OK ,tad mazliet paturpināšu vēsturi.
Pirms 4 gadiem atdzinu viņu uz Lv pirmo reizi,ar domu savest kārtībā visas izpuvušās vietas.Nomainīju abus sliekšņus,visas četras arkas,sametināja grīdu.Pie reizes samainīju sajūga komlektu kas bija sācis slidēt

, ari uzliku RS oriģinālo kārbu kurai ir LSD.Čoms latvijā man viņu bija sagādājis par labām naudiņām.UK tās kārbas iet 200+!
Tālāk samainīju zobeni un visus iespējamos blīvslēgus.
Tā kā UK biju iepircis Deflex silicona cieto bukšu komplektu,tad izmantoju izdevību un uzliku arī tās.Ļoti laba lieta,par buksēm vairāk nav jāuztraucas.
Atvaļinājums bija beidzies un devos atpakaļ uz UK.Kādu laiku nācās braukāt ar gruntētiem sliekšņiem un arkām.
Vēl pēc kāda laika sāka likties,ka kaut kā pietrūkst.Biju pieradis pie jaudas un gribējās vairāk

.
Tad pieteicu vizīti rolling road setup,kompānijā Engine Advantages.
Pienāca tā diena un biju klāt uz ruļiem.Sākuma tests, kur mani nomērija,lai zinātu kas tad īsti ir iekšā.Rezultāts 154 bhp.OK:Čalis man prasa cik tad tu gribi no viņa

,es ,nu kādus 180bhp jau derētu.Nu tad šis sāk pelnīt savu naudiņu.Starp citu čalis kādreiz strādājis Ford WRC komandā,kur ar viņu kopā bijis ari kāds letiņš!
Nu tad gala rezultāts bija šāds 175 bhp,205 nm .
Braucot mājās man smaids pār lūpām,biju tik laimīgs.Labākais mods,vēl joprojām!
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar