Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
-
- Posts: 47
- Joined: 21 Dec 2011, 20:13
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vnk esmu lasijis ka ir razotaji kas ta iedala nevis parkrasojot.
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksi ... &_from=R40
Internets ir aizliegts šajā pasaulē ?
Vēl protams vari aizsūtīt PM psih-arno !
Un izlasi šo..
Internets ir aizliegts šajā pasaulē ?

Vēl protams vari aizsūtīt PM psih-arno !
Un izlasi šo..
man mersim priekšā ir zaļas un pakaļā ir zilas, kuras es nokrāsoju melnas !Mikelis wrote:
Man vienreiz bija MK1 golfs, 1.3 karburātors, sarkans. Šausmīgi labi gāja.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Jā, iedala, bet katram ražotajam ir savi krāsu kodi. Vienam sarkanās varbūt cietas, otram mīkstas. Citam ir sarkanas un trim melnām trīpiņām uz pēdējā vijuma.ritvars124 wrote:Vnk esmu lasijis ka ir razotaji kas ta iedala nevis parkrasojot.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ja meklēsi pēc krāsām, iebrauksi auzās. Jo katrs krāso tā kā iegribās un pēc tā nevar vadīties. Ja pērk kko tādu, tad skatās tehnisko info ko sniedz katrs ražotājs savai precei.
-
- Posts: 47
- Joined: 21 Dec 2011, 20:13
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Varbūt kāds var pateikt kas varētu būt pie vainas.
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
par mazu vajadzētu būt aptuveni 13.4 13.7.... bet ja tev ladēšanas lampiņa uz paneļa nedeg tad jau viss ok!musix wrote:Varbūt kāds var pateikt kas varētu būt pie vainas.
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
tādas muļķības gan nevajag rakstīt. lādēšanas lampiņa nav ultimate diagnostikas līdzeklis.bucis wrote:par mazu vajadzētu būt aptuveni 13.4 13.7.... bet ja tev ladēšanas lampiņa uz paneļa nedeg tad jau viss ok!musix wrote:Varbūt kāds var pateikt kas varētu būt pie vainas.
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
musix - ģeņģera remontu pats veici vai kāds pro? varbūt kaut kas ģeneratora remontā paveikts nekvalitatīvi. visi vadi kārtīgi pieskrūvēti? kas darās ar masas vadu uz dzinēju?
ierosmes vads piesprausts? man viena ģeneratora nosrpāgšana tieši sakrita ar to, kad es nedēļu biju pavizinājies ar līdz pusei piespraustu ierosmes vadu. lādēšanas lampiņa pa mirklim iemirgoja, ģeņģis deva kādus 13.2v, bet ieslēdzot kaut vienu patērētāju nokrita līdz 12.5v. arī pēc vada piespraušanas situācija neuzlabojās

burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Neesmu elektriķis, bet ģenerātora uzbūvi zinu. Ja pazūd lādēšana bieži maina tikai lādēšanas releju, bet 70% gadijumos ir beigts vai daļēji beigts diožu bloks un slip ring(nezinu kā tehniski pareizi tulkojas). Un 80% gadijumos ir lētāk nopirkt jaunu(atjaunotu) ģeneratoru. 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kur nopirkt labas maināmās gumijas priekš logu tīrītājiem? Zb, nomainīju tās kas ir pa 1,49ls cenuklubā, nesūda netīra, puse loga paleik nenotīrīta.
Pašas slotiņas ir kaut kas līdzīgas - bosch aerotwin, tikai 2009g audi orig
Pašas slotiņas ir kaut kas līdzīgas - bosch aerotwin, tikai 2009g audi orig

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr. 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
PROBLEMA
Motors EFE toyotas
Ieliku karbuža vieta 4efe motoriti (sprice)
Kad iedarbina brivgaita ruc smuki bet kad dod virsu sauj ugunis un gurst nost, viss parbaudits, aizdedzes spole nomainita..
Kas vel varetu but pie vainas?
Motors EFE toyotas
Ieliku karbuža vieta 4efe motoriti (sprice)
Kad iedarbina brivgaita ruc smuki bet kad dod virsu sauj ugunis un gurst nost, viss parbaudits, aizdedzes spole nomainita..
Kas vel varetu but pie vainas?
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
pilnīgi viss ko pārlikivanags9 wrote:PROBLEMA
Motors EFE toyotas
Ieliku karbuža vieta 4efe motoriti (sprice)
Kad iedarbina brivgaita ruc smuki bet kad dod virsu sauj ugunis un gurst nost, viss parbaudits, aizdedzes spole nomainita..
Kas vel varetu but pie vainas?

datorā to brīnumu nesaremontēsi
vajag pārbaudīt visu divreiz un tad vēlreiz
gan jau kautkas nav izdarīts
tik pat labi var trūkt kāds masas vads uz motoru vai kādu citu elektrobloku
japāņiem stils tāds padebīls - savilkt 30 masas vadus un visiem ir jābūt
AR_159 

- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.

AR_159 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Pieļāvu tādu iespējamību, jā, bet spiediena sistēmā gandrīz nekāda un ar temperatūru nav nemazāko problēmu, dūmu arī nav nekādu. Bet poh, aizvedīšu pārbaudīt galvas blīves teoriju.Alien wrote:ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.beigta galvas blīve
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
nu drīz būs lielāki brīnumittd wrote:Pieļāvu tādu iespējamību, jā, bet spiediena sistēmā gandrīz nekāda un ar temperatūru nav nemazāko problēmu, dūmu arī nav nekādu. Bet poh, aizvedīšu pārbaudīt galvas blīves teoriju.Alien wrote:ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.beigta galvas blīve

AR_159 
