Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
jautājums - vai ar 3mm tērauda loksni pietiks auto pannai? vai arī 2mm alumīnijs?
domāts nesēdinātam golf mk4,lai nav ziemā jābaidās no sasalušiem pagalmiem.
domāts nesēdinātam golf mk4,lai nav ziemā jābaidās no sasalušiem pagalmiem.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- AtmoBenzin
- Posts: 12018
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nezinu vai ar 2mm alu pietiks, bet nesēdinātam auto ar tērauda 3mm toč pietiks. Priekš sēdināta man ir 4mm tērauda plāksne un pietiek ar atliektiem galiem.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ceru ka arī elektronikai šajā topic būs vieta
Problēma ar GOLF 2 1.6D,Mašīna rūca,uguņi dega,ventilators pūta,pēkšņi viss pārtrauca strādāt,vairs nav uguņu,ventilatora,miglas lukturu,viss kas nestrādā ,kad aizdedze izslēgta ,izņemot pagriezienus ,un visu lai iedarbinātu
Strādā tikai tālie un tikai kad turi uz slēdža,varbūt problēma aizdedzes atslēgas slēdzī?
P.S Drošinātāji vesali

Problēma ar GOLF 2 1.6D,Mašīna rūca,uguņi dega,ventilators pūta,pēkšņi viss pārtrauca strādāt,vairs nav uguņu,ventilatora,miglas lukturu,viss kas nestrādā ,kad aizdedze izslēgta ,izņemot pagriezienus ,un visu lai iedarbinātu



P.S Drošinātāji vesali

- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
ja elektrība darbojas līdzīgi, kā audi, tad varbūt kontaktu grupa, kas ir aiz aizdedzes atslēgas. Tas brīnums kādi 3ls maksā, tā kā ir vērts pamēģināt.
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
OK paldiesjaaniss wrote:ja elektrība darbojas līdzīgi, kā audi, tad varbūt kontaktu grupa, kas ir aiz aizdedzes atslēgas. Tas brīnums kādi 3ls maksā, tā kā ir vērts pamēģināt.



Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Problēma Nr2.Chryrsler Voyager 1996g 2.5TD VM motors,ne no kā ne no šā dzesēšanas izplešanās traukā rodas spiediens,saprotu ja tas būtu motoram uzsilstot,bet ir jau darbinot
Dzinējs tika izjaukts galvas samērītas,blīve nomainīta viss tā kā būtu,bet nekā ,spiediens tāpat rodas,
varbūt kādam līūdzīga problēma bijusi 


Dzinējs tika izjaukts galvas samērītas,blīve nomainīta viss tā kā būtu,bet nekā ,spiediens tāpat rodas,



- AtmoBenzin
- Posts: 12018
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Izplešanās trauka korķim pārplūdes vārsts ieķīlējies? Vai arī galvā plaisa...
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
tur nav variantudaviss wrote:Tad drīzāk plaisa ,bet nekas šaubīgs tur nebija,nezinu ko īsti lai daraAtmoBenzin wrote:Izplešanās trauka korķim pārplūdes vārsts ieķīlējies? Vai arī galvā plaisa...![]()
galvas nost un uz pārbaudi
vēl tur bij tie maģiskie remkomplekti kas liekas kaukur blokā kaukur čaulu rajonā
pa lielam kapremonts
+ vēl galvas četras - pārbaude un slīpēšana jāmaksā kā par 4 pilnvērtīgām galvām

AR_159 

- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vēl nav dzirdēta nevina laba atsauksme par voyageri kā tādu, arī ar benzīna motoru- ir viens eksemplārs ko taisa kādas 3x pa 200ls, bet motors tāpat raustās un neiet 

www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Jā motors ir ar savām niķībām,bet šodien visu sataisijujaaniss wrote:Vēl nav dzirdēta nevina laba atsauksme par voyageri kā tādu, arī ar benzīna motoru- ir viens eksemplārs ko taisa kādas 3x pa 200ls, bet motors tāpat raustās un neiet


- AtmoBenzin
- Posts: 12018
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Sveiki! Lieta sekojoša.. vakar manam 3.0d m57 parādījās interesanta(sūdīga) lieta. Tātad piedarbinot tas pēc kādām 3sec noslāpst un tā visu laiku kamēr nedaudz uzilst! Tad kad nedaudz uzsilst tad itkā vairs neslāpst nost, bet atkal tad, kad auto darbojas, izgriežot aizdedzi tas atkal pāris sec turpina darboties(diezgan reti, bet ir novērots)! Itkā visas aizdomas bija par aizdedzes kontaktu grupu.. šodien tika nomainīta jauna(oriģināla) un hu* , bez izmaiņām! Būšu tiešām ļoti pateicīgs, ja kādam būs kādās idejas, vai versijas! Iepriekš biju noravējis ieplūdes kolektoru, jo mainīju visas vakuum trubas(2ned atpakaļ), varbūt kkas ar to saistīts!!!