Nais, aptuveni 20 minūtes raksti apdeitu topikam, grasies jau spiest pogu "submit" un kompis izdomā veikt apdeitus un uzveic instant restartu kompim.
Mēģināšu to visu pasniegt vēlreiz
Topiks tik ilgi netika apdeitots pa lielam tā iemesla dēļ, ka mēnesi karājās uz pacēlāja dēļ kardāna vibrācijas problēmām.
Bet nu sākšu no sākuma par lietām, kas te vēl netika rakstītas :
Sapratu, ja gribu nedaudz paspēlēties ar lielāku jaudu motoram, tad pirmā lieta to-do-listā būtu vismaz nedaudz sakopt dzinēju.
Ieķēru vārstu vāka blīvi, zobsiksnu, sadalenes saļņiku (diezgan pamatīgi no tā spieda ārā eļļu - one problem solved) un padaudz motora tīrīšanas līdzekļus - tas motors, šķiet, nekad dzīvē nebija redzējis kaut nedaudz tīras lupatiņas (okei, varbūt eļļas šcups tika noslaucīts, lai paskatītos līmeni

)
Tā kā sencītis savā laikā daudz skrūvējās, tad viņš arī ir mega palīgs, kad kaut ko jāpiepalīdz. Pats motoros esmu pilnīga nulle - biju mainījis sveces un filtrus, bet nekas grandiozāks prātā nenāk

Okei, tad nu vienā vīkendā ķērāmies klāt. Priecīgs biju, kad šis papētija motoru un noteica "pfff, šitajam nomainīt kā apmīst 2 pirkstus"

Pa lielam DIY netā biju saskatījies, bet dzīvē vienmēr viss bik savādāk, taču rokas darba nebijās un viss lēnu garu gāja uz priekšu.
Galu galā samainījām veiksmīgi. Vienā mirklī pamanījām, ka kaut kas neiet uz atmetkām un sapratām, ka zobene, velkot kloķenes (?) šķīvi biš pārlekusi. To izlabojām, izgriezām visu vēlreiz un šķīlām dziesmā. Viss kārtībā.
Sapratu, ka paralēli tam beidzot jāsakopj motortelpa. Nedaudz sapucēju vārstu vāku (kārtīgam reiskāram, protams, vajadzētu sarkanu, bet es šoreiz aprobežojos ar burtiņu sapulēšanu

), noglušiju visas detaļas, kurām nevajadzētu dzert ūdeni un tad gāzu virsū motora mazgāšanas ķīmiju. To es toč nežēloju, aizgāja pusotra smidzināmā pudelīte, bet tas bija tā vērts. Skats uz dzīvi pavērtās daudz labāks un smaids konkrēts manā sejā

Nākošreiz patīrīšu cītīgāk, jo pats motora bloks vēl biš eļļains vietās, kur grūti tikt klāt, bet visādi citādi nais.
Pēc tam sapratu, ka lētāk būs svilināt r15 riepas un SS'ā atcerējos par sen pamestiem 15" remotec 7,5j badass et 11 mesh diskiem. Ieķēru par 70 eināriem, iedevu bračkam nokrāsot, Gustiņš nomedīja 195/50 mizas pa 20 eināriem un metu virsū. Izvirzījums pa lielam tāds, kādu vēlējos, taču uz 15" un 195/50 braukšana bija diemžēl tāda, kādu vienmēr biju gribējis

pusrāmis pa zemi tur, pusrāmis pa zemi šeit.
Arī ar krāsu biju nošāvis greizi un pelēks auto ar viņu neiet kopā, tāpēc izdomāju pārkrāsot Volvo sarkanu.
Nu labi nē, es diršu.
Pačekoju vecās bildes un sapratu, ka Atiwes ir nais un gribās atpakaļ. Tās gan pilnīgi kunkst pēc pārpulēšanas, jo biju/esmu diezgan daudz ielaidis to kopšanā. Sākumā gaidīju pulējamo pastu (Jelgavnieki approved) ~2 ned, kamēr no jebreja atceļos, tāpēc baigi nepievērsu uzmanību disku stāvoklim - iekš moikām ķīmija tur, ķimija šeit un beigās visi diski pleķaini un matēti
Izskatījās viņi kaut ka tā :
Kamēr auto bija uz 15niekiem, sāku pulēt diskus. Pēc pirmajām piecām minūtēm sapratu, ka tas nav kā putekļus noslaucīt

