Rihy cosworth

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
HaL
Admins
Posts: 3049
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Rihy cosworth

Post by HaL »

2 varianti -
1) pārdod Cossi un nopirkt Evo :shura:
2) pietūnēt Cossi :aiwa:
Life is what happens while you're busy making other plans
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Kā Tev šķiet, cik vienkārši ir izpildīt pirmā varianta pirmo daļu? :D
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by gintsk »

jurci-s wrote:Rihy mosh to eļļas kasti var uztaisīt mazāku un nolikt citur, un attiecīgi tad varētu OEM kasti ielikt. :)
Nu ja tās gaisa kastes nav, tad cilvēkam parastajam noteikti neceļas roka maksāt to ciparu. Protams, ja tāda nenāk arī kādam ikdienas modelim...

Tagad jau visādas modernas turbīnas, kas daudz maz atrisina problēmu ar lagu/jaudu.
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Es jau neapšaubu to, ka parastā kaste ir labāka, bet apšaubu to, vai tās dēļ būtu jāņem nost tā eļļošanas sistēma! Man, protams, nav oriģinālā kaste, šādu es to fordu nopirku ar tādu filtru un to eļļošanas sistēmu.
User avatar
GirtzB
Posts: 2355
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by GirtzB »

rihy 6k ls un fords man un ņem vietā manu emku(bloķis, 343zs un 365nm tomēr) :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by *Sicram »

GirtzB wrote:rihy 6k ls un fords man un ņem vietā manu emku(bloķis, 343zs un 365nm tomēr) :D
atceros, ka Rihy minēja to, ka viņam patīkot emkas :mhm:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

16 eur galdā un brauc tālāk ;)
A emkas - patīk tas ir viens, bet maiņa der tikai pret diviem modeļiem - evo vai sti :D
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by gintsk »

Tai sistēmā ir 2 eļļas atdalītāji (trauki)?
Un kur viņa beigās ir pievienota? Lonžeronam vai tomēr aiziet atpakaļ uz ieplūdi?
Izskatās, ka kāds tur normālu piķi reiz ir izgrūdis :)
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

It kā tā sistēma visa kopumā esot sausais karteris vai kaut kā tā.
Kopumā nopērkot to auto, tur bija virsū aptuveni stage 1 setup. Ir kaut kāds čips pie kompja, ir ražīgākas sprauslas un tā eļļošanas sistēma. Tikai toreiz kaut kas tur nebija kā vajag, uzgrieztais spiediens 1.3bar bija, dokumentos jauda ir 305zs, bet tas viss nestrādāja normāli, raustījās auto. Kā Ivo Traubergs teica, tad gaisa mērītājs gļukoja kopā ar to visu. Tad nu atgrieza spiedienu uz oriģinālo vai kaut kā tā, aptuveni 0.9-1 bar.
Tāpat bija jau glāžu savilcēji priekšā/aizmugurē, sēdinātas atsperes ar bilstein amjiem, bet tie abi ir no laikam no WOLF versijas vai tamlīdzīgi, uz detaļām visi zīmogi virsū utt. Tā ka nauda nebija žēlota :)
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by gintsk »

Sausais karteris ir tad, kad ir liela eļļas bāka un sūkņu paka, kas atsūknē eļļu uz bāku un atpakaļ uz maģistrāli. Šite tā nebūs. Drīzāk kāds iekritis uz 540zs : http://www.grahamgoode.com/breath.htm Kaut kāds overkills IMHO.

Tai traukā pie statnes kaut kas cits bez kondensāta krājas? Un kur viņš tālāk aiziet? Gaisā?
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Man ir tā pirmā shēma no grahamgoode linka. Domāju nekas cits tur nekrājas. Tālāk divas šļaukas aiziet - tumsā pētīju, bet nu īpaši nesapratu aukstumā ārā - viena aiziet uz motora sienu un uz leju, otra uz radiatora pusi kaut kur lejā, priekšā.
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by gintsk »

Overkills tāpēc, ka diez vai parastam ielas auto ir vajadzīgi 2 trauki. Pēc šitādiem kartera ventilāciju var droši slēgt atpakaļ ieplūdē, jo eļļa (tas ir bīstami dēļ zema oktānskaitļa) tur nonākt nevar. Tam statnes traukam jābūt ar krāniņu, kur noliet šmuci.
Bet tādam 540Zs varētu būt OK :)
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Nu tad jātūnē uz tiem 540 zs :D
Pašlaik svarīgāk šķiet pavasarī sakrāsot dažas ierūsējušās virsbūves daļas, tad mēģināt pie tiem diskiem tikt. Par jaudu - nu tā nu sanācis, ka priekš tūninga nav pareizais motors, vecais būtu vienkāršāk :)
Kas to lai zina, varbūt kāds to auto tomēr nopērk līdz vasarai.
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by gintsk »

A kas ta šitam motoram ir ne tā?
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Cik nu gūglēts, tad sarežģītākas smadzenes un elektronika, kā arī gaisa masas mērītājs to visu sarežģī. Vecais motors bija vienkāršāks un parastāks.
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by gintsk »

Īstenībā šī ir sakarīgāka - dzelžu ziņā: sakarīgāka, precīzāka kloķenes atskaite, dubultspoles. Ja neskaita pašu EECiV, kurš nekad nav bijis tjūneru draudzīgs. Bet to jau ir viegli atrisināt. Vecā sierras ecu ielodējam VEMSu un paveras jauni apvāršņi...
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Par šo lietu jau mani daži kādu brīdi cenšas pārliecināt/sakūdīt ;)
User avatar
Val
Posts: 368
Joined: 01 Sep 2007, 14:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rihy cosworth

Post by Val »

Acīmredzot, sūdīgi kūdītāji :D :cool:
80tq gte = 150 poniji un 1 ēzelis :D
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Nekas baigi jau izdarīts pēdējā laikā nav, bet vairāk kā remontgrāmata, piezīmes pašam, lai atcerētos:
- nomainīts zobsiksnas spriegotājs;
- nomainīts Poli V siksnas spriegotājs;
- nomainīts ūdenssūknis (sūtīju no grahamgoode.com);
- visi ruļļi noņemti un salikti atpaļ;
- zobsiksna arī nomainīta;
- eļļa un filtrs motoram (Motul 5w40 300V);
- aizmugurējā stabilizatora atsaite;
- pāris bukses un citi sīkumi piekarē.
Varbūt vēl kaut kas, tik drošvien neatceros.

Uzlikts Baileys by-pass vārsts, aizstāju oriģinālo pret labāku.
Vasaras ripuļi arī tika uzlikti.

Šodien auto aizdevās krāsoties - visās arkās nedaudz rūsa iemetusies, jānovērš. Vēl abi sliekšņi un sliekšņu uzlikas, priekšējais buferis jākrāos. Nu un, protams, tiks arī nopulēts.
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Rihy cosworth

Post by Rihy »

Krāsošanas process, viss būs pa skaisto un bez rūsas :)
Image

Vienīgi šobrīd ir ford maverik
Image
Locked