turpinājums kā solīts, šoreiz laicīgi.
Kamēr nav nocūkojies ar dubļiem tikmēr izskatās kā e36
Tātad pienāca laiks sajūgam, lai nebūtu tur jālien otreiz, tad uzreizi ar nopietnu pieeju.
noņemot nost kārbu un kurvi viss izskatījās labi pasvilināts, bet disks vesels ar oem uzrakstiem un daudz atlikumu, bet tāpat izslīdēja.
žēl bet nav saglabājušās biudes no kurvja kur var redzēt piedegumu. <<Stock OEM >> Performance no 3.0D laikam.


šoreiz pa kreisi performance kurvis pa labi stock 240mm
Kā arī baudāmai sānslīdei vajag LSD atsvaidzināt

šoreiz krāsas izvēle bija par labu hammerit zilai, kura garāžas plauktā stāvēja jau kādu gadu.
Kādi pāris praktiski uzlabojumi ar ir veikti. Priekšā ir bilštein b6 ar saplākšņiem starp amortizatoru un stupicu(budžeta sagāzums)
Aizmugurē protams kruzaka sachs ar poly augšējiem balstiem.
15mm Flancītis un bez flancītis

Izdedzes čempionāta iesildīšanās
» Skatīties Youtube
BMW māksla
Un viens snaps no Tepera fotogrāfa puses. Pa gabalu protams viss ir māksla, bet pieejot tuvāk ir rūsas kapi visur
Nu tā pagaidām, nav nekas daudz, jo bildes slinkums taisīt no processa, bet nākošo reizi būs par grīdas sakārtošanu, lai paklājs nežļurkstētu zem kājām.
Varbūt kāds var ieteikt labu eļļu lai pēc 2minūšu spīdzināšanas hidrokompīši neliktu par sevi dzirdēt?? Režīms 2x mēnesī trases apgriezieni, pārējo laiku ielas ātrumi.
šobrīd skatos Motul 300V Chrono 10W40