Ar vienu disku beigu beigās noņēmos 30 minūtes un arī tad nebija iepriekšējais spīdums. Nu sūds ar viņu, tā arī nav sanācis līdz šim pieķerties pārējiem, tāpēc nedusmojaties, ja 3 no 4 diskiem šobrīd nespīd un nelaistās.
Sapucētais uz doto mirkli izskatās šādi :
Ā, jā, te var redzēt manus bleķa flanču, kuri sāk lēnām pūt, tāpēc jāmēģina kaut kur atrast kādus maaazos centra vāciņus, lai to visu noglušītu. Vēl nav sanācis uzdurties kastei ar centru vāciņiem, bet gan paspēšu.
Kad uzmetu 15niekus sapratu, ka pakaļu vajag vēl bik zemāk. Jāsaka, ka ar 16niekiem strīķē arkas, kad 1 cilvēks ir aizmugurē, bet tas normāli, kad to pasaku, tad tikai cilvēki pālī parasti mani nesaprot un ārdās

Ok, un vēl gandrīz visi cilvēki, kas mani nepazīst.

fleksis
Labi, pietiek par stenci, tālāk jau gana spamā apspriestās kardāna problēmas un neskaitāmi vakari, kad biju sagruzijies

Viss sākās tā, ka jau agrā pavasarī jutu, ka auto manāmi vibrē aizmugurējā daļa (tagad, iepazīstot kardānu, skaidrs, ka tā bija vidusdaļa), kaut kas ieminējās, ka "gan jau kardāna gultnis pavisam izbeidzies". Vienā vakarā pa slapju bik ar Foxiju pakrāmējām un galīgi sāka dauzīties, likās, ka gultnis tiešām izģērbies. Vēlāk gan izrādījās, ka tas ir izpūtējs, kas trobelē pret grīdu, jo tajā vakarā piedzīvoja daudz rīvēšanos
Bet nu tad tika ieķerts gultnis, domājām - saliksim atmetkas, nomainīsim, simple as that. Tā arī visu izdarījām, salikām kopā, izbraucu uuuuuuuuuuun bija dirsā. Ja iepriekš vibrēja dodot iekšā, tad tagad pilnīgs pretstats - atmetoties mega vibrācijas, virs ~70km/h vibrācijas palielinājās kopā ar ātrumu. Visi teica, ka piznec losi tak paskaties uz rūpnīcas atmetkām lol wat. Lieki piebilst, ka tādas nebija ne iepresētas nedz arī krāsotas.
Ilgi shēmojām, šaibojām un sazin ko darījām. Ak jā, vēl pat dabūju citu kardānu, ko pamēģināt uzmest, bet tam bija tiešām izģērbies gultnis, safisti krustiņi un viņš, galu galā, bija par garu
Ok, aizvedu kardānu pie speciālistiem, tur man pateica, ka būs bik jāpagaida. Pēc dažām dienām zvanīja un teica, ka kardāna gultnis jau savērpies astotniekā un tas jāmaina, vēl labi būtu nomainīt vienu krustiņu, pēc tam arī nobalansēt un tas arī viss. Krustiņš + balansēšana + visa mainīšana nostājās uz 85eur. Diezgan salda cena, jo agrāk biju dzirdējis par 100 latiem par balansēšanu vien.
Tad nu saturējām īkšķus, uzmetām kardānu un izmetu kārtīgu līkumu (fak, cik forši ir izbraukt ar to kartingu, kad sen tas nav darīts

