jurci-s wrote:Martinss nus izdomāsim kuru dienu ietusēt Biju domāji atrādīties minimeetā, bet man 4.dien darbs.
Alien cik tavs TDs ēd. ?
R-89 jā dzinēji identiski.. ieplūdnieki var atšķirties
pagaidām necik
bet tā vidēji 7 (Ķekava-andrejsala-Ķekava)
ja jābrauc tālāk tad 120 velkot var akurāti arī zem 6.5 palīst
uz 90 neiru testējis kā ar patēriņu, tad jau labāk
par motoriem runājot tad arī iekš e38 un e39 nāk šitie paši TD un TDS
no 94 gada ir biki labāks sūknis un cita vadība
a tā tikai noformējums biki atšķiras un viss
Nezinu neko par bmw tds, bet gadījumā nav tā pat kā ar audi 2.5 v6 dīzeļiem, ka - ''baigais sūc, baigi plīst, sūknis plīst 2 reiz gadā, sadalenes maina tad, kad eļļu...pašam tāds nav bijis, bet kaimiņš tā teica''. Ok es pārspīleju, bet domu sapratāt
psyhotype wrote:Nezinu neko par bmw tds, bet gadījumā nav tā pat kā ar audi 2.5 v6 dīzeļiem, ka - ''baigais sūc, baigi plīst, sūknis plīst 2 reiz gadā, sadalenes maina tad, kad eļļu...pašam tāds nav bijis, bet kaimiņš tā teica''. Ok es pārspīleju, bet domu sapratāt
nu tas jau atkarība cik nobraukts , ja mironis tad iespējams ka tā ir zinu vienu kas jau gadiem ilgi braukā ar tds un viss
pats tagad arī esu iegādājies tds
jurci-s wrote:Paldies.
Nu par 1.8 noteikti iet labāk un brīžiem liekas ka pat par 2.5
Foxx bija doma ieķert tādu audi kā jums ar Lambertino, bet beigās kautkā šis ļoti iepatikās.
Andžejs jā no Ervīna. A kas. ? Kautkas stāstāms. ?
Pa lielam tur visam jābūt ok. Ervīnam rokas aug no pareizās vietas un naudu uz auto netaupa. To var lieliski redzēt uz viņa otra e36 turbo. Dīzeli izmantoja pārsvarā kā otru auto!
Lai labi ripo!
psyhotype wrote:Nezinu neko par bmw tds, bet gadījumā nav tā pat kā ar audi 2.5 v6 dīzeļiem, ka - ''baigais sūc, baigi plīst, sūknis plīst 2 reiz gadā, sadalenes maina tad, kad eļļu...pašam tāds nav bijis, bet kaimiņš tā teica''. Ok es pārspīleju, bet domu sapratāt
nu tas jau atkarība cik nobraukts , ja mironis tad iespējams ka tā ir zinu vienu kas jau gadiem ilgi braukā ar tds un viss
pats tagad arī esu iegādājies tds
+
Arī zinu pāris cilvēkus ar koptiem TDS auto un tur viss ir labi. Ja auto uzpasē un kopj, tad tur viss ir forši un dinamika tiem 2.5 litru dzinējiem ir ļoti patīkama.
Problēma ir tajā, ka dīzeļus, to ekonomijas un kreisās degvielas dēļ, nereti pērk cilvēki, kuri pēc idejas nevar uzturēt auto vispār un savu finansiālo līdzekļu trūkuma dēļ tos auto brauc līdz kliņķim un remontēts netiek absolūti nekas. BMW dīzeļi (E36, E34) ir lēti un tāpēc arī tos bieži vien izvēlas, kā santīmu mīlētāju auto.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
psyhotype wrote:Nezinu neko par bmw tds, bet gadījumā nav tā pat kā ar audi 2.5 v6 dīzeļiem, ka - ''baigais sūc, baigi plīst, sūknis plīst 2 reiz gadā, sadalenes maina tad, kad eļļu...pašam tāds nav bijis, bet kaimiņš tā teica''. Ok es pārspīleju, bet domu sapratāt
nu tas jau atkarība cik nobraukts , ja mironis tad iespējams ka tā ir zinu vienu kas jau gadiem ilgi braukā ar tds un viss
pats tagad arī esu iegādājies tds
+
Arī zinu pāris cilvēkus ar koptiem TDS auto un tur viss ir labi. Ja auto uzpasē un kopj, tad tur viss ir forši un dinamika tiem 2.5 litru dzinējiem ir ļoti patīkama.
Problēma ir tajā, ka dīzeļus, to ekonomijas un kreisās degvielas dēļ, nereti pērk cilvēki, kuri pēc idejas nevar uzturēt auto vispār un savu finansiālo līdzekļu trūkuma dēļ tos auto brauc līdz kliņķim un remontēts netiek absolūti nekas. BMW dīzeļi (E36, E34) ir lēti un tāpēc arī tos bieži vien izvēlas, kā santīmu mīlētāju auto.
Howitzer te es tev piekritīšu un arī dažiem iepriekš, vajag visu laciīgi darīt, nevis vilkt līdz pēdējam, kamēr tur kautkas sāk lūzt, es piemēram taisos drīz veikt pilnu apkopi ieskaitot ūdens sūkņa maiņu un siksna u.t.t. vel radiātoru mainīšu kurš ir deformējies. Uzskatu lai ietaupītu vajag arī ieguldīt.