es jau reiz un tr00ps ar bij padalījies pieredzē un iespaidos kā ir ar MR slidināties un visādi citādi slikti uzvesties uz ceļiem

auto pats par sevi dikti ass un paklausīgs, negribīgi izslidina pakaļu vai zaudē saķeri ar pakaļējo asi. Tas nenozīmē, ka to nevar izdarīt, bet tādā gadījumā bez asas reakcijas un nelielas pieredzes var sabraukt dziļās auzās. Gribēju teikt, ka ar MR nav īsti jūtama tāda liela robeža, kur zūd kontrole pār auto, tas ir viens moments, liekas, ka viss ir kruta, viss notiek, auto supervadāms, superstabils līdz momentam, kad jau esi apgriezies pa 360 grādiem un sapratis, kad laikam mazliet jātrenē reakcija un braukšanas
skilli. Protams, auto mīl arī stumt purnu ārā, nevar uztaisīt veco labo triku, apraut no vietas uz riņķi, bremzes ar īsti negrib palīdzēt, lai vieglāk būtu to izdarīt. Pārliku savam auto aķi uz priekšu, līdz ar to dabūju labāku izsvarojumu starp asīm un arī purnu vairs tik ļoti negrib stumt

la la laa, un vēl viskautkas sakarā ar MR tipa auto... par to varbūt citreiz
P.S. vienreiz biju iedevis draugam pa 333 pabraukt pāris apļus, viņš kā ilggadējs FR auto lauzējs nevarēja nevienu līkumu normāli izņemt, griezās kā vilciņš, nevarēja pierast pie asuma
