Vents S garāža
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Izp.trubu nelocīju. Sameklēju dažus līkumus attiecīgā diametrā, sameklēju dažus taisnus gabalus, samērīju, sagriezu, uzmetināju.
Bija plānā paspēt 2 durvis nokrāsot. Vienas kurām tonis atšķīrās un otras kuras citas iepirku.(priekšā pasažiera durvīm nesmuka bukte. Negribu špahtelēties. Vieglāk un lētāk citas durvis ielikt.) Bet āra temp. ir pa zemu, lai krāsotu. Tie darbi gaidīs pavasari.
Bija plānā paspēt 2 durvis nokrāsot. Vienas kurām tonis atšķīrās un otras kuras citas iepirku.(priekšā pasažiera durvīm nesmuka bukte. Negribu špahtelēties. Vieglāk un lētāk citas durvis ielikt.) Bet āra temp. ir pa zemu, lai krāsotu. Tie darbi gaidīs pavasari.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Ar kond. siksna ir garāka. Likvidēju, jo apgrūtināja dzīvi kko tālāk darīt un praktiski nebija nekādas vēlēšanās to izmantot. Ja būtu klimats, tad savādāk.Rii wrote:Kāpēc?Vents S wrote: *Nācās likt jaunu celiņsiksnu(Gates), jo likvidēju kondiškas sistēmu.
- Rii
- Posts: 7683
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Nu par siksnu es zinu. Nesapratu kāpēc pie pilna saprāta esošs cilvēks gribētu izravēt kondišku 
Bet nu ok, ja tas tika darīts, tad tam bija labs iemesls
p.s Aktīvi darbojies, visu cieņu. Tieši dažādu sīkumu savākšanā un labošanā ir odziņa, nevis plikā nosēdināšanā un disku uzlikšanā

Bet nu ok, ja tas tika darīts, tad tam bija labs iemesls

p.s Aktīvi darbojies, visu cieņu. Tieši dažādu sīkumu savākšanā un labošanā ir odziņa, nevis plikā nosēdināšanā un disku uzlikšanā

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Labs vakars!
Šodien iepirku kārbai eļļu un piedevu. Iemesls - ar katru dienu sāka sliktāk slēgties. Reiz to biju pieredzējis uz ex fordu. Vaina tajā, ka iepriekšējais īpašnieks ielējis nepareizu kārbas eļļu un noteikti to pašu lētāko.. Fordiem meh. kārbām ir savādāka eļļa nekā citiem auto, kkas līdzīgs atf.
Pēc maiņas jūtami uzlabojās krāmēšana pa robiem
To piedevu jutīšu pēc apm. 2k km . Un degvielas patēriņa samazinājumu varēšu salīdzināt pēc 10k km.
Tēmēju uz kopējo patēriņa samazinājumu uz 100km ap 2l. To var panākt ar labu eļļu motorā un kārbā.
* eļļa un piedeva


* vecā eļļa

* pēc labi padarīta darba bilde





Tēmēju uz kopējo patēriņa samazinājumu uz 100km ap 2l. To var panākt ar labu eļļu motorā un kārbā.

* eļļa un piedeva
Spoiler
Show


Spoiler
Show



Last edited by Vents S on 24 Apr 2014, 13:39, edited 2 times in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Kkad nesen uznāca vēlme kko atkal noglušīt. Tad nedaudz parakņājos pa "publisko miskasti" un atradu noderīgu info par APS (Air Pulse System). Tādu esmu redzējis tikai fordiem. To arī ņēmu un likvidēju.
*Bilde pirms.

*Bilde pēc. (Kad biju likvidējis, kādu brīdi domāju, kā lai caurumus noglušī, jo nekur nemētājās garāžā tāda izmēra skrūves ar smalku vītni)

Iepriekšējo nogali sanāca tā vairāk paripot ar fordu. Ar katru km radās arvien lielāka rūkoņa no viena riteņa. Beigts gultnis, bet braukt vajag. Sākumā bija slinkums pašam rokas smērēt un bija doma dot servisā nomainīt. Serviss pateica cenu par maiņu un tad arī pārdomāju, jo pa to naudu sanāk vēl viens gultnis. Vienu vakaru ņēmu visu ārdīt ārā. Viss notika raiti, jo iepriekš bija jau kustinātas visas skrūves un sapūstas ar vara smēri, bet apstājās darbi pie amīša apakšējās skrūves, kurai patīk nolūzt. Iepriekš visādos veidos centos to neaiztikt, bet šoreiz tā vairs nevarēja. Ņēmu kārtīgi klapēt stupicu, tad karsēt un tad atkal klapēt. Pēc garas procedūras saņēmos mēģināt skrūvēt. Sākumā nekustējās. Izdarīju asus sitienus, tad tā pārāk viegli sāk nāk vaļā. Jau sabijos, ka kārtējo reizi nogriezta skrūve un būs jāurbj. Bet izrādās, biju to tā atbrīvojis, ka nāca ārā pārsteidzoši viegli.
Un tad jau pats vieglākais, izpresēt un iepresēt. Iedevu to draugam izdarīt, kuram prese pieejama. Gultnis nemaz tik viegli nav gribējis nākt ārā. Tika pielietots 8t spēks. Esot bijis šķībi iepriekš iepresēts. Iespējams tas arī bija cēlonis nomiršanai.
*Vecais gultnis FAG, jaunais SKF.

*Procesa bilde

*Bilde pirms.
Spoiler
Show

Spoiler
Show


*Vecais gultnis FAG, jaunais SKF.
Spoiler
Show


Last edited by Vents S on 24 Apr 2014, 13:44, edited 1 time in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
To visu ko esmu novācis, tika darbināts ar vakumu un bija domāts priekš "zaļiem". Problēmu nav, tikai ieguvumu.viesulis. wrote:man tikai viens jautājums- kā mašīna uzvedas pēc visu elektrisko verķu likvidēšanas? zondes strādā?![]()
Patīkams- radniecisks topiks

Vel pilnībā derētu likvidēt egr, tam šobrīd ir ielikta pilnā blīve vienā vietā, bet to kkad citreiz.
Vel priekšā ir aizm. motora paduškas maiņa, aizm. amīšiem atbalsti un tad vel skate pa vidu.

Pavasarī ceru pie virsbūves darbiem pieķerties, bet to laiks rādīs.

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Neilgi pirms valsts dzimšanas dienas nomainīju celiņsiksnai spriegotāju. Vecais orģinālais spriegotājs bija sācis lēkāt pa siksnu. Jauns maksā ~60ls skf (citi ražotāji tādus netaisa). Neliku skf, bet uzliku no ex mondeo orģinālo, kurš bija teicamā kondīcijā.
* beigtais spriegotājs

Šodien pielaboju bikses.
* Iepriekšējais darinājums

* Sagatavots pārvērtībām

* Gatavs, bet ne ideāls

Beidzot saņēmos nomainīt padušu. Bija jātiek galā ar baigo gateri. Jāatskrūvē skrūves, kurām nav iespējams piekļūt un nav saprotams kā tās tur ir skrūvētas. Nepagāja 12h (biju gatavs nedēļai) un paduška bija nost. Liku vietā paša atsvaidzināto padušku ar loga līmes pildījumu (nez cik ilgi vilks). Skrūvējot klāt, saliku tādas skrūves, kādas tur ir paredzētas, lai nākošo reizi nav tāds čakars. Rezultāts apmierinošs 
* Beigtā paduška. Iekšu varēja uz riņķi griezt un uz katru pusi kādus 5mm padevās pa tukšo.

* Otro mūžu ieguvusī bukse

Pirms skates vel ir šis tas darāms 
* beigtais spriegotājs
Spoiler
Show

* Iepriekšējais darinājums
Spoiler
Show

Spoiler
Show

Spoiler
Show


* Beigtā paduška. Iekšu varēja uz riņķi griezt un uz katru pusi kādus 5mm padevās pa tukšo.
Spoiler
Show

Spoiler
Show


Last edited by Vents S on 24 Apr 2014, 13:52, edited 1 time in total.
- Rii
- Posts: 7683
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Varbūt palaidu garām, bet kāpēc pārveidoji izplūdes sistēmu?
Edit: Viss, sapratu. Nebija ielādēta viena bilde
Edit: Viss, sapratu. Nebija ielādēta viena bilde

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Man kad iepriekšējam 1.6 taisīja starteri, tad kodolfiziķis pensionārs Iļģuciema garāžā ņēmās astoņas stundas. Es paspēju vēl pagulēt 
Kārbas spilvenu gan ātri samainīja, tā esot slimība un tad kad man to vajadzēja, tad tik viegli arī nebija dabūjams (vismaz man tā teica)

Kārbas spilvenu gan ātri samainīja, tā esot slimība un tad kad man to vajadzēja, tad tik viegli arī nebija dabūjams (vismaz man tā teica)

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Pirmā problēma bija kulises stieņi. Tie traucēja atskrūvēt horizontālo skrūvi. Kulise ir likta no otrās paaudzes un tie stieņi ir ~1cm īsāki, tāpēc kāds vienam kronšteinam licis šeibas, lai tas būtu vairāk izvirzīts, līdz ar to netiek klāt tai skrūvei. Otra problēma, kulises stienim, kurš baksta pa robiem, nolūza skrūve.
Trešā problēma ir tā, kā pati bukse ir pieskrūvēta.
Vajadzētu būt šādi:
Bet bija šādi. Līdz ar to, nevienu atslēgu ne muciņu nevarēja tur uzlikt.Vnk netiek klāt.

p.s. Uz to padušku sanāk lielākā slodze minot grīdā un bremzējot, tapēc ar izjūk. Nezinu vai tā ir slimība, jo vel bija orģinālā un tai sanāk 18 gadi. Pieklājīgs mūžš gumijas buksei. 
Trešā problēma ir tā, kā pati bukse ir pieskrūvēta.
Vajadzētu būt šādi:
Spoiler
Show
Spoiler
Show

Last edited by Vents S on 24 Apr 2014, 13:54, edited 1 time in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Nepatīkams fakts. Man nepatīk manis paša darinātā bukse.
Sanakusi ļoti cieta. Uz zemiem apgriezieniem viss panelis virbē kā vecam traktoram
Ir varianti:
1. Panākt, ka motors uz zemiem rpm darbojas kā formulai - nemanāmi.
2. Pirkt jaunu padušku, bez ķīmiķu jociņiem
p.s. Rīt slēgšu fordu pie vadiem, tad redzēs ko stāsta kompis. Un rīt ir tā diena, kad dodos uz skati


Ir varianti:
1. Panākt, ka motors uz zemiem rpm darbojas kā formulai - nemanāmi.
2. Pirkt jaunu padušku, bez ķīmiķu jociņiem
p.s. Rīt slēgšu fordu pie vadiem, tad redzēs ko stāsta kompis. Un rīt ir tā diena, kad dodos uz skati

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Negribu spilvenu pa 20ls, gribu pa 30lsviesulis. wrote:Tas spilvens maksā 20ls, varbūt tikpat maksās ieliet poliuritēnu. Man ir aizdomas, ka lietai pieej no nepareizās puses
Klau, Tev tā kārbas piedeva strādā un mazāks degvielas patēriņš?

Par piedevu varēšu pastāstīt, pēc 10k km . Šobrīd jau liekas, ka vidējais patēriņš ir mazāks. Sākumā rēķināju uz 8l/100km. Salēju bākā, pēc tā aprēķina, 40ls, lai pietiktu 500km(cena degvielai 0.95), nobraucu 650km vb drusku vairāk. Vidējais apm. 6.5l/100km

Vienīgi arī braucu kā opis

- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Poly spilvenu gan neieteiktu.. tas tak ir vel cietāks un visas motora vibrācijas vel labāk jutīs uz salonu.. tādā ziņā labāk braukt ar vecu izjātu spilvenu. bet motora darbību tāpat iesaku pārbaudīt, ja jau ir tik traki jūtamas tās vibrācijas.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Šodien atnāca šāds sūdiņš

vecais ar mazu caurumu

jaunais virsū

uzlikts arī kolektoram vairogs

Spoiler
Show

Spoiler
Show

Spoiler
Show

Spoiler
Show

Last edited by Vents S on 24 Apr 2014, 14:44, edited 1 time in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Biju pieslēgties pie vadiem. Teica ka 80% fordus nav izdevies pieslēgt. Manu sanāca.
Kļūdas:
637 - transmisijas šķ. temp.
621 - autom. dačiks
622 - autom. dačiks
652 - autom. dačiks
624 - autom. dačiks
157 - gaisa masas merītājs (ierāva kļūdu, kad rūcošam atslēdzu, lai pārbaudītu šo to)
172 - Lamda zonde - liess maisījums (problēma, kura jarisina)
332 - egr vārsts palicis vaļā (to es zināju, tapēc noglušīts ar pilno blīvi)
Pirmās piecas nav ņemamas verā. Tās ir, jo kadreiz bijis automats. To risināšu pavasarī, liekot citu kompi virsū un salāgojot.
Kļūdas:
637 - transmisijas šķ. temp.
621 - autom. dačiks
622 - autom. dačiks
652 - autom. dačiks
624 - autom. dačiks
157 - gaisa masas merītājs (ierāva kļūdu, kad rūcošam atslēdzu, lai pārbaudītu šo to)
172 - Lamda zonde - liess maisījums (problēma, kura jarisina)
332 - egr vārsts palicis vaļā (to es zināju, tapēc noglušīts ar pilno blīvi)
Pirmās piecas nav ņemamas verā. Tās ir, jo kadreiz bijis automats. To risināšu pavasarī, liekot citu kompi virsū un salāgojot.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Biju arī uz skati. Bija jautri 

trīs divnieki.
*Caurums - nebiju pamanijis
*Co2 - zonde
*Pagriezieni - tur bija jautri. Visi skates vīri pētīja, jo ir lakots no iekšpuses
Kā iebraucu iekšā, līdz braucu ārā šamie nezināja, vai man laist cauri. Beigās viens čalis mani atkoda. Ar savu lukturi baigi tos pētija, kamēr secinaja, ka tomēr nolakoti. Sākumā meklēja lakas pēdas ārpusē, pēc tam pētija, vai nav plēve virsū
Man prasija, kas tiem ir darīts. Tēloju nezinīti
Pašam liekas, ka viegli esmu ticis cauri


trīs divnieki.
*Caurums - nebiju pamanijis
*Co2 - zonde
*Pagriezieni - tur bija jautri. Visi skates vīri pētīja, jo ir lakots no iekšpuses


Man prasija, kas tiem ir darīts. Tēloju nezinīti

Pašam liekas, ka viegli esmu ticis cauri