). Viss kārtībā. Jāatzīst, ka nedaudz gan vibrācija ir saglabājusies, kad dod grīdā, bet nu tas drošvien tāpēc, ka auto stipri sasēdināts un tilts dēļ tā uzbūves un svirām ir aizgājis uz labo pusi. Tur būs biš jāpiedomā un iespējams jāliek regulējama svira/-as, bet nu to vēlāk
Visā visumā bija mega smaids uz sejas, ka vismaz par vienu no svarīgiem mezgliem var aizmirst!
Ā, un uz 15niekiem braukt uz pacēlāja bija sāpe pakaļā

Vajadzēja vismaz 2 dēlīšus, lai zem tā palaistu pacēlāja ķepas.
Foxijs ar kolēģi centās noturēt volvo jaudu
» Skatīties Youtube
Kamēr auto ar izstieptām ķepām karājās uz pacēlāja, atradu 740 lūpu (jā, vislaik meklēju 240to, bet uznāca zajebals meklēt vai kratīties uz Tukumu klausīties Skārdnieka piedzīvojumos

). Urbis, savilcēji, fleksis - vakars ar mīļajiem instrumentiem un lūpa piemesta klāt. Vispār win+win akcija, jo savu oem lūpu iedevu Foxijam, kura tagad rotā E34 purnu. Vispār izskatās ļoti labi, gan jau viņš pats kādreiz apdeitos topiku
Lai gan ir nepilnības (sānos viņu vajag garāku + apakšā prasītos vairāk uz āru (spicāku) + lūpa jāpārkrāso), kopumā esmu apmierināts. No priekšas skats tiešām tāds, kādu biju iztēlojies. Nebiju gaidījis, ka lūpa būs tik plata un zema, ka varu stumdīt cigarešu paciņas, bet forši. Prieks, ka beidzot ir jauna lieta, par ko piedomāt, braukājot pa fooooooooooršajām rīgas ielām
Tāpat arī beidzot atradu tuuuuuuuurbo resti pa 40 eināriem. Vispār jau bija prieks, ka atradu, taču nedaudz čoms saškrobēja pēc pāris dienām, kad pateica, ka pāķos viņu atradis par 5 eiro

oh well!
Labi, te arī kaut kādas bildes iz šodienas. Sorii, ka tik maz, bet ārā laiks pretīgs, laika nav, tāpēc tas viss tā skopi
Protams, kā jau allaž, vasaras to-do-lists netika piepildīts. Bija vēlme tehniski viņu satūnēt tā, lai var droši slīpēt pa sausu trasi, bet nu tas viss drošvien pārceļās uz nākamo gadu. Jā, vasara jau vēl nav galā, taču vajadzēs nedaudz līdzekļus priekš skates un citām štellēm + nav vēlmes to visu krāmēt virsū, ja auto tiks dzīts pa ziemu. Tur jaudu nevajadzēs, taču, kā jau kārtīgam zviedru auto pienākas, pa ziemu vajadzēs pašļūkāt

Ja nākošgad izdarīšu visu plānoto un neizvēlēšos citu auto, tad vairāk ziemas tas auto neredzēs
Tad jau arī neliels to-do-lists bez jebkādiem termiņiem, nākotnei :
$ tehačs
$ samainīt spiediena regulatoru un ļurbo saistītās mazās silikona trubiņas, jo šitais viss ir baigais chinashit
$ beeeidzot ieķert 16T ļurbo no 70tās sērijas Volvo
$ pēc tam arī vajadzētu aizbraukt pie Karrosa, lai nedaudz sačipo
$ beidzot satūnēt savu g80 lockeri, lai bloķē ne tikai, kad iegribās un līdz 40km/h, bet gan pilnībā (nejaukt ar 100% reduktoru, sīkāk var iegooglēt "g80 locker modification")
$ uzcept ilgi plānoto two tone un citas vizuālās everģēlības
$ velnsviņzin
Drošvien daudzas nianses, par kurām esmu piemirsis, bet nu, apdeitošu, kad/ja atcerēšos

P.S. - par lūpu varat baigi necepties, jo kā jau teicu, ir daudz nepilnību, kuras jāizlabo, lai būtu tā, kā vēlos.
peace
