nuugjis ar b3
Re: nuugjis ar b3
Pakaļa izskatās mazliet par zemu, jo nesanāk vienā līmenī ar priekšu, vismaz pēc bildēm spriežot. Lai gan pašam arī pagājušogad vienu brīdi bija tā pat. 
Un +1, ka numuru vajag pareizajā vietā pielikt.
Kura tev sanāk zemākā vieta mašīnai?
Un +1, ka numuru vajag pareizajā vietā pielikt.
Kura tev sanāk zemākā vieta mašīnai?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: nuugjis ar b3
Šo auto esmu manijis vairākkārt ! 
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: nuugjis ar b3
diski ir no forda viking rs 92. gads 
dirsa ir nedaudz varbut cietaka ka prieksa, bet es nesezu aizmugure, taka nesudzos
ja, prieksa, salidzinot ar aizmuguri ir auksa, bet slieksnis attieciba pret zemi ir taisni
zemaka vieta laikam sanak kur bikses nonak leja
un tad prieksejam arkam apaksa, visas tas kantes nolocitas jau
ja tas sans vel japabeidz, nav baigi dizi laika, bet ceru vismaz pa ziemu to izdarit, pasam besi
diemzel ventspili neesmu bijis gan
dirsa ir nedaudz varbut cietaka ka prieksa, bet es nesezu aizmugure, taka nesudzos
ja, prieksa, salidzinot ar aizmuguri ir auksa, bet slieksnis attieciba pret zemi ir taisni
zemaka vieta laikam sanak kur bikses nonak leja
ja tas sans vel japabeidz, nav baigi dizi laika, bet ceru vismaz pa ziemu to izdarit, pasam besi
diemzel ventspili neesmu bijis gan
Re: nuugjis ar b3
sveiki swageri ..
audi vel dzīvs, nekur nav pazudis, braukāju bēdu nezinot, izpūta galvas blīvi vienu rītu - nācās mainīt, viss bija sakaltis, laikam nekad nebija mainīta
nenormālie piededži bija gan uz vārstiem, gan virzuļiem un cilindru aukšām (tur kur gredzens netiek klāt), viss satīrīts, saslīpēts (gribēju pārmērīt kompresiju, bet esmu pārāk slinks), parādijās kaut kāda jocīga skaņa aizmugurē, tā itā atspere sistos pret kuzavu - rezultātā audi ieguva poli hadeni (izņemot plauktus priekšā, vajag b4 plauktus, tad varēs), palika jūtami stingrāka virsbūve, kā arī uzliku priekšā glāzu atsaiti
skaņa tā arī nepazuda
tagad beidzās apskate un stāv nomests pie darba - jāsamaina visi četri amji, atsperes citas jāuzliek, jāizravē gāzes iekārta un varēs braukt uz apskati
b4 spārni ar b4 plauktiem jāiegādājas, jāpāršpaktelē priekšējais bampers un jāsāk domāt par pārkrāsošanu beidzot
pagājušās vasaras diski notirgoti, gribu stīlijus
kāda vasarīga bilde

audi vel dzīvs, nekur nav pazudis, braukāju bēdu nezinot, izpūta galvas blīvi vienu rītu - nācās mainīt, viss bija sakaltis, laikam nekad nebija mainīta
b4 spārni ar b4 plauktiem jāiegādājas, jāpāršpaktelē priekšējais bampers un jāsāk domāt par pārkrāsošanu beidzot
pagājušās vasaras diski notirgoti, gribu stīlijus
kāda vasarīga bilde

Re: nuugjis ar b3
pa lielam čubinu uz apskati lēnām.
izdomāju ka nereģistrēšu gāzi, tapēc izņēmu iekārtu.
nomainīti aizmugurē amīši ar atsperēm (atsperes no merša w202 dīzeļvagona, amīši no mk1 golfa)
visi kluči - gan priekšā, gan aizmugurē + ručņikam troses (tagad pa sausu aizmugure šļūc
)
ieliku kupejas/90 lampas priekšā
līki pārlīmēti griesti, bet pagaidām būs okujenička
palika priekšā amīšus nomainīt ar atsperēm un salikt salonu



p.s. paldies mk2dīzelim par detaļām.
izdomāju ka nereģistrēšu gāzi, tapēc izņēmu iekārtu.
nomainīti aizmugurē amīši ar atsperēm (atsperes no merša w202 dīzeļvagona, amīši no mk1 golfa)
visi kluči - gan priekšā, gan aizmugurē + ručņikam troses (tagad pa sausu aizmugure šļūc
ieliku kupejas/90 lampas priekšā
līki pārlīmēti griesti, bet pagaidām būs okujenička
palika priekšā amīšus nomainīt ar atsperēm un salikt salonu



p.s. paldies mk2dīzelim par detaļām.
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: nuugjis ar b3
Pa lielam nav ko diži stāstīt, samainīju arī priekšā amīšus ar atsperēm (atsperes dabuju sēdinātās priekšai), nokasīju laku atpakaļgaitai
samainiju lampiņas, lai viss deg utt
samaksāju nodokļus/sodus/apskati un aizbraucu uz TA, protams ka neizlaida
ielika pāris divniekus, pa lielam sīkumi - lampas jāsaregulē, labajam plauktam bukses jāsamaina, un izpūtējam savienojumā skava jānomaina
+ jānomazgā karteris un kārba no apakšas, jo ielika 2 par eļļas noplūdi 

priekšējie amortizatori, viens ir audi oriģinālais, otrs ir mk1 oriģinālais, vajadzēja pārtaisīt stoiku nedaudz un čiki poki derēja kā vaajadzēja
rezultātā ieguvu zemākus amīšus un nesēž uz atboiņikiem vairs
ar iegūto slimības lapu pabraukājos nedaudz (acīmredzot biju noilgojies pēc mašīnas tā normāli, jo vnk sanāca beigās ka pie stūres pavadīju 14h
) braukājoties pa naksnīgo rīgu un ākstoties beigās izdomājām ka jāaizbrauc 2 naktī uz ventspili aiz ņehuj ģelatj

papētījām kāpas

paskatījāmies uz kuģīšiem

izdomāju ka vajag govi pie goves nofočēt

čoms bija īpaši laimīgs no rīta

no ventspils ceļā uz kuldīgu


govs nemazgāta, netīra un saskrāpēta
ielika pāris divniekus, pa lielam sīkumi - lampas jāsaregulē, labajam plauktam bukses jāsamaina, un izpūtējam savienojumā skava jānomaina

priekšējie amortizatori, viens ir audi oriģinālais, otrs ir mk1 oriģinālais, vajadzēja pārtaisīt stoiku nedaudz un čiki poki derēja kā vaajadzēja
ar iegūto slimības lapu pabraukājos nedaudz (acīmredzot biju noilgojies pēc mašīnas tā normāli, jo vnk sanāca beigās ka pie stūres pavadīju 14h

papētījām kāpas

paskatījāmies uz kuģīšiem

izdomāju ka vajag govi pie goves nofočēt

čoms bija īpaši laimīgs no rīta

no ventspils ceļā uz kuldīgu


govs nemazgāta, netīra un saskrāpēta
