
Vents S garāža
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Viss turpinās.





Neprecīzi piegriezu, bet nav pasaules gals.


Apnika metināt. Uzlaidu šķiedreni.






Spoiler
Show





Neprecīzi piegriezu, bet nav pasaules gals.


Apnika metināt. Uzlaidu šķiedreni.





Last edited by Vents S on 05 Jun 2014, 15:41, edited 1 time in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Ik viena benzīgalvas murgs

Spoiler
Show
Ir lielāki kapi pa kreiso pusi

















Protu izmantot papildus roku pāri.













Iekšējā arka nākošais izaicinājums




Šonedēļ pietiks


















Protu izmantot papildus roku pāri.













Iekšējā arka nākošais izaicinājums





Šonedēļ pietiks

Last edited by Vents S on 05 Jun 2014, 15:30, edited 1 time in total.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
mjā.. šķiet ka pie apmēram tāda pat kuzava stāvokļa es nolēmu par labu kuzava maiņai... Apņēmība baigā tev to visu pa jaunam taisīt.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Bija varianti. Pirkt savu metināmo un darīt to ko daru, vai nodot naglās, pielikt iekrāto naudu un paņemt citu kaķi maisā.
Paliku pie pirmā varianta.
Metināmais vienmēr noder. Ir garaža kur to darīt. Būšu auto iedevis pluss 5-10gadi.
Vispār pēc 5ciem gadiem šis modelis jau būs retums pie tādiem izmiršanas tempiem
p.s. Kapi ir lielāki nekā biju gaidījis, bet tie ir tikai dzelži. Viss ir labojams
Paliku pie pirmā varianta.
Metināmais vienmēr noder. Ir garaža kur to darīt. Būšu auto iedevis pluss 5-10gadi.
Vispār pēc 5ciem gadiem šis modelis jau būs retums pie tādiem izmiršanas tempiem

p.s. Kapi ir lielāki nekā biju gaidījis, bet tie ir tikai dzelži. Viss ir labojams

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Pagājušās 7dienas progress
Spoiler
Show
Iekšējā arka


Tiek uzklāta reaktīvā grunts


Pēc tam šuvju mastika

Nākošais process ir uzklāt epoksīda grunti


Ap bāku tiek izdrāzta rūsa un spārnam nodrāzta transporta grunts


Atkal izmantoju reaktīvo grunti


Nākošais process, ko noteikti daudz meistari LV nedara, ir šuvlu mastiku saspiest spraugās tā, lai otrā pusē nosedzās, jo tur klāt neviens tikt nevar. Izmantoju melnu mastiku tūbā(tā nav logu līme).




Pa lieldienām dzīvošu garažā un turpināšu iesākto


Tiek uzklāta reaktīvā grunts


Pēc tam šuvju mastika

Nākošais process ir uzklāt epoksīda grunti


Ap bāku tiek izdrāzta rūsa un spārnam nodrāzta transporta grunts


Atkal izmantoju reaktīvo grunti


Nākošais process, ko noteikti daudz meistari LV nedara, ir šuvlu mastiku saspiest spraugās tā, lai otrā pusē nosedzās, jo tur klāt neviens tikt nevar. Izmantoju melnu mastiku tūbā(tā nav logu līme).




