Tāk, kādu laiciņu neko nebiju rakstījis. Šodien beidzot atklāju sezonu arī ar šo auto.
Izmainījās plāni/vēlmes attiecībā uz dzinēju, līdz ar to strokera plāns aizgāja pa reni.
Long stroy short, nosvēros tomēr par labu price/performance, nevis tam, kas emocionāli likās pareizāk.
Pateicoties IXT.lv auto ieguvis M54B30 dzinēju no e39 530iA.

Ļooti foršs kantoris, rekomendēju! Attieksme super, darbu kvalitāte lieliska utt. Protams, bija pāris "bērnu slimības" un pāris ir vēljoprojām, bet so far viss tiek ātri un bez maksas novērsts.
Kopā ar to, protams,apkope dzinējam, jauns sajūga komplekts, lielais e36 radiators, elektroventilators no ADparts utt. Kārba no e36, šortšifteris, kā arī standarta dubultmasas spararats. Filtra kaste no e34, līdz ar to nav jātaisa gateris ar konisko. Utt. Tagad ir arī stūres pastūzis
Kā arī:
- BBS RM 8j/8.5j
- Coili priekšā
- -50mm atsperes aizmugurē ( kā jau prefiem ierasts, ieguvums praktiski nekāds, aizmugurē mega džips

bet tas tiks risināts, auto būs zemāks) + amji ar īso štoku
- Jimmy Hill lūpa priekšā
- Jauni Hella miglas lukturi
- Mtech 1 astīte
- plastmasa zem numura aizmugurē (hvz vai vajag, bet fīča reta

)
- Nardi ruļs
Par iespaidiem - kopumā esmu ļoti apmierināts!

Neiet tik labi kā baltais, bet kopumā auto ir ļoti atsaucīgs un uzvedās tā, it kā dzinējs tur būtu jau kopš dzimšanas. Perfekti izmantojams arī ikdienā, vispār nekāda diskomforta braucot.
Ko tālāk? Obligāti bremzes (šobrīd ir neventilējamie diski priekša un barabāni aizmugurē

), bloķis (drošivien pagarš, lai var izlaist arī kādu tālāku gabalu), pakaļu zemāk, priekšu zemāk un izdomāt kaut ko ar izplūdi. Šobrīd pēdējais bundulis izskatās briesmīgi un auto skan kā vidusmēra e36.
Reku kkādas bildes.
Un protams matooooors:
