Ja varētu, tad te daļa brauktu ar coiliem, nevis "flekšiem" .
*bilstein amji ~350-400Ls
*Atsperes ~100-150Ls
*bukses visas powerflex (ja maz piedāvā) vai cits PUR analogs ~200Ls (minējums)
*Stock detaļas: gultņi, šarnīri, skrūvītes eļļas, filtri utt vismaz 300Ls, ja liks SKF utt.
*Motoru iemetīs nesamainot: siksnas, sūkni, saļņikus, iespējams sajūga komplektu,vārstu vāka blīve +sīkumi?! = vel 300+ Ls
*Vel nemaz nav jaunas riepas, bremžu diski, kluči, suportu pārlašišana, izplūde un kaudze sīkumu motortelpā, kas nederēs. vel daudz Ls
1500-2000Ls ir tikai sākums, pareizāk sakot piekares pārvākšana un bremžu pārvākšana.
P.S. te runa par kvalitatīvām daļām, nevis SCT and shit.

P.P.S. tam visam klāt vel nav pieskaitīta degviela, lai to visu kkur nopirktu + liels daudzums alus, vai grādīgie-kas nu kuram vairāk