Pa lieldienām dzīvošu garažā un turpināšu iesākto

Last edited by Vents S on 05 Jun 2014, 14:42, edited 2 times in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Nemācēšu precīzi paskaidrot, kas ir reaktīvā grunts. Tā reaģē ar metālu. Uz tā nevar špaktelēt vai krāsot. Parasti uz tās vel klāj HS grunti un tad špaktelē vai krāso. Es klāju epoksīda, jo tur netiek krāsots un epoksīds tāpat kā akril krāsa vai laka izolē no apkārtējās vides ietekmes. HS grunts tieši pretēji, reaģē ar mitrumu, tapēc ir jakrāso. Liela daļa nepareizi dara, ka pēc remontu darba pagaidu variantā uzklāj HS un tad brīnās, ka pēc kāda lieka viss rūsā.
Tā mastika tiks pieslīpēta, lai netraucē nogruntēt ar epoksīda grunti. Uz epoksīda grunts tiks klāta šķiedrene. Vel tur kur netiek klāt, ar pistoli tiks pūsts konservants. To konservanata padarīšanu taisīšu, kad viss būs sakrāsots.
Tā mastika tiks pieslīpēta, lai netraucē nogruntēt ar epoksīda grunti. Uz epoksīda grunts tiks klāta šķiedrene. Vel tur kur netiek klāt, ar pistoli tiks pūsts konservants. To konservanata padarīšanu taisīšu, kad viss būs sakrāsots.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Labs darbs tā turpināt!! Reaktīvā grunts manuprāt ir domāta skābā grunts, kas reaģē uz ršu un apsorbē to!! Esmu arī dzirdējis, ka uz skāo grunti nedrīkstot špaktelēt, bet domāju, ka tā ir tikai tantuku runa! Pats praksē varu teikt, ka esmu špaktelējis un nekas nekaiš un ja kas kaitātu tad uz viņas arī gruntēt un krāsot nedrīkstētu!
Bet lai vai kā pastrādāts godam!
Bet lai vai kā pastrādāts godam!
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Laiks virsbūves darbiem ir arviem mazāk un mazāk. Daudz pavasaru darbu. Tagad man ir tā, ja līst eju uz garažu, ja spīd saule, tad darbs dārzā
Bet ir kkas tomēr padarīts, lai būtu kāda jēga iepostēt.

Bet ir kkas tomēr padarīts, lai būtu kāda jēga iepostēt.

Spoiler
Show
Kāds no iepriekšējiem īpašniekiem metinājis klāt bagažnieka amīša stiprinājumu un nav apstrādājis. Tagad glāze papuvusi vienā vietā.


Slīpēju iekšējo arku. Tur kur dzīļākas poras, ņemu un griežu kārtīgus gabalus ārā. Netīk baigi ar smiltīm darīties un labas ripas deldēt. Baigie kakājumi sanāca. Dega cauri. Kkur vel rusa čakarē un rūpnīcas grunts un mastika vietām.


Taisu arkā caurumu lūkas drenāžas caurulei. Vairs netiks ūdens novadīts slieksnī.

Metinu glāzi. Nav ērti tikt klāt.

Kkas sagruntēts. Painteresējos pa to grunti. Jā, tā arī skaitās skābā grunts.

Nogriezu krēsla stiprinājumu, lai tiktu klāt rūsiņam.

Iekšējai arkai šuvju mastika. Ir vietas, kur nebildēju, jo nav ērti to izdarīt. Tas ir, arkas iekšpusē ārējo daļu.


Kkas tiek lāpīts. Daļēju caurumu atstāju, jo tur cauri uz riteni iet abs vads.



Griežu grīdu. Nekādas žēlastības. Kā brūns pleķis, tā fleksis iekšā. Vienīgi šājā pusē uzmanīgi, jo pa apaksu iet degvielas un bremžu daurules. Negribu ņemt nost, jo tad jasalauž stiprinājumi. Normāli nav iespējams noņemt vai arī vnk negribu domāt kā.



Grīdai viena puse salāpīta. Tagad sagruntēju.



Atkal mastika.



Un nu jau esmu ticis lidz epoksīda gruntij.






Tas šobrīd viss!


Slīpēju iekšējo arku. Tur kur dzīļākas poras, ņemu un griežu kārtīgus gabalus ārā. Netīk baigi ar smiltīm darīties un labas ripas deldēt. Baigie kakājumi sanāca. Dega cauri. Kkur vel rusa čakarē un rūpnīcas grunts un mastika vietām.


Taisu arkā caurumu lūkas drenāžas caurulei. Vairs netiks ūdens novadīts slieksnī.

