Saprotams, kur 5.0 motors ir jāceļ ārā, tur 3.0 motoram var visu svilpodams nomainīt 1h laikā. Nu, salīdzinoši...

Tam 5.0 nav kur pirkstu iebāzt, viss pilns, nekam nevar tikt klāt. Kā jau minēju, motora izcelšana ir tieši lielajiem motoriem. Ar mazajiem viss esot daudz vienkāršāk. A to motoru izcelt.... Speciāli piemēroti stanoki Latvijā ir tikai Īlē un VW centrā.
Nezinu par 3.0 dīzeļiem, 5.0 dīzeļi Phaetonam un Tuaregam ir vienādi, ar dažām atšķirībām - ir detaļas, kas nederēs. Phaetonam motortelpa ir mazāka kā tuaregam, līdz ar ko 5.0 dīzelis ir nedaudz saspiests, lai tiktu tur iekšā. 3.0 motors varbūt arī 1 pret 1 kā tuaregam tur ielīda, nezinu.
Nu par to jebkuru servisu... Protams, eļļu samainīt, kaut ko piekarē nomainīt - mašīna ir un paliek mašīna. Bet līdz ko kas komplicetāks...
Nē nu nav jau nekas TĀDS, vienkārši jārēķinās, ka ne visos servisos vietējais vaņka viņu sapratīs, ka ne vienmēr būs detaļas pieejamas, ka ne vienmēr remonti būs lēti....
Nu, naudas neesmu skaitījis, bet aptuveni tā būs.
Šo gadu laikā esmu nomainījis praktiski visu dārgāko, kas vien ir iespējams. Abas turbīnas, abi ECU - te vien jau 4k bez darba. Izņemot kārbu. Lai gan ir aizdomas, ka arī kārbu drīzumā derētu nomainīt.
Bet, domāju, te ir tāpat kā ar jebkuru citu auto - viens braukās un mainīs eļļu, kolodkas, a otrs nomainīs visu, ko vien var...
Un pa cik tad pārdevi, vai atdevi placi un piemaksaji, panemi citu savu e60 ?
Atdevu placī, piemaksāju un paņēmu e60? Tas joks?
Ne-tač! Phaetonu nepārdevu un netaisos pārdot! Tas paliks! e60 tika paņemts kā otrs auto, lai periodos, kad fajiks remontā, ir ar ko dibenu pārvietot.