Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Zalic »

ja ja ja 100 reiz izrunāta tēma, bet nu varbū tkāds vār pateikt, poliuretāna bukses ir labas vai sliktas ritošajai? prasu tāpēc, ka mazdai aizmugurē stienis nāk ar iepresētām buksēm un maksā 70 ls gb
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by laurisko »

Pārpresē citas bukses un mauc laimīgs, ies ilgāk nekā tas poli!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
GG.
Posts: 15940
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

Zalic wrote:ja ja ja 100 reiz izrunāta tēma, bet nu varbū tkāds vār pateikt, poliuretāna bukses ir labas vai sliktas ritošajai? prasu tāpēc, ka mazdai aizmugurē stienis nāk ar iepresētām buksēm un maksā 70 ls gb
Labs - ko tas definē? Cietību, komfortu, ilgmūžību? Protams, poly bukses būs stingrākas, bet mazāk komforta.
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

GG. wrote:
Zalic wrote:ja ja ja 100 reiz izrunāta tēma, bet nu varbū tkāds vār pateikt, poliuretāna bukses ir labas vai sliktas ritošajai? prasu tāpēc, ka mazdai aizmugurē stienis nāk ar iepresētām buksēm un maksā 70 ls gb
Labs - ko tas definē? Cietību, komfortu, ilgmūžību? Protams, poly bukses būs stingrākas, bet mazāk komforta.
poly buksēm cietība var būt tāda pati kā standara gumijai :wink: tā ka nestāsti :D
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
GG.
Posts: 15940
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

Jā, bet kāpēc tādas likt? Vaitad cietība nav tas iemesls, kāpēc cilvēki grib poly bukses?
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

GG. wrote:Jā, bet kāpēc tādas likt? Vaitad cietība nav tas iemesls, kāpēc cilvēki grib poly bukses?
kalpošanas laiks( formas atmiņa, stiepes parametri utt.) pārsvarā ir noteicošais un var atjaunot piekares detaļas, kurām nenāk bukses atsevišķi, piemēram, plaukti vai ķegas, jo poly var ielet forma, kādu nevar izvirpot :wink:
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Zalic »

pāroresējot nesūda viņas tu rilgi neiet, pavisam ātri nobeidzas. ciets vai mīksts, galīgi pie kājas, galvenais lai ir lētāk kā pirkt orginālo un iet ilgāk par pārpresētajām buskēm
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
User avatar
essential
Posts: 1697
Joined: 05 Jun 2008, 21:42
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by essential »

Meklēju kādu, kurš varētu Hondas kārbai (d16) uzmainīt input shaft bearing un varbūt vēl kāds gultnis ir beizies. Rīgā, ar price/performance attiecību :)

Ir idejas, kontakti? :)

PM vai 28834546
User avatar
Rii
Posts: 7704
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Pats var kaut kādā veidā pārbaudīt kura riteņa gultnis ir izbeidzies? Nesen sāka kompaktam gaudot un šodien braucot, pie ātruma 70-90-120km/h troksnis palika vienkārši neizturams. Tikai, nevaru saprast, kurš no visiem četriem ir vainīgs :hvz:
Stipri nesist, gultņiem neesmu pat pieskāries :shura:
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Rii wrote:Pats var kaut kādā veidā pārbaudīt kura riteņa gultnis ir izbeidzies? Nesen sāka kompaktam gaudot un šodien braucot, pie ātruma 70-90-120km/h troksnis palika vienkārši neizturams. Tikai, nevaru saprast, kurš no visiem četriem ir vainīgs :hvz:
Stipri nesist, gultņiem neesmu pat pieskāries :shura:
var, brauc pa šosejas vidu vai jebkuru citu taisnu ceļu un pa stūrē pa labi pa kreisi. Tādā veidā atslogo vai noslogo kādu no riteņiem. Vienā gadījumā gultnis būs skaļāks, pretējā puse arī būs vainīga.

Ja taisi manevru pa kreisi sanāk atslogot kreiso riteni. Ja gaudo stiprāk tad labais gultnis vainīgs. Ceru ka saprati, grūti izstāstīt.

Image
User avatar
Rii
Posts: 7704
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Sapratu. Braucot jau piefiksēju, ka griežoties pa labi skaņa izzūd :roll: Vairāk vajag izpīpēt priekšā vai aizmugurē :hvz: Teiksim autiņu pacelt uz domkrata un iegriezt riteni? Pieņemu, ka arī tad, ja ritenis griežas salīdzinoši lēnu ir Ajābūt kaut kādai skaņai vai kam citam, kas liecinātu par problēmu :roll:
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Rii wrote:Sapratu. Braucot jau piefiksēju, ka griežoties pa labi skaņa izzūd :roll: Vairāk vajag izpīpēt priekšā vai aizmugurē :hvz: Teiksim autiņu pacelt uz domkrata un iegriezt riteni? Pieņemu, ka arī tad, ja ritenis griežas salīdzinoši lēnu ir Ajābūt kaut kādai skaņai vai kam citam, kas liecinātu par problēmu :roll:
Jā noteikti ka jābūt starpībai. Ja gultnis ir ļoti nodilis tad arī brīvkustībai pa asi jābūt. Vēl varbūt ka ka ritenis vienā brīdī griezīsies vieglāk vienā pozīcijā grūtāk.
Tavā gadījumā izklausās ka labās puses gultnis.
User avatar
Rii
Posts: 7704
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Skaidrs, paldies. Rīt jārauj augšā un jāskatās, kas tur notiks :)
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Android »

Par cik vairāki šejienieši ir savās garažās paši sabūvējuši iekārtas un instrumentus - smilšstrūklas kastes, štrumentu ratiņus, utt - ir doma izveidot atsevišķu topicu, kur katrs, kas kaut ko uzbūvējis, varētu atskaitīties - iemest bildes, aprakstu kur/par cik ko pircis, ko kā taisījis - domāju, daudziem citiem būtu interesanti un iedvesmojoši ko tādu palasīt.
Ko sakāt?
Good morning? No such thing!
lm
ID 55
Posts: 2831
Joined: 05 Feb 2009, 22:53
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by lm »

Android wrote:Par cik vairāki šejienieši ir savās garažās paši sabūvējuši iekārtas un instrumentus - smilšstrūklas kastes, štrumentu ratiņus, utt - ir doma izveidot atsevišķu topicu, kur katrs, kas kaut ko uzbūvējis, varētu atskaitīties - iemest bildes, aprakstu kur/par cik ko pircis, ko kā taisījis - domāju, daudziem citiem būtu interesanti un iedvesmojoši ko tādu palasīt.
Ko sakāt?
+55, būtu interesanti palasīt ;) vienīgi vai kāds liks aprakstus ar bildēm, tāds ir jautājums :roll:
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

es likšu, ja būs interese lasīt.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Android »

Klusi pačukstēšu, ka pašlaik arī vienu pajebēni būvēju - i doma sabildēt beigās visu un ielikt aprakstu. Moš kādam noder.
Katrā ziņā ir interese palasīties par smilšstrūklas kasti :naac:
Good morning? No such thing!
User avatar
GG.
Posts: 15940
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

+1 lasītājs
User avatar
EMils
Posts: 1030
Joined: 15 Jun 2004, 23:53
Location: Rīga...Saullkrasti...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by EMils »

Labdien,

Problēma sekojoša: VW Golf 4 TDI, vienā brīdī nespēju ieslēgt 3-4 ātrumā un 5., ar 3-4 problēma kkā atrisinājās, taču ļoooti grūti liekas 5. Vai ir zināmi kādi konkrēti risinājumi vai kas būtu pie vainas?
Zero Emission, 3d printeri and shtuff.. ķip filmē un fotogrāfē, taču vairāk skaitās kā kino darbinieks.
User avatar
Klavz
Posts: 894
Joined: 12 Aug 2010, 14:31
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Klavz »

Ja, sledzas ar krakski, tad iespejams, ka pie vainas 3,4 un 5 atruma sinhronizatori.
Ja nee, tad drosvien vienarsi kulise varetu but ielocita vai izregulejusies :hvz:
Image
Post Reply