Metinu glāzi. Nav ērti tikt klāt.

Kkas sagruntēts. Painteresējos pa to grunti. Jā, tā arī skaitās skābā grunts.

Nogriezu krēsla stiprinājumu, lai tiktu klāt rūsiņam.

Iekšējai arkai šuvju mastika. Ir vietas, kur nebildēju, jo nav ērti to izdarīt. Tas ir, arkas iekšpusē ārējo daļu.


Kkas tiek lāpīts. Daļēju caurumu atstāju, jo tur cauri uz riteni iet abs vads.



Griežu grīdu. Nekādas žēlastības. Kā brūns pleķis, tā fleksis iekšā. Vienīgi šājā pusē uzmanīgi, jo pa apaksu iet degvielas un bremžu daurules. Negribu ņemt nost, jo tad jasalauž stiprinājumi. Normāli nav iespējams noņemt vai arī vnk negribu domāt kā.



Grīdai viena puse salāpīta. Tagad sagruntēju.



Atkal mastika.



Un nu jau esmu ticis lidz epoksīda gruntij.






Tas šobrīd viss!
Last edited by Vents S on 05 Jun 2014, 14:22, edited 3 times in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
1. Metinot pilnu šuvi, ir lielāka iepēja uzmest buktes.user wrote:Kādēļ spārnam vnk nevarēja nometināt pilnu šuvi, lai nav jāziež šuvē tā melnā mastika?![]()
Darbs ieguldīts milzīgs. Lai izdodas viss iecerētais.![]()
2. Mastika nav defekta labošana, bet gan šuves aisarglīdzelis otrā pusē arkai, kur netiek fiziski klāt. Spiežot mastiku no sejas puses, tiek izspiesta otrā pusē. Protams, visu darbu beigās būs japūš visur konservants.
p.s. Ja būtu rets auto, iepejams, ka darbus veiktu vel efektīvāk. Tas ir, visas lielās virsbūves daļas nourbtu reizinātājos, alvotu utt.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Ar to virsmas rūpīgu attīrīšanu vietām haltūrēju. Īpaši, kur ir mazi ielāpi jaliek.GG. wrote:Tīri tā lai piesietos - Tu tā YOLO cauri krāsai metini?Jā, zinu, nav būtiska vieta, bet vienalga
No krāsas tur ir maz. Vairāk tur ir pelēka grunts. Ar lielāku strāvu, tur viss nodeg un ir kontakts, bet ja vel gadās plānāka vieta vai rūsa neredzama, tad izdeg. Ja godīgi, tad tālāk grīdai jau rūpīgāk visu attīriju, jo apnika svilināt caurumus.
Tā vieta bildē, ir zem krēsla un galīgi nebija vēlēšanās iespringt. Gribēju ātri visu sķert un iet mājās

Pirms gruntēšanām gan visu rūpīgi attīru. Tagad tas jaiemācas pirms metināšanas. Esmu ļoti nepacietīgs, gribu visu ātri izdarīt.

- GG.
- Posts: 15925
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Pilnīgi saprotams, ja jāpārmetina viss auto. 
Jautāju, jo man pašam pēc pieredzes kautkā deg cauri, ja nenotīru krāsu
Moš tā krāsa iejaucās iekšā metālā un kautkādas poras parauj. 

Jautāju, jo man pašam pēc pieredzes kautkā deg cauri, ja nenotīru krāsu


Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Ja metina cauri krāsai, tad deg cauri tapēc, ka tiek karsēta virsma lai tiktu krāsai cauri = papildus izredzes izdedzināt caurumu, kas arī nereti notiekGG. wrote:Pilnīgi saprotams, ja jāpārmetina viss auto.
Jautāju, jo man pašam pēc pieredzes kautkā deg cauri, ja nenotīru krāsuMoš tā krāsa iejaucās iekšā metālā un kautkādas poras parauj.

Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju
