esmu ticis pie vēlviena e30 nu jau vecāka, 1983 gada vesal 27 gad vecs

Par auto, 1983 gada 318i (tomāts) Gaiši brūns jeb šampānietis.
Iegādāts tika no viena vecīša, kurš e30 visu laiku turējis bija garāžā, kad uz dēli tagad ir 94K noskrējiens īstais. Pats večuks auto ir piepucējis kur ir sabukējis, bet tas ir sīkums jo viss tiks labots. Rūsa ir dažās vietās, viss trakāk cietusi pakaļējā labā arka, bet tur arī nekas traks nav salīdzinoši kāds man bija melnais e30, šim slimās vietas sākušas rūsēt, tikai ne pakaļējās kabatas.
Plāni. Visu visu -- salōnu un to sīkumus pārkrāmēt no melnā uz jauno e30, visu ritošu ( disku bremzes amiņus visus plauktus balku ) pārkrāmēt no melnā uz jauno e30
Prasīsiet kāpēc tā daru ? tāpēc kad jaunajam e30 stipri labāka bundža un nav lēkāts pa trampalīniem utt, bet vienalga melnais tiks ķūnēts tālāk.
Par krāsas maiņu ir 2 varianti, vai cosmos schwarz metallic vai diamond schwartz metallic.
Default
Tātad uzsitot CSDD mesidžu uzināju cik īpašnieki ir bijuši manam e30 utt.
07.04.1998 Pirmā reģistrācija Latvijā -- Apsveicu
22.04.1999 Vesalus 10 gadus nobraukāja
23.12.2010 Nu tad pienākusi mana kārta braukt ar 27 gadus veco auto
Tagad Par TA.
Pirmā reize kad ieta TA un cik uz dēļa bija.
07.04.1998 (0) 48000km (daudz)
22.04.1999 (1) 64000km (pa gadu 16K nobraukājis)
20.04.2000 (1) 70000km (nu jau 4K nobraukājis)
12.04.2001 (1) 71411km (laikam sapratis kad degviela paliek dārgāka un nav ko lieki svilināt viņu)
19.04.2002 (1) 78288km (vajadzēja šur tur aižsaut)
25.04.2003 (1) 81887km (laikam bija nolikts ziemas miegā tāpēc maz km)
16.04.2004 (1) 86117km (Nu ko atkal tika braukts uz mītiem)
21.06.2005 (1) 88735km (pa garāžu stumdot salasījis km)
30.06.2006 (1) 91083km (aizšāva pie čomiem)
12.07.2007 (1) 93156km (pa ielām bišk pafrēzēja)
2008 gads man kkur pazūd
18.09.2009 (1) 94365km (vēl nav 10000)
pazudīs arī 2010 gads, bet būs 2011

Salōns pretīgs








Nokašāju piķi jo domāju kad zem viņa varētu būt rūsa bet nikujā nebija



Paneli noņēmu lai varētu iztīrīt tāpat kā melnajam, visas lūkas visu



Nu jau panelis atrodas tur kur tam ir jātrodas + ir ielikts saucamais mazais obc, un spidometrs ar tahometru nevis Tik tak


Tad cik es skatījos sanāk kad manam e30 var ielikt salōna filtru.. tā varētu būt ?
+ atklāju baigo ekstru kad pečka strādā nevis 4 ātrumos bet 3


Stūre pagaidām ir atstāta parastā jo stumdot pa angāru negribu novārtīt mtech stūri..
Sākotnēji uzliku resnās stoikas no melnā, tad nomainīju reiku no melnā, jo esošā kustējās.
tad noņēmu bāku lai varētu kārtīgi visu nopiķēt, tad noņēmu jeb vnk brutāli pārgriezu vecās bremžu trubas, jo tās bija galīgi sarūsējušas, tad noņēmu visu tiltu nost jo tilta bukses bija tādas 50/50.
Tad šodien noņēmu no melnā nost pakaļ plauktus jo tos likšu uz jauno e30 + pakaļ stabilizātoru, tas arī būs virsū jaunajam. Tad notīrīju, un nogruntēju pašu tiltu, jo bija krāsa jau atlipusi nost.
Un šodien ieraudzīju kad reduktora attiecība ir 3.64 tādu domāju pagaidām atstāšu nevis likšu 4.10 kā sākumā bija domāts.
Domāju kad 2 dien vajadzētu dabūt atpakaļ uz riteņiem jo esmu aizņēmis 2vus pacēlājus, ja kāds grib tikt virsū tad skuju netiek


Atsperes no jaunā e30 un melnā.

Un šeit rezūltāts, abi bez pakaļ kājām



Gribēj papētīt cik tīrs ir gaisa filtrs un atklājās kad vēl virsū stāv vismaz 20 + gadus vecs



Tātad sekojoša problēma, ieslēdzot aizdedzi deg bremžu uguņi, a bremzes man nav nospiestas, UN nevaru piedarbināt jo pēc manām domām tas ir dēļ automāta kad itkā atstāts ir ātrumā un nevar piedarbināt, kā to broblēmu atrisināt ja man tagad ir manuāls ?
Reku vadi no tomātam kloķi

Un šis arī bija pie kloķim vadiem tik kpc nekur nepiesprausts ?

Mēģināju tos vadus spraust krustām škērsām, bet kā nešķiļas tā nešķiļas.