gintsk wrote:Par tukšgaitu - vecos laikos biju viens no pāris cilvēkiem Rīga, kas šito šprici bija izkodis a-z. Šodien jau gadrīz jebkurs jūzeris zin, ka tukšgaitai visizplatītākā vaina ir gaisa mērītāja pocis. Ukraiņi vai krievi taisa bezkontakta poci priekš šitā. No BOSCH visu laiku atsevišķi nepārdevās, jo ieregulēšanai vajag baigo pacietību. Bet tagad oldtaimeru sadaļā detaļu var dabūt atsevišķi...
nu nav baaaaaigi daudz cilveeku, kas vinju zinaatu no a-z, maaceetu paarjaukt, samainiit mainaamo un sareguleet veel kaa vajag.
bija te viens auto, staigaaja apgriezieni un iisti negaaja, mainiija tukshgaitas regulatoru (bosch), reguleejaas pie vairaakiem, beigaas taa sareguleeja, ka slaapa nost tukshgaitaa.
lai arii nepatiik iipashi Markusa attieksme, bet tur visu paarjauca, mainaamo samainiija un sataisiija tip top.
sviestmaize gan nebuus.
Es labi stādos priekšā, ka nav. Lasīt ta neviens negrib. A tur bija daudz un smalki.
Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr iet B4 haube izskatīsies pēc šprotes
Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).
Galva tā pati, kolektori no S2 3B.
Vadība Lambertam jau ir.
nu taa jau ari nevar! ja ar shito vins aizvelk masinu uz trasi tad spraust kompi shurpu turpu jega isi nav!
jus visi tuneri taa pata tam motoram neko nevajag darit ja nu vienigi saregulet!
labak emkai turbo uzlikt!
M-kai ir jāliek 2 turbīnas un viena jāšarē ar Audi...
Rodeo, šito nevar saregulēt, jo vispirms tas ir jāsalabo. Bet par salabošanu... jau rakstīju.
95% no šitiem visi brauc klibi...
RoDeO wrote:emkai noteikti nevajag divas turbinas.
vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!
Uz ko tu balsties to apgalvojot?
Tas nekādīgi nav viennozīmīgi!
Paskaties kaut vai http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54 Divu paralēlu turbīnu esamību viņi pamato tieši ar mazāku kavējumu.
Problēma ir, ka palielinot ratiņu diametru, inerces moments aug kvadratiski.
RoDeO wrote:emkai noteikti nevajag divas turbinas.
vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!
Uz ko tu balsties to apgalvojot?
Tas nekādīgi nav viennozīmīgi!
Paskaties kaut vai http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54 Divu paralēlu turbīnu esamību viņi pamato tieši ar mazāku kavējumu.
Problēma ir, ka palielinot ratiņu diametru, inerces moments aug kvadratiski.
es ar sekvencialo setupu gandriz pret sienu bikkerniekos izsmeerjos!
protams ka bmw ir panacis labaku risinajumu un veidu ka tas turbinas novadiit! bet orginala supras vadiba to nespeja!
vel runaajam ar lietuvieti ka shim tiesi taa pati problema! taka uztaisit visu to sistemu no rokas bus neispejami! un 3litiri jau ir pietiekosi daudz lai 500whp turbinu iegriestu ap 3000rpm un domaju ka tas ir vairak ka pietiekosi!
Aga, bija tāda n/z
Šodien "jubiļeika" ievaskota un sapucēta
Rīt dabūšu tukšgaitas vārstu, kurš savu mūžu ir izbeidzis un pa nedēļu samainīšu priekšā amīšus. Tad vis būs very naiss un varēs gaidīt sniegu