kā griežas kardāns pret pusasīm (ja runa par RWD, pārējās jau neesot mašīnas :lol: )
vai tiem, kas braukuši ar divriteni ar ķēdes pārnesumiem - pedāļu mīšanas attiecība pret riteņa griešanās ātrumu.

p.s. par ekonomiju un "iešanu" vispār var runāt tikai kombinācijā ar motora jaudas līkni. pie pārāk "gara" pēdējais pārnesums var nebūt izmantojams visā apgriezienu diapazonā - jāliek zemākā pārnesumā - lielāki apgriezieni - kāda tur vairs ekonomija.
Wu-Ryder wrote:Dzīvē: piem: 4.10
īss, ātri jāslēdzas, maz maximālais ātrums, neekonomisks - 100km/h ~3,5tk tahometrā. bet nu liekas, ka mašīna iet lopā.

2.90 garš, mašīna gausa, liels max. ātrums bet piem. braucot uz 100km/h tahometrā 2100 apgriezieni. ekonomija utt.
[...]
P.S. Es tik tā virspusēju domu pametu. Visi pieminētie cipari ir kā piemēri nevis ar zinātniskām analīzēm apstiprināti dati.
baigā jau nu zinātniskā analīze :rofl:
ja pie 4.1 @100km/h = 3500 rpm,
tad pie pie 2.9 @100km/h = 3500 * 2.9 / 4.1 = 2475rpm

p.s. jautājuma uzdevējam - tas attiecas uz visiem reduktoriem, ne tikai bloķējošajiem. nevis LFS vajag spēlēt, bet bērnībā kāds konstruktors ar zobratiņiem bija jāpaskrūvē.
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Wu-Ryder »

Dimanc - nu piedod, vairs neko necentīšos skaidrot. Jo tas tač muļķim skaidrs, ka attiecība ir kardāns Vs pusasis.
ļoti ļoti atvainjos, vairs tā nedarīšu. Un vispār piedod, ka atļāvos kautko pie tehniskajām diskusijām sākt runāt. Un iešu tagad eng. gramatiku mācīties, nu tā kārtīgi, lai tajā internetā kur tie auto inženieri sēž varu tač pareizi uzrakstīt kautko.
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by howitzer »

Wu, paldies, ļoti saprotami izskaidroji. ;)
Tagad tālāk ( :D ) - kā lai noskaidro, kāda attiecība ir manam reduktoram?
Vai tas ir kaut kur uz paša reduktora rakstīts, vai kā tamlīdzīgi?
Kā arī, kura attiecība ielai būtu vispiemērotākā?
Patīk dažreiz arī šļifavatj un pirduļitj :D , bet visā visumā braucu tīri mierīgi ar savu benzīna kapsētu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

Wu-Ryder wrote:Dimanc - nu piedod, vairs neko necentīšos skaidrot. Jo tas tač muļķim skaidrs, ka attiecība ir kardāns Vs pusasis.
ļoti ļoti atvainjos, vairs tā nedarīšu. Un vispār piedod, ka atļāvos kautko pie tehniskajām diskusijām sākt runāt. Un iešu tagad eng. gramatiku mācīties, nu tā kārtīgi, lai tajā internetā kur tie auto inženieri sēž varu tač pareizi uzrakstīt kautko.
ko tu cepies? normāli papildināja tevis rakstīto + palaboja kļūdas. būtu priecājies, ka tev pamāca angļu valodu par brīvu.
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
Martinss
Posts: 4934
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

howitzer wrote:Wu, paldies, ļoti saprotami izskaidroji. ;)
Tagad tālāk ( :D ) - kā lai noskaidro, kāda attiecība ir manam reduktoram?
Vai tas ir kaut kur uz paša reduktora rakstīts, vai kā tamlīdzīgi?
Kā arī, kura attiecība ielai būtu vispiemērotākā?
Patīk dažreiz arī šļifavatj un pirduļitj :D , bet visā visumā braucu tīri mierīgi ar savu benzīna kapsētu.

Nezinu kā bembim, bet fordam var noskaidrot uz plāksnītes, kas uz reduktora. Ja tā nopuvusi, tad varēja skaitīt pēc tā cik reizes apgriežās pusasis pret kardānu, laikam, ja nekļūdos. Uztaisi vienu pilnu kardāna apgriezienu un zināsi vismaz ~ cik tev ir apgriezieni pusasīm. Ja nemaldos, tad e36 +/- okei bija 3.15, jo ar 3.45 vai kāds tas tur skaitās, apgriezieni aiziet kosmosā uz šosejas. :roll:
Locked