


Kas nezin, parasts e36 320 ar ieswapotu m50b25, atvieglinātu spararatu, bloķi, šortšifteri, sporta sajūgu, sporta stūrīti, kura man riebās(bet vispār iepatikās, ir ērti grozīt, skats gan.. fuj) un brayton izplūdi..
Whatever, kad krish atveda viņu uz evakuatora, skats bija labs, kamēr viņu redzēju no 10m attāluma mašīnas atpakaļskata spogulī, bet kad piegāju klāt.. oii.. rūsa.. visur, salons sapuvis/sapelējis, bagažnieks piedirsts, obšifku tur nebija nekādu, visa mašīna vnk brutāli aizdirsta.. nu labi, ka vismaz rūca.

Tad sekoja ilgas stundas tīrīšanas darbu ar visādām ķīmijām utt.. tā nonācu līdz pirmajam mēginājumam iziet TA... kā tad.. uz bremžu stenda pašķīda pakaļējā bremžu trubiņa un tika ielikti divi trijnieki un daah 2ieku.. (spoilers)

Tad nedaudz pabraucu, apskrūvēju vienu e36, no kura paņēmu gandrīz visu bagažnieka obšifku, zapasku/donkratu un šadas tādas plastmasas salonam.. (spoilerī bilde ar visu sakrautu grabažniekā).


Tās pašas dienas vakarā tika uzvārīts dzinējs, plīsis raģiks.. (sekas tam, ka izbeidzās rullītis, jo pa dienu tika zaudēti kādi 3L antifrīza, par kuriem visas dienas garumā aizmirsu), šeit par palīdzību uz ceļa pilnīgi citā Rīgas galā attiecībā no biķerniekam paldies jāsaka Lambertam, saliets ūdens un auto aizbraukts mājās..
Ak jā.. pa vidu kkur ir efektīgi iznīcināts un daļēji atkal pacelts m priekšējais bampers..

Pēdējā šaize ir aprauta pusass pie reduktora, tapēc arī garāžā peļķīte zem reduktora..
Plāni.. kā napaleonam, šobrīd 2 mēnešus vēl stāvēs, tad..
1kārt - jauns radiators (šim slimajā vietā plastmasa pušu un pats viņš bēdīgs) CHECK
2kārt - metināšana, kas visticamāk notiks pa ziemu, jo lieli apjomi un daudz jāmetina.. (doma to darīt urgas.lv)
3kārt - pusass jānomaina
4kārt - starterim bendiki jānomaina
5kārt - donors jāiepērk, jo vajag pārāk daudz lietas salonam (iespējams arī 3ā un 4ā pozīcija būs no donora)
un vēl daudzkas..
Principā MEGA paldies par palīdzību gan ar padomiem, gan reālu darbu(pat nakts laikā


Bildes.
vēl..
P.S haube šķība, jo nav noregulēta, bija noņemta